Stránka 2 z 2
Napsal: 12.01.2008, 14:06
od Iwan
Vsetky konektore som precistil,a volnobeh nedrzi pretoze konektor na FICD ventilu vypadava a nedava dobre kontakt,moze to byt tym?
Vzdy ked ho zapoim tak volnobeh OK,prejedem auto a Volnobeh neni OK,zas pohybem a je OK
Ano buky,zacalo to robit po namontovani Walbra.....
Sliku Nad tym FPR rozmyslam,ale co ked to nebude tym?prva by som kupil obic,skusil ci to je tym a potom mozno lepsie a hlavne DRAHSIE :-D
Napsal: 12.01.2008, 14:43
od slik85
to fpr je ajtak dobra vec seriove nestoji za moc neda sa nastavit a je pomale
Napsal: 12.01.2008, 15:36
od pablo
este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
Napsal: 12.01.2008, 15:40
od slik85
pablo píše:este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
AK MU ZACHCAVA VALCE TAK TO PUMPOU NEBUDE LEDAZE BY MAL A VYSOKY TLAK ALE TO NEMYSLIM NATO JE NA MOTORE FPR PUMPA LEN TLACI AK BY TO BOLO OPACNE ZE MA CHUDOBNU ZMES TAK TO MOZE BYT AJ PUMPA
V TOMTO PRIPADE JEDINE ZE BY NEVIPINALA BOLA ZAPOJENA NA PRIAMO (ZE STALE BEZI) INAK SA TO PUMPY NETIKA
Napsal: 12.01.2008, 15:44
od pablo
tak to treba skontrolovat ci to je dobre zapojene
Napsal: 12.01.2008, 17:39
od raddy
pumpa predsa bezi stale, tlak benzinu je len vecou FPR...
seriovy FPR je uplne v pohode, nema ziadny problem s rychlostou, samozrejme ako kazdy regulator sa moze pokazit, moznosti je viac, tlak paliva vsak treba kazdopadne zmerat...
Napsal: 12.01.2008, 19:20
od Iwan
Takze sem sa rozhodel ze auticko poputuje ke nasemu znamemu panu doktorovi kentoiovy
kedze fuklo tesneni pod hlavu
Napsal: 13.01.2008, 12:33
od raddy
no a kompresiu si vobec meral, to bola jedna z uplne prvych rad....
Napsal: 13.01.2008, 12:42
od Kentoya
pokud vím měřil
ted je otázka proč to fouklo, dělali mu to kluci ve vedlejší vesnici a posílal jsem mu všechny infa co a jak
jak dotáhnout hlavu jak nastavit rozvody
a jelikož to nestíhali jel jsem tam 23 12 na dokončení, hlava byla přitažená, rozvody nastavený, tak jsem to začal dodělávat a ptal jsem se toho mechoše jestli usěali rozvody 48 a 39 zubů a že jo a když jsem to měl skoro hotový tak jsem se ho zeptal jestli dotáhli hlavní řemenici 150Nm a že tu vůbec neměli dole, tak jsme to očesali a rozvody byly o zub, poté jsme to opět složili a na první brnknutí to naskočilo
ted vyvstává otázka, jelikož jsem poslal iwanovi těsnění od viktora reinze a o lepším zde dostupném nevím proč to fouklo a jsou dvě možnosti, jelikož hlavu chlapi rovnali tak může být křivý blok řekl bych 75% anebo že špatně dotáhli hlavu 25%, přestože jsem psal jak ji mají dotáhnout, ale rozvody jsem psal taky a zmrdali to a jestli hlavu přitáhli třeba jen jednou nebo měli horší momenták to prostě nevím a i když to iwan doveze ke mě tak nevím co z toho vyleze
Napsal: 13.01.2008, 12:55
od Iwan
Iwan si mysli:
nech to je co chce spravi sa to.....za tu jizdu co sem stym tych par kilaku zazil to fakt stoji....a po namontovani budiku sem zistil ze fukam 1 bar
co nato povi kovove tesneni?
Napsal: 13.01.2008, 13:10
od buky300zx
pablo píše:este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
Neni,je z mojej Z31ky.
Napsal: 13.01.2008, 13:19
od Kentoya
na kovové těsnění se musí orovnat blok
Napsal: 13.01.2008, 13:21
od Iwan
ked bude krivy blok tak sa musi orovnat tak ci tak.....
Napsal: 13.01.2008, 13:22
od blázen
vžy orovnat.. stojí to prt a ušetří to pozdější rozebírání