Stránka 2 z 5

Re: bluebird

Napsal: 08.06.2011, 21:57
od Kentoya
v podstatě je potřeba ho napojit na vstřik, aby bylo vidět jestli se nemění délka impulzu a síla napětí na vstřiku

a to samé na svíčce

Re: bluebird

Napsal: 08.06.2011, 22:34
od Trinom
Vstřiky jsou v pohodě, ty by šly (při trošce snažení) připojit na logickej analyzátor, aby byly vidět všechny pohromadě.
U svíček nemám vůbec potuchy, co čekat na vstupu do cívky. Jestli je to jen cívka, nebo je v tom zašitá ještě nějaká elektronika.

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 07:35
od kenivruh
Najlepsi je osciloskop co ma mega velku pamat, aby si mohol pozerat napr aj 5s dozadu a porovnat signal ked to islo ok a ked to neslo ok. Ale inac staci niekedy aj obycajny za par korun, kde vidis len 100 mS. Pozries napatie pre vstreky pri ECU, ked mas prudovu slucku tak mozes pomerat aj prud na vstrekoch (niekedy napatie moze byt ale prud az odhali ze nieco nieje so vstrekom v poriadku).

Co sa tyka zapalovania tak meras tiez pri ECU signal od nej do primarneho obvodu. Ak je tam ok tak meras sekundarne napatie na vystupe z cievky, len tam je problem ze napatie je trosku vysoke. Asi tak par kV, cize sa neda len tak odmerat. Ale zase sa moze na zapalovaci kabel dat ta indukcna slucka a pomerat prud v kabli, ten nieje velky a je vidno ci sviecka pali alebo nie.

http://www.picoauto.com/tutorials/fuel-injection.html

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 10:05
od Kentoya
kenivruh píše:Najlepsi je osciloskop co ma mega velku pamat, aby si mohol pozerat napr aj 5s dozadu a porovnat signal ked to islo ok a ked to neslo ok. Ale inac staci niekedy aj obycajny za par korun, kde vidis len 100 mS. Pozries napatie pre vstreky pri ECU, ked mas prudovu slucku tak mozes pomerat aj prud na vstrekoch (niekedy napatie moze byt ale prud az odhali ze nieco nieje so vstrekom v poriadku).

Co sa tyka zapalovania tak meras tiez pri ECU signal od nej do primarneho obvodu. Ak je tam ok tak meras sekundarne napatie na vystupe z cievky, len tam je problem ze napatie je trosku vysoke. Asi tak par kV, cize sa neda len tak odmerat. Ale zase sa moze na zapalovaci kabel dat ta indukcna slucka a pomerat prud v kabli, ten nieje velky a je vidno ci sviecka pali alebo nie.

http://www.picoauto.com/tutorials/fuel-injection.html
pokud by byl někdo ochoten tohle pro mě proměřit se svým osciloskopem, byl bych moc vděčný, už mi ta likvidační raketa trochu upravených dvoukil chybí

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 10:23
od Fizzbiker
nekdy jak pojedu k tobe stahnu s sebou trinoma :lol:

bude mit radost že chlapče? :lol:

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 11:13
od Trinom
Já s tím problém nemám :) Jen budu muset po státnicích teda vyrobit tu jednu hračku, abysme mohli používat logickej analyzátor. S pamětí problém není, pamatuje si to dost. Myslím, že 15 - 20 s by to vstřebat mělo umět.
Pokud by to s LA nešlo, tak to má dva normální kanály. Pokud ti stačí ty a nepotřebuješ nutně vidět zbylý dva vstřiky, tak to mám jednoduší.
Smyčku na měření proudu ale nemám.

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 11:25
od Kentoya
cokoliv co změříme by mohlo pomoci

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 16:02
od Woyta
A konecne by ti mohli dovezt to cidlo teploty. :D
Svicky na nebezicich valcich jsou mokre ci suche?

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 20:29
od adner
na vysoké napětí stačí namotat cca 5 z drátu a máš snímač jak fík..

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 20:52
od Trinom
můžu to zkusit. sondy vydrží dost.

Re: bluebird

Napsal: 09.06.2011, 23:24
od Kentoya
Woyta píše:A konecne by ti mohli dovezt to cidlo teploty. :D
Svicky na nebezicich valcich jsou mokre ci suche?
hlavně černé, ani suché ani mokré jak kdyby občas zapálily občas ne, a právě proto nevím, jestli jít po vstřicích, třeba dávají méně paliva a nebo po cívkách třeba vynechává signál nebo je slabý a shoří to později, ale vypadají začouzené jak od bohaté směsi či od oleje, ale z výfuku jde čisto, ani nestřílí, že by tam šel nespálený benzín

kdyby byly černé a mokré a střílelo to z výfuku, jdu po svíčkách, ale tady jsou nejsou ani mokré ani vyloženě suché a z výfuku střelba nejde ani plameny,

kdyby na nich nic nebylo, řekl bych nejde benzín, prostě je to tak vypičený, že fakt kurwa nevím a to jsem si myslel že 95% příčin odstraním na dálku a ejhle mám na dílně dvě auta se kterými jsem v prdeli nejen já, ale v podstatě všichni, kteří používají běžný systém dedukce

Re: bluebird

Napsal: 10.06.2011, 00:03
od adner
změř přechodový odpor v napájení a kostře injectorů a cívek především,přímo z baterie včetně relátek a pojistek,prostě eliminovat jakékoliv možné proudové omezení...

Re: bluebird

Napsal: 10.06.2011, 09:34
od Kentoya
adner píše:změř přechodový odpor v napájení a kostře injectorů a cívek především,přímo z baterie včetně relátek a pojistek,prostě eliminovat jakékoliv možné proudové omezení...
už jsem proměřil půl kabeláže, a to jak odpor, tak proti zemi, tak proti plusu a zatím jsem na nic divného nenarazil, ale taky si myslím že by to vyřešila nová kabeláž, zkusím v příštím týdnu vše proměřit znovu a i další krávoviny

Re: bluebird

Napsal: 10.06.2011, 10:05
od adner
tak kup osciloskop v bazaru za pár kaček, změř průběh napětí na sekundáru a budeš vědět hned,jestli skočila,hořela,krátká slabá...at se s tím nesereš...až budu mít chvíli,tak ti pošlu průběhy,jak to má vypadat....

Re: bluebird

Napsal: 10.06.2011, 10:40
od Kentoya
adner píše:tak kup osciloskop v bazaru za pár kaček, změř průběh napětí na sekundáru a budeš vědět hned,jestli skočila,hořela,krátká slabá...at se s tím nesereš...až budu mít chvíli,tak ti pošlu průběhy,jak to má vypadat....
včera jsem to probíral s doublejayem, že mi pošle odkaz na jakejsi slušnej levnej bazarovej i s paměovou kartou, kterej na auta bohatě stačí a dá se potom z paměti omrknout v kompu co se dělo