Stránka 2 z 5
Napsal: 15.06.2007, 09:46
od raddy
mrkevvzime píše:no to se chci zeptat, kdyz mam vlastne skoro komplet S1 upravu(chip, walbro, filtr, katout, vyfuk), ale nemam jeste IC jestli to poznam az ho tam dam
uz ho mam dlouho doma (saab), ale nejak jsem se k tomu jeste nedostal
rozdiel po pouzity lepsieho IC je urcite znatelny kvoli redukcii teploty, podla mojho nazoru na seriovom turbe pri 1bar je narast o 10-15k realny.
Napsal: 15.06.2007, 09:46
od Mirek
STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
Napsal: 15.06.2007, 09:47
od raddy
Láďa z UDC píše:tak na příklad co by to vvšechno obnášelo kdybych z toho chtěl vymáčknout 300 koní?? byla by už nutná výměna komponentů v motoru (písty, ojnice, vačky...) a pokud máte představu i o ceně, tak kolik by mě to stálo...??
a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
Ide skor o to, ze v modernejsich motoroch je tlak turba riadeny priamo ECU, takze zmenou jej programu (cipovanie) sa vlastne takisto zvysi tlak turba (avsak elektronicky, nie manualne) a upravy sa davkovanie paliva a predzapal.
Napsal: 15.06.2007, 09:49
od Láďa z UDC
Mirek píše:STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
..no to už je hezký výkon a na kolik pak to přijde a kde se to dá splašit??
Napsal: 15.06.2007, 09:51
od raddy
Láďa z UDC píše:Mirek píše:STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
..no to už je hezký výkon a na kolik pak to přijde a kde se to dá splašit??
no predsa od toho isteho vyrobcu, horsham dev., mas tu uz link
Napsal: 15.06.2007, 09:53
od Mirek
Láďa z UDC píše:Mirek píše:STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
..no to už je hezký výkon a na kolik pak to přijde a kde se to dá splašit??
presne jak pise raddy....taky chci jit do chipu od horshamu...zatim nemam prasule na to....stejne vaham mezi S2 a S3
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... ff6ac1c400
Napsal: 15.06.2007, 09:59
od Láďa z UDC
.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
a ještě abych si pořídil ještě jedno auto na takové to normální ježdění, třeba Octavia TDI
Napsal: 15.06.2007, 10:03
od Mirek
Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
a ještě abych si pořídil ještě jedno auto na takové to normální ježdění, třeba Octavia TDI
ja budu mit Formana s plynem...na jezdeni do prace mi staci a muzu vic penez vrazit do dvoukila :-)
Napsal: 15.06.2007, 10:03
od kenivruh
Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
No to budes musiet asi sporit trochu dlhsie pac S3 neni len chip, ale aj toto:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Uprated fuel pump
Boost controller to acheive 17-20psi / 1.2-1.4 bar boost pressure
Front mount intercooler
Nismo 555cc injectors (Nismo injectors are essential - other brands will not work correctly)
Z32 AFM
GT28RS turbo
Napsal: 15.06.2007, 10:07
od Mirek
kenivruh píše:Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
No to budes musiet asi sporit trochu dlhsie pac S3 neni len chip, ale aj toto:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Uprated fuel pump
Boost controller to acheive 17-20psi / 1.2-1.4 bar boost pressure
Front mount intercooler
Nismo 555cc injectors (Nismo injectors are essential - other brands will not work correctly)
Z32 AFM
GT28RS turbo
Tak az na turbo a MAF mam pocit jsou stejny pozadavky na S2...
Napsal: 15.06.2007, 10:09
od Láďa z UDC
kenivruh píše:Láďa z UDC píše:.. no jestli sem to dobře spocítal,tak S3 vychází něco přes 11000CZK, ale určitě to za to stojí to do toho vrazit, akorát taky musím chvíli šetřit no
No to budes musiet asi sporit trochu dlhsie pac S3 neni len chip, ale aj toto:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Uprated fuel pump
Boost controller to acheive 17-20psi / 1.2-1.4 bar boost pressure
Front mount intercooler
Nismo 555cc injectors (Nismo injectors are essential - other brands will not work correctly)
Z32 AFM
GT28RS turbo
...jelikož nekradu a živím se poctivě,tak se asi spokojím s S2 a do práce bubu jezdit Š120 po svým tatoj...
Napsal: 15.06.2007, 10:10
od mrkevvzime
raddy píše:Láďa z UDC píše:tak na příklad co by to vvšechno obnášelo kdybych z toho chtěl vymáčknout 300 koní?? byla by už nutná výměna komponentů v motoru (písty, ojnice, vačky...) a pokud máte představu i o ceně, tak kolik by mě to stálo...??
a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
Ide skor o to, ze v modernejsich motoroch je tlak turba riadeny priamo ECU, takze zmenou jej programu (cipovanie) sa vlastne takisto zvysi tlak turba (avsak elektronicky, nie manualne) a upravy sa davkovanie paliva a predzapal.
zajimave
jo a dik za odpoved k IC
Napsal: 15.06.2007, 10:47
od blázen
Láďa z UDC píše:Mirek píše:STAGE 2 pro SR20DET ma 289HP a 400NM .....na seriovejch strevech
..no to už je hezký výkon a na kolik pak to přijde a kde se to dá splašit??
u horshamu,..ten výkon po čipu jak píše raddy...udělá zvedlý tlak na T28, ktomu je třeba pořádný výfuk,pumpa,FMIC a podložky pod actuator..a hlavně budíky..
Napsal: 15.06.2007, 10:49
od nizzmo
Láďa z UDC píše:
a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
V Slovenskom AT magazine je kauza chiptuning. Tam sa docitas, ako majitelia slovenskych firiem MM Tuning a Profi Tuning nachytali ABC. Proste pozvali si ich na upravu software v riadiacej jednotke na aute, v ktorej sa soft menit neda (rovnaky pripad je ah ECU u SR20DET). Bola to nejaka Toyota Avensis DCCD tusim. Chlapci prisli, hodinu boli kablom napichnuty na riadiacku a potom povedali, ze auto by malo mat teraz o cca 28kW viac (38hp). Potom povedali, ze prvych 1300km maju jazdit len do 3000rpm, lebo inac sa moze stat, ze sa software vymaze
. Na to im povedali, ze idu spolu s nimi na brzdu v blave overit si spominany rozdiel. V aute sa im ABC priznalo, ze nic neurobili, ze to robia len pre prachy.... Samozrejme, ze Profi Tuning a MM Tuning zavolal Policiu a podal na nich na zaklade tychto zisteni TRESNE OZNAMNIE. Takze:
POZOR NA **********ABC TUNING********** SU TO PODVODNICI!!!!!!!!!!!!
Vlado, ja idem do stage2 od Horshamu. Kupujem od nich tu dosku na stage2 a cez ebay si kupim vstreky NISMO 555 (od nich su nehorazne drahe). Ako pise Raddy je to overene (kludne sa pozri na sxoc.com a precitaj si co pisu najitelia aut s touto uprvou). Malo by to dat cca 290hp az 310hp. A uplne bezpecnych. Jedine co ti odide je urcite spojka
. O vnutornosti sa podla mna s tymto vykonom nemusis bat. Ak sa nemylim, tak SR20DET ma piesty aj ventily napustene sodikom, cize toho znesu podstane viac ako seriovy vykon....
Ak by si to chcel kupovat niekedy teraz, mozme spolocne usetrit bud na preprave, alebo mozme kupit jeden a Raddy urcite bude vediet urobit kopiu. Mna to dokopi vide cca 25tis. SKK...
Napsal: 15.06.2007, 11:02
od Gerox
mna vysla cela jednotka od tomei na 330 ps na 25 tis czk...