Stránka 1 z 1
OT: rada ohledně lambdy
Napsal: 24.04.2007, 20:41
od Elviiis
Kámoš má to sam daihatsu co mám já. koupil ho před pár lety a nemělo lambdu ale normálně jezdilo. TeĎ provedl sposutu ůprav větší turbo vstřikovače snížil hlavu (neměnil jednotku a tudíž nemůže jít s tlakem více jak na jeden bar (utne to fule cut) a vyhnal to snížením hlavy) jenže gtti nemá váhu vzduchu tak že když tam ta lambda nebude tak podle mne motor klekne jelikož nebude mít dobrou směs?
Sorry z OT
Napsal: 24.04.2007, 21:00
od slik85
a ty mas lambdu?????? jatito auta moc nepoznam ale viemzesa robili aj s13 bez lamdby napr saki mataku a on si musel davat special cip od raddyho a ked ju nema kamjuzapoji ????????? ta riadiacajednotka ma potom len nejake mapky a podla nich funguje ked nahodis lambdu tak bys mnel taky vymnenit ecu teda aspon moj nazor a ciklekne??????? nemyslim akurat to vic zere lebo on ide podla mapiek a nezaujmaju ho ineš veci ako spaliny hlavne nechtamnahodinejake IC nech muzbytecne nedetonuji pisty a jestemu to lip pojede
Napsal: 25.04.2007, 05:39
od Elviiis
normálně daihatsu má lambdu. Ale funguje i bez ní. V tomto má podobnou jednotku jako třeba CRX. Pokud mu lambdu nedáš bez keců skočí do closed loop režimu a jezdí (crx jede bez lambdy výrazně víc - asi má agresivnější mapy). U toho jeho ji prostě někdo vyndal a misto ní nešrouboval záslepku a konektor nechal vyset. Jenže jde o to že když nemá váhu vzduchu tak jediné co může řídit fuel cut je ta lambda a pokud jednotka nebude schopna dodat více paliva tak to bude mít chudou směs a jednotka to neutne. Jde o to že lambda stojí 6tis a on přemýšlí jak se této investici vyhnout. (je to stejná investice jako udělat novou eprom s jinými mapami pro closed loop režim - upravit pro větší plnící tlak - jenže v ČR to pej nikdo nedělá.).
Napsal: 25.04.2007, 08:46
od kenivruh
Prva vec. Ked nemas lambdu ide riadenie vstrekovania v open-loope (open ~ bez spatnej vazby od lambdy). Dalej, ked ides na ostro, tak je lambda aj tak odpojena z riadenia ci tam je alebo nie. Takze neviem, ako moze lambda riadit fuel-cut.
Ked si dobre pamatam, daihatsu pouziva MAP senzor, cize meria tlak v sani a od toho pocita mnozstvo paliva. Neviem ci je az taky vymakany, ze ma aj senzor teploty vzduchu, ale asi nie. Preto dokaze zvladnut zvacsenie tlaku, ale zmenu vstrekov tak ako u S13 proste musis upravit nejak inak.
Inak tutok mas schemu fuel-cut defenderu:
http://uk.geocities.com/oakleaf.rm/fcd.html
Dalsie info:
http://uk.geocities.com/oakleaf.rm/help.html
http://uk.geocities.com/charadegttiuk20 ... frame.html
http://www.camskill.co.uk/brands/daihat ... _parts.php
Napsal: 25.04.2007, 09:35
od Elviiis
TZN že pokud to v pohodě bez lambdy fakalo tak je zbytečné ji tam strkat a vyhazovat za ní 6táců
Napsal: 25.04.2007, 09:36
od kenivruh
Elviiis píše:TZN že pokud to v pohodě bez lambdy fakalo tak je zbytečné ji tam strkat a vyhazovat za ní 6táců
Jesne. Na spotrebu predsa nejazdi
Ale samozrejeme, ze pomoze lambda pri normalnej prevadzke udrzovat spravnu zmes.
Napsal: 25.04.2007, 09:55
od Elviiis
s původního auta je tam jen moto a ten ještě překopanej. Nápravy s tím motorej jsou naspaný do starší verze (550Kg) a dělá repliku daihatsu Gtti deTomaso. A bude to jezdit vrchy takže normálně to jezdit bude jen při cestě na závody :-)
Napsal: 25.04.2007, 23:40
od slik85
slusna kara