Stránka 2 z 2

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 20.05.2009, 17:22
od evo400
Buky, ne všechny spojky jsou push type, používají se i Pull type....... samozřejmně že problém na klice vzniká až při sešlápnutí spojky, ale to se přeci dělá i když se motor točí ne ? a pokud je ta síla větší, namáhá to ložiska na klice víc.

Jak jsem již napsal, každý materiál a řešení má své výhody a nevýhody. Většinou největší nevýhodou technicky nevhodnějšího řešení bývá nejvyšší cena..... a ta je nejvěší nepřítel drtivé většiny všech majitelů 180SX a 200SX.... noa vlastně i jiných majitelů obstarožních aut.

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 20.05.2009, 17:25
od evo400
Je zajímavé jak odlišný přístup k věci mohou lidé mít. Někdo nechápe rozdíl mezi třením materiálů, někdo nechápe uložení kliky....... no a já řeším dilema zda koupit komplet jedno nebo dvoulamelový kit. Jednodlamelový je levnější, míň vydrží a je lehčí. Dvoulamelový je dražší, vydrží víc, je těžší, ale může se stát, že mi kvůli tomu tvrdému spínání bude loupat jeden diferák za druhým, či dokonce i převodovku.

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 20.05.2009, 17:36
od buky300zx
evo400 píše:Je zajímavé jak odlišný přístup k věci mohou lidé mít. Někdo nechápe rozdíl mezi třením materiálů, někdo nechápe uložení kliky....... no a já řeším dilema zda koupit komplet jedno nebo dvoulamelový kit. Jednodlamelový je levnější, míň vydrží a je lehčí. Dvoulamelový je dražší, vydrží víc, je těžší, ale může se stát, že mi kvůli tomu tvrdému spínání bude loupat jeden diferák za druhým, či dokonce i převodovku.
Ja mam 3lamelu a vsetko je zatial OK,samozrejme nemam to na kazdy den,ale na sprintoch dostava cecat.

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 20.05.2009, 18:38
od MYSAK
Dobr uz sem v obraze, mi hned nedoslo mi to, pri seslapnuti je to jasny...uz :D

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 20.05.2009, 21:32
od Kentoya
ty vůle jsou extrém na vyběhaném motoru, na motoru po GO by se to téměř nehlo, protože se brousí klika přímo na šály
jinak s prokluzem v záběru, třeba dnes se mi to stalo, po třech minutách jízdy, jsem zařadil za tři a při full boostu to prostě proklouzlo, ale není to častý jev, zatím jsem ho viděl asi třikrát

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 21.05.2009, 15:59
od vrtas
Takže to tedy můžu mít, jenom si mám udělat zásobu přítlačáků?
Pochopil jsem to dobře? :mrgreen:

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 21.05.2009, 20:26
od pablo
vrtasi zbytecna prace zbytecny penize aj tak se to dodrbe radeji kup cely set a mas po problemu

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 22.05.2009, 18:45
od vrtas
No asi jo.
Máte někdo nějaký zkušenosti s touto clutch?
http://www.driftworks.com/catalog/produ ... h-kit.html

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 22.05.2009, 19:13
od saigone
evo400 píše: Mitsu EVO9 .... sériová spojka udržela motor v záběru bez problému. Při hrubém zacházení se mi zkroutila už druhá dloulamela HKS. Tedy ani dvoulamela HKS to nevyřešila.
Ahoj
Tak tos mi udelal radost, koupil jsem tu samou spojku pri vedomi ze to musi stacit, ze to bude v pohode pro s13 s vykonem cca 400 ps.
Zas je ale fakt ze EVO9 je 4x4 a pokud je na slickach tak spojka dostava pri zavodni jizde hodně za uši, kdežto s13 je RWD takže je tam možnej větší prokluz, u 4x4 je oproti tomu prokluz menší a spojka je víc namáhaná.
Svaťa

Re: Keramika ku Přítlačáku

Napsal: 24.05.2009, 21:20
od evo400
saigone píše:
evo400 píše: Mitsu EVO9 .... sériová spojka udržela motor v záběru bez problému. Při hrubém zacházení se mi zkroutila už druhá dloulamela HKS. Tedy ani dvoulamela HKS to nevyřešila.
Ahoj
Tak tos mi udelal radost, koupil jsem tu samou spojku pri vedomi ze to musi stacit, ze to bude v pohode pro s13 s vykonem cca 400 ps.
Zas je ale fakt ze EVO9 je 4x4 a pokud je na slickach tak spojka dostava pri zavodni jizde hodně za uši, kdežto s13 je RWD takže je tam možnej větší prokluz, u 4x4 je oproti tomu prokluz menší a spojka je víc namáhaná.
Svaťa
Přesně tak, myslím že u eva je problém přesně tam co jsi napsal a to je příliš velká trakce a pak to odsere spojka. Na S13 to bude myslím super volba! Mají patentovaný způsob usnadňující rozjíždění (nejprve jde jedna a pak obě lamely) a navíc ta spojka chodí ve velmi krátkém kroku. Proto nemusíš vyšlapávat až k podlaze, stačí 2cm a můžeš řadit.... dost to urychluje řazení. Jediná drobnost je, že je jako asi všechny dvoulamely trochu hlučná když vyšlápneš a dost to irituje lidi kteří o tom nemaj páru, proř ti to auto tak chrastí, ale těm se směju :mrgreen: