Stránka 2 z 2
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 28.03.2009, 15:14
od vrtasp
To by bylo uplně nejvíc super
A víte někdo kam mam zapojit mechanickej budík na tlak turba když už sme u toho?
EDIT: Toto sem psal já // Vrťas
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 28.03.2009, 16:50
od pablo
tam isto jak ten ebc
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 28.03.2009, 17:54
od nizzmo
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 28.03.2009, 18:20
od vrtas
Super, díky moc
Btw. Máš PM
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 29.03.2009, 18:28
od jetoboy
to:kenivruh -měl sem ho uplně povolený.foukal sem do toho.Veprostřed tam vjíždí takovek kužel.když je povolenej,jde vzduch do spod,když je zavřenej,zespod nefouká....
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 30.03.2009, 09:50
od kenivruh
jetoboy píše:to:kenivruh -měl sem ho uplně povolený.foukal sem do toho.Veprostřed tam vjíždí takovek kužel.když je povolenej,jde vzduch do spod,když je zavřenej,zespod nefouká....
Napis do saabu nech ti poslu manual k tomu ako sa to ma zapojit. Bezny MBC sa zapaja proste tak ako je to na obrazkoch hore.
Hadicka od turba (alebo rury hocikde medzi turbom a klapkou) ide na vstup do MBC (tam kde sa da fukat ked je povoleny), hadicka do WG ide od vystupu (kde vychadza vzduch ked fukas). A tu tretiu stranu zablendovat.
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 30.03.2009, 21:25
od jetoboy
boční vývod je vstup a odpad (jedno jak zapojené),
spodní vývod je výstup s regulací.Takže ze spodního to dám na turbo a jeden postraní zaslepim a druhej dám na WG??
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 07:21
od kenivruh
jetoboy píše:boční vývod je vstup a odpad (jedno jak zapojené),
spodní vývod je výstup s regulací.Takže ze spodního to dám na turbo a jeden postraní zaslepim a druhej dám na WG??
Vstup je na turbo, vystup je na WG.
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 08:34
od jetoboy
ok...
Můžu na to použít podtlakovou hadičku do 5 bar nebo je potřeba tlaková nebo jiná?
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 17:10
od jetoboy
ještě se chci zeptat,jestli někdo ví,vyhodil sem carbon kanistr a nevím jestli mám zacpat i ten vývod dolů a kam to vůbec vede.To asi můžu uplně vyhodit ne??
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 18:58
od kenivruh
jetoboy píše:ok...
Můžu na to použít podtlakovou hadičku do 5 bar nebo je potřeba tlaková nebo jiná?
Staci hadicka ktora sa aspon trochu tvari ze vydrzi ten 1 bar tlaku
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 19:33
od Paja UDC
Tenhle typ MBC funguje na jinym principu, boční jsou výstup a vstup a spodní je odpad. Je to úplně jednoduchý, když ho úplně utáhneš, tak veškerej tlak na vstupu jde i na výstup a jak ho povolíš, tak spodním vývodem upouští tlak pryč (nejlíp někam do sání mezi váhu vzduchu a turbo) a tím snižuje tlak jdoucí do WG. Snad je to k pochopení
PS: Taky ho mám a už jsem s nim chtěl mrsknout vo zem
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 19:46
od jetoboy
Ale je to to samé jak psal kenivruh nebo ne?Zapojím vstup na turbo a vývod zespod dám na WG.ten třetí zaslepim a bude to to samé.Když bude povolenej tak nic a když budu utahovat,tak mi bude regulovat tlak do WG...
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 20:07
od Paja UDC
jetoboy píše:Ale je to to samé jak psal kenivruh nebo ne?Zapojím vstup na turbo a vývod zespod dám na WG.ten třetí zaslepim a bude to to samé.Když bude povolenej tak nic a když budu utahovat,tak mi bude regulovat tlak do WG...
Není to stejný, uvidíš
za prvý by to fungovalo obráceně, všimni si označení na kroutítku, + je doleva, tzn. že když ho povoluješ, tak přidávaš tlak turba
za druhý, takhle ten MBC vůbec nefunguje, buď ho máš povolenej a veškerej tlak na vstupu jde i do WG (i přes jen lehký povolení se tam přes tu malou škvýrku všechen tlak dřív nebo pozdějc stejně dostane), nebo ho máš úplně utaženej, pak ti nejde žádnej tlak do WG turbo tlačí na max bez jakýkoli regulace, což taky nepotřebujem
Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC
Napsal: 31.03.2009, 20:34
od jetoboy
Ok díky
za vysvětlení.Zapojim to a uvidí se...