Napsal: 14.04.2007, 19:38
no já taky kdysi vybíral mezi s13 a mk3, auta jsou za stejný peníze, ale váha rozhodla ve prospěch dvoukila, jediná výhoda supry je ten řadovej šestiválec
223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascarmilonovo píše:Hm,já v supře jel před tím než jsem se rozhodoval,takže jsem o ní nepřemýšlel,ale jak píše Idaho,mohla to bejt nějaká těžká verze,navíc byla v automatu.Ale na 250PS nebo kolik to mělo mít nic moc.Dobrá na rychlý pohodlný cestování.
no nadruhou stranu není pro SX 270k nedosažitelný výkon a když se váha trochu očeše...Idaho píše:223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascarmilonovo píše:Hm,já v supře jel před tím než jsem se rozhodoval,takže jsem o ní nepřemýšlel,ale jak píše Idaho,mohla to bejt nějaká těžká verze,navíc byla v automatu.Ale na 250PS nebo kolik to mělo mít nic moc.Dobrá na rychlý pohodlný cestování.
No ty tam teď těch 270 kobyl máš určitě ne? Už se těším na aktuální videjko 0-100 kmhblázen píše:no nadruhou stranu není pro SX 270k nedosažitelný výkon a když se váha trochu očeše...Idaho píše:223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascarmilonovo píše:Hm,já v supře jel před tím než jsem se rozhodoval,takže jsem o ní nepřemýšlel,ale jak píše Idaho,mohla to bejt nějaká těžká verze,navíc byla v automatu.Ale na 250PS nebo kolik to mělo mít nic moc.Dobrá na rychlý pohodlný cestování.
uvidime, až to pojede a až se to zajede,tak pak,.. snad ale jo, udělal sem maximum proto aby byl motor schopen to pak vyprodukovatPeca píše:No ty tam teď těch 270 kobyl máš určitě ne? Už se těším na aktuální videjko 0-100 kmhblázen píše:no nadruhou stranu není pro SX 270k nedosažitelný výkon a když se váha trochu očeše...Idaho píše: 223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascar
Tak takhle bych to chtěl mít taky.Já naopak velmi přesně vím co bych chtěl,jen na to nestíhám vydělávat prachy a nemám kde skladovat to co už mám a ani kdy na tom dělatJapo píše:kluci pomoc ja fakt nevim co si vibrat za 4 mesice budou love tak do te doby se musim rozhodnout tak mi to skuste prosim nak ulechcit diky
To asi nejsi sámmilonovo píše:Tak takhle bych to chtěl mít taky.Já naopak velmi přesně vím co bych chtěl,jen na to nestíhám vydělávat prachy a nemám kde skladovat to co už mám a ani kdy na tom dělatJapo píše:kluci pomoc ja fakt nevim co si vibrat za 4 mesice budou love tak do te doby se musim rozhodnout tak mi to skuste prosim nak ulechcit diky
mysllím že si s SXkem moc nezadá bude to tak na stejno. Blok i písty jsou stavěné na větší zátěž, LSD diff i GT verze v serii ( většinou torsen ), převodovka vydrží do cca 700-800PSů, blok udrží udajně až k 900, seriová střeva bez problému udrží cca 400PS pokud je člověk rozumnej a ví co dělá..Japo píše:a jak je natom supra se spolehlivosti vuci sxku