supra MK3 vs s13
supra MK3 vs s13
plusi a minusi obou aut jesli vite prosim napiste je
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: supra MK3 vs s13
ruceni....1.8 vs 3.0 :-)Japo píše:plusi a minusi obou aut jesli vite prosim napiste je
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jj mas pravdu...dvoukilo je proste nesrovnatelne lepsi :-D :-DHonzajan píše:nevim jestli se daj tyhle auta srovnavat,podle me sou obe uplne o necem jinym
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ja bych chtel veci..nevymejslej kraviny a mazej delat na aute dokud je svetlo :-Drozumik píše:ja bych chtel mk3 v tarze na leto
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
neuražte se ,a le já vždy považoval sxko jako krok , který si človek absolvuje než nasende do supry. půl tuny? kde by to vzala, reálná váha supry je na hranici 1400kg v případě ž enejde o us verzi al eklsickou eu, vyházením pár zbytečností ,jako oka pro us odtahovky atd se dá dostat dalších 20-30kg dole, mylsím že váhový rozdíl bude max 250kg ( nevím kolik váží seriové sx ale supra bez klimy a ABS je na hranici c 1240kg - vážena moje NA -rozídil ve váze motoru a převodovky oproti turbu je cca 45kg )
Sxko má rychlejší nástup, díky tomuže roztáčí malou turbínku z čytyřválcového motoru , zatímco supřina přecijen roztáčí ponekud ětší turbuo, ale zase nizkootáčkovým ( nadčtvercovým ) motorem. Na sprint bude lepší SX pokud bych s emel rovnat seriovou mk3 po go se seriovým 200sx na dálnici na jiízdní vlastnosti, sáhnu po supře, zamávám SXku a ujedu..
Nevím jak ej to s investicemi do uprav, ale do 20-25tis máte supru postavenou na cca 300-400ps ( za předpokladu že je motor v pohodě ).
SXko má svoje výhody, al eje třeba si uvědomit stáří tech dvou aut, nevím jak je to s SXkem, ale 7M motor byl oficiálně představen ( šel do výroby ) v roce 84 což bude tay znát na použité technogii.
Supra je pohodlné velké GT, se kterým když v cca 80km/h o metr zkrátíte stojící felicii, praskne mu blinkr, ale nic se jí nestane vážnějšího i když bude mít sundanou targu ( vyzkoušeno loni v září .. )
supra podle mnoha lidí interiérem silně pokulhává za 200sx, nevím, me se strohý, starší interiér líbí více , než novější "kulatiny", ale já sem jinej, vetšine lidí se iteriérem více zamlouvá 200sx, uznávám e "nověší". U mne jednoznačne vyhrála supra, když jsem si vybíral své první "větš" hobby auto, byla až na konci seznamu, jao poslední možnost a ani jsme s ní moc nepočítal, dokud jsme se nesvezl, mel jsme štestí že jsme s epoprvé sezl v kousku co mel udelanej podvozek a byl v top stavu, tudíž sem byl nadšen a šel jsem do ní.
ve finále kombinace 2JZGTE a odlehčené supry ( 1190kg včetne motoru ) ve mne zanechali užasné vzpomínky a v hloubi srdce doufám , že jednou našetřím tolik abych se mohl k tomuto porjektu opet vrátit.
Sxko má rychlejší nástup, díky tomuže roztáčí malou turbínku z čytyřválcového motoru , zatímco supřina přecijen roztáčí ponekud ětší turbuo, ale zase nizkootáčkovým ( nadčtvercovým ) motorem. Na sprint bude lepší SX pokud bych s emel rovnat seriovou mk3 po go se seriovým 200sx na dálnici na jiízdní vlastnosti, sáhnu po supře, zamávám SXku a ujedu..
Nevím jak ej to s investicemi do uprav, ale do 20-25tis máte supru postavenou na cca 300-400ps ( za předpokladu že je motor v pohodě ).
SXko má svoje výhody, al eje třeba si uvědomit stáří tech dvou aut, nevím jak je to s SXkem, ale 7M motor byl oficiálně představen ( šel do výroby ) v roce 84 což bude tay znát na použité technogii.
Supra je pohodlné velké GT, se kterým když v cca 80km/h o metr zkrátíte stojící felicii, praskne mu blinkr, ale nic se jí nestane vážnějšího i když bude mít sundanou targu ( vyzkoušeno loni v září .. )
supra podle mnoha lidí interiérem silně pokulhává za 200sx, nevím, me se strohý, starší interiér líbí více , než novější "kulatiny", ale já sem jinej, vetšine lidí se iteriérem více zamlouvá 200sx, uznávám e "nověší". U mne jednoznačne vyhrála supra, když jsem si vybíral své první "větš" hobby auto, byla až na konci seznamu, jao poslední možnost a ani jsme s ní moc nepočítal, dokud jsme se nesvezl, mel jsme štestí že jsme s epoprvé sezl v kousku co mel udelanej podvozek a byl v top stavu, tudíž sem byl nadšen a šel jsem do ní.
ve finále kombinace 2JZGTE a odlehčené supry ( 1190kg včetne motoru ) ve mne zanechali užasné vzpomínky a v hloubi srdce doufám , že jednou našetřím tolik abych se mohl k tomuto porjektu opet vrátit.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
j občaskdyž mne to chytne tak s erozkecám a kor o svých milenkáchHonzajan píše:ses teda pekelne rozepsal :-D
btw 20sem jich nemel, jen 4, ale stabilne mi jich na dvoře cca 4-5 stojí
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
srovnávejte srovnatelné, čtyřválce se čtyřválci a šestivály mezi sebou a auta přibližného stáří, takže jestli chete srovnávat supru s nissanem, tak s 300zx Z32, a potom je potřeba srovnávat NA motory a turbomotory zvlášt, podle mě jak tu psal idaho je dvoukilo nástupní kousek pro supru tak to bych celkem souhlasil a dodal že podle mě je supra nástupní kousek pro 300 zx, u tříkila stačí zvednout plnící tlak což je otázka 25 korun za podložky pod turba a je tam taky 400 - 500 kobyl, odstranit hicas a jiné auto nebudete chtít, něco jiného je potom z těch aut vyždímat co nejvíc, jinak ještě se dá srovnávat supra se skylinem převrtaným na 2,8 litru, finančně je na tom lépe supra, ale na čtyřkovou supru tu asi nikdo nemá a skylina34 taky ne, takže srovnávat jak který jede a jak se chová je trochu mimo mísu, jedinej kdo by o tom mohl něco napsat je street racer, který má na dílně jak poslední (tuším že je to ona) supru, tak barbuchova skylina sice asi 32ojku, ale s motorem převrtaným na 2,8 litru, ale na jednom kousku není co srovnávat, další věcí je na co je to auto potřeba, jestli pro rodinu no nevhodné asi oba, na drift, no asi dvoukilo, atd atd atd, jinak dvoukilo lze srovnávat s CELICOU a co je lepší je asi jasné