Stránka 2 z 2
Napsal: 07.11.2007, 09:29
od kenivruh
Kentoya píše:překrytí je doba kdy střídají ventily na jednom válci, to znamená že se jedny zavírají (výfuk) a druhé otvírají (sání)
No a ked to dobre chapem tak napr u turbo motora, ked mas pretlak pred turbom nechces aby bol naraz otvoreny saci aj vyfukovy ventil, pac potom sa tomu vzduchu do valca nechce.
Napsal: 07.11.2007, 09:46
od raddy
kenivruh píše:Kentoya píše:překrytí je doba kdy střídají ventily na jednom válci, to znamená že se jedny zavírají (výfuk) a druhé otvírají (sání)
No a ked to dobre chapem tak napr u turbo motora, ked mas pretlak pred turbom nechces aby bol naraz otvoreny saci aj vyfukovy ventil, pac potom sa tomu vzduchu do valca nechce.
alebo este presnejsie, chces aby bolo prekrytie co najmensie. uplne bez prekrytia to nejde. toto plati pre turbo motor
Napsal: 08.11.2007, 19:26
od saigone
jen doplnim - prekryti
turbomotor cca 20 az 30 stupnu
atmo motor cca 80 az 100 stupnu