Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 14:06
				od Iwan
				Vsetky konektore som precistil,a volnobeh nedrzi pretoze konektor na FICD ventilu vypadava a nedava dobre kontakt,moze to byt tym?
Vzdy ked ho zapoim tak volnobeh OK,prejedem auto a Volnobeh neni OK,zas pohybem a je OK
Ano buky,zacalo to robit po namontovani Walbra.....
Sliku Nad tym FPR rozmyslam,ale co ked to nebude tym?prva by som kupil obic,skusil ci to je tym a potom mozno lepsie a hlavne DRAHSIE  :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 14:43
				od slik85
				to fpr  je ajtak dobra vec seriove  nestoji za moc  neda sa nastavit a  je pomale
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 15:36
				od pablo
				este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 15:40
				od slik85
				pablo píše:este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
AK  MU ZACHCAVA   VALCE TAK TO  PUMPOU NEBUDE  LEDAZE  BY  MAL A VYSOKY TLAK ALE  TO NEMYSLIM  NATO JE NA MOTORE FPR  PUMPA LEN TLACI   AK BY TO BOLO OPACNE  ZE MA  CHUDOBNU ZMES TAK TO MOZE BYT AJ PUMPA  
V TOMTO PRIPADE  JEDINE  ZE BY NEVIPINALA  BOLA ZAPOJENA  NA PRIAMO  (ZE STALE BEZI) INAK SA TO PUMPY  NETIKA
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 15:44
				od pablo
				tak to treba skontrolovat ci to je dobre zapojene
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 17:39
				od raddy
				pumpa predsa bezi stale, tlak benzinu je len vecou FPR...
seriovy FPR je uplne v pohode, nema ziadny problem s rychlostou, samozrejme ako kazdy regulator sa moze pokazit, moznosti je viac, tlak paliva vsak treba kazdopadne zmerat...
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 19:20
				od Iwan
				Takze sem sa rozhodel ze auticko poputuje ke nasemu znamemu panu doktorovi kentoiovy 
 
kedze fuklo tesneni pod hlavu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 13.01.2008, 12:33
				od raddy
				no a kompresiu si vobec meral, to bola jedna z uplne prvych rad....
			 
			
					
				
				Napsal: 13.01.2008, 12:42
				od Kentoya
				pokud vím měřil
ted je otázka proč to fouklo, dělali mu to kluci ve vedlejší vesnici a posílal jsem mu všechny infa co a jak 
jak dotáhnout hlavu jak nastavit rozvody
a jelikož to nestíhali jel jsem tam 23 12 na dokončení, hlava byla přitažená, rozvody nastavený, tak jsem to začal dodělávat a ptal jsem se toho mechoše jestli usěali rozvody 48 a 39 zubů a že jo a když jsem to měl skoro hotový tak jsem se ho zeptal jestli dotáhli hlavní řemenici 150Nm a že tu vůbec neměli dole, tak jsme to očesali a rozvody byly o zub, poté jsme to opět složili a na první brnknutí to naskočilo
ted vyvstává otázka, jelikož jsem poslal iwanovi těsnění od viktora reinze a o lepším zde dostupném nevím proč to fouklo a jsou dvě možnosti, jelikož hlavu chlapi rovnali tak může být křivý blok řekl bych 75% anebo že špatně dotáhli hlavu 25%, přestože jsem psal jak ji mají dotáhnout, ale rozvody jsem psal taky a zmrdali to a jestli hlavu přitáhli třeba jen jednou nebo měli horší momenták to prostě nevím a i když to iwan doveze ke mě tak nevím co z toho vyleze
			 
			
					
				
				Napsal: 13.01.2008, 12:55
				od Iwan
				Iwan si mysli:
nech to je co chce spravi sa to.....za tu jizdu co sem stym tych par kilaku zazil to fakt stoji....a po namontovani budiku sem zistil ze fukam 1 bar  
co nato povi kovove tesneni?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13.01.2008, 13:10
				od buky300zx
				pablo píše:este jedna rada skus dat spat seriovu pumpu ci neni zle walbro
Neni,je z mojej Z31ky.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13.01.2008, 13:19
				od Kentoya
				na kovové těsnění se musí orovnat blok
			 
			
					
				
				Napsal: 13.01.2008, 13:21
				od Iwan
				ked bude krivy blok tak sa musi orovnat tak ci tak.....
			 
			
					
				
				Napsal: 13.01.2008, 13:22
				od blázen
				vžy orovnat.. stojí to prt a ušetří to pozdější rozebírání