jak zajíždět?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jak zajíždět?
Vím,že toto téma je hodně často probíráno na různých forech, proto by mě zajímal i váš názor na tuto problematiku zajíždění motoru po výbrusu válců..: prosím vždy začínat větu,bud slovy:
- zajížděl jsem...
- myslím si...
at se vyznám, sice vím jakým způsobem zajedu,ale zajímá mě váš názor
děkuji
- zajížděl jsem...
- myslím si...
at se vyznám, sice vím jakým způsobem zajedu,ale zajímá mě váš názor
děkuji
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Pokud si to dobře pamatuju tak o plateu honing psal Taboo a já si to sem dovolím zkopírovat,bude to určitě přínos pro všechny,jinak o zajíždění psal taky a myslím že to tady někde je.
"Nech si poslat tento "nastroj":
http://www.tooldiscounter.com/ItemDispl ... RMGBD31232
Pro dosazeni naproste kulatosti valcu by jsi si mel nechal udelat "torque plate", ktera behem vrtani a brouseni valcu simuluje stress a deformaci valcu jako pri pritazeni hlavy. Pote, co dostanes ten blok z dilny, kde ho prevrtaji a prebrousi (s tou pritazenou torque plate), tak ho dodatecne prebrousis tim nastrojem za pouziti 10W30 oleje a obycejne elektricke vrtacky s promenlivou rychlosti. Staci 10-30 sekundy na valec a pomala rychlost."
přičemž torque plate je jakási deska dotažená místo hlavy k bloku jako simulace zatížení(to mám od Idaha,sám nejsem takovej překladatel)
Takže po vybroušení je to takový zarovnání těch mikroskopickejch nerovností.
"Nech si poslat tento "nastroj":
http://www.tooldiscounter.com/ItemDispl ... RMGBD31232
Pro dosazeni naproste kulatosti valcu by jsi si mel nechal udelat "torque plate", ktera behem vrtani a brouseni valcu simuluje stress a deformaci valcu jako pri pritazeni hlavy. Pote, co dostanes ten blok z dilny, kde ho prevrtaji a prebrousi (s tou pritazenou torque plate), tak ho dodatecne prebrousis tim nastrojem za pouziti 10W30 oleje a obycejne elektricke vrtacky s promenlivou rychlosti. Staci 10-30 sekundy na valec a pomala rychlost."
přičemž torque plate je jakási deska dotažená místo hlavy k bloku jako simulace zatížení(to mám od Idaha,sám nejsem takovej překladatel)
Takže po vybroušení je to takový zarovnání těch mikroskopickejch nerovností.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
zarovná se to snad právě při tom zajíždění.. takže sem z nějakýma návodama, návod od tabooa sem četl a přijde mi celkem drastický..ale tím nechci říct,že je špatný,on asi ví co píše
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
já jsem prvních 1500km jezdil do 3000ot/min. po prvních 500 jsem poprvé měnil olej a pak ješte v 1500km. první dva oleje byly 5w40 a pak jen 10w 60 a až pak jem mu dával.
Red 91 http://www.kubajs.com
pokud vím tak ze začátku ho nesmíš podtáčet a přetáčet tzn držet ho nejlépe mezi 3 až 5tis
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nerobi sa to honovanie na to, aby sa vytvorili jemne drazky (ako napr. na novvych brzdovych kotucoch) a v nich sa potom lepsie drzi olej, ktory maze piest pri pohybe vo valci ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
pokud to bylo takové hladší byl použit plateau honong
ujed 100km velice rozumnou důchodcovskou jízdou, zkontroluj netěsnosti každých 10km, to jen aby ti nevychcal olej a voda a neuvařil jsi to, vyměn olej a filtr, pokud možno použij olej 10w40 s molybdensulfidem a potm si dělej co chceš a uznáš za vhodné, jen ho netoč přes 10 000 otáček to by mohla odsrat klika, a po 1000km ještě jednou vyměn olej a měl by být blok bez nečistot, tak zajíždím já už několik aut
ujed 100km velice rozumnou důchodcovskou jízdou, zkontroluj netěsnosti každých 10km, to jen aby ti nevychcal olej a voda a neuvařil jsi to, vyměn olej a filtr, pokud možno použij olej 10w40 s molybdensulfidem a potm si dělej co chceš a uznáš za vhodné, jen ho netoč přes 10 000 otáček to by mohla odsrat klika, a po 1000km ještě jednou vyměn olej a měl by být blok bez nečistot, tak zajíždím já už několik aut