Stránka 2 z 3

Napsal: 14.04.2007, 19:38
od Martin_534
no já taky kdysi vybíral mezi s13 a mk3, auta jsou za stejný peníze, ale váha rozhodla ve prospěch dvoukila, jediná výhoda supry je ten řadovej šestiválec :wink:

Napsal: 14.04.2007, 21:34
od blázen
já vybíral stejně, ale supra má větší výkonový potenciál, rád bych někdy 3litra

Napsal: 14.04.2007, 21:53
od milonovo
Hm,já v supře jel před tím než jsem se rozhodoval,takže jsem o ní nepřemýšlel,ale jak píše Idaho,mohla to bejt nějaká těžká verze,navíc byla v automatu.Ale na 250PS nebo kolik to mělo mít nic moc.Dobrá na rychlý pohodlný cestování.

Napsal: 16.04.2007, 06:32
od Idaho
milonovo píše:Hm,já v supře jel před tím než jsem se rozhodoval,takže jsem o ní nepřemýšlel,ale jak píše Idaho,mohla to bejt nějaká těžká verze,navíc byla v automatu.Ale na 250PS nebo kolik to mělo mít nic moc.Dobrá na rychlý pohodlný cestování.
223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis :( krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascar :)

Napsal: 16.04.2007, 13:40
od blázen
Idaho píše:
milonovo píše:Hm,já v supře jel před tím než jsem se rozhodoval,takže jsem o ní nepřemýšlel,ale jak píše Idaho,mohla to bejt nějaká těžká verze,navíc byla v automatu.Ale na 250PS nebo kolik to mělo mít nic moc.Dobrá na rychlý pohodlný cestování.
223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis :( krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascar :)
no nadruhou stranu není pro SX 270k nedosažitelný výkon a když se váha trochu očeše...

Napsal: 16.04.2007, 14:06
od Peca
blázen píše:
Idaho píše:
milonovo píše:Hm,já v supře jel před tím než jsem se rozhodoval,takže jsem o ní nepřemýšlel,ale jak píše Idaho,mohla to bejt nějaká těžká verze,navíc byla v automatu.Ale na 250PS nebo kolik to mělo mít nic moc.Dobrá na rychlý pohodlný cestování.
223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis :( krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascar :)
no nadruhou stranu není pro SX 270k nedosažitelný výkon a když se váha trochu očeše...
No ty tam teď těch 270 kobyl máš určitě ne? Už se těším na aktuální videjko 0-100 kmh ;)

Napsal: 16.04.2007, 14:07
od Elviiis
Taky jse vybýral mezi 200sx a suprou. Je fakt že supre dovoz U.S.A luxus stav nikdy nehevarováno , origo 74tis mil targa po starým dědouši ale dvoukilo vyhrálo bo supra byla N/A a navíc já dojížděl dvoukilem 100km do práce ta supra by mne asi spapala :wink:

Napsal: 16.04.2007, 16:12
od Japo
me de hlavne o zrychleni sprynty a na drifttttttttttttt supra nebo sx

Napsal: 16.04.2007, 16:22
od Japo
a jak je natom supra se spolehlivosti vuci sxku

Napsal: 16.04.2007, 17:31
od Japo
kluci pomoc ja fakt nevim co si vibrat za 4 mesice budou love tak do te doby se musim rozhodnout tak mi to skuste prosim nak ulechcit diky :(

Napsal: 16.04.2007, 17:55
od blázen
Peca píše:
blázen píše:
Idaho píše: 223PS je serie, a to má skutečně málokterá z tech co s etu prodávají předražené na hranici 80-100tis :( krásu supry človek pozná ve chvíli kdy si zvedne výkon an 250-270PS a výše ( pár korun ) a má opdvozek v pořádku, potom pochopí proč dokázala nekolik let vládnout nascar :)
no nadruhou stranu není pro SX 270k nedosažitelný výkon a když se váha trochu očeše...
No ty tam teď těch 270 kobyl máš určitě ne? Už se těším na aktuální videjko 0-100 kmh ;)
uvidime, až to pojede a až se to zajede,tak pak,.. snad ale jo, udělal sem maximum proto aby byl motor schopen to pak vyprodukovat

Napsal: 16.04.2007, 20:21
od milonovo
Japo píše:kluci pomoc ja fakt nevim co si vibrat za 4 mesice budou love tak do te doby se musim rozhodnout tak mi to skuste prosim nak ulechcit diky :(
Tak takhle bych to chtěl mít taky.Já naopak velmi přesně vím co bych chtěl,jen na to nestíhám vydělávat prachy a nemám kde skladovat to co už mám a ani kdy na tom dělat :D

Napsal: 16.04.2007, 21:10
od Vita.z31
milonovo píše:
Japo píše:kluci pomoc ja fakt nevim co si vibrat za 4 mesice budou love tak do te doby se musim rozhodnout tak mi to skuste prosim nak ulechcit diky :(
Tak takhle bych to chtěl mít taky.Já naopak velmi přesně vím co bych chtěl,jen na to nestíhám vydělávat prachy a nemám kde skladovat to co už mám a ani kdy na tom dělat :D
To asi nejsi sám :lol: :lol:

Napsal: 17.04.2007, 06:40
od Idaho
ano 270PS není pro 200sx nedosažitelný výkon, ale troufám si říci že za tu investici ( která u supry na 270PS je téměř zanedbatelná ) bdue supřina lehce přes 300, a pokdu chceš odlehčovat SXko, supřina se dá taky:) a o dost, já jsme jen "redukcí" interiéru dosájhl na sprinty snížení o 190Kg..

Napsal: 17.04.2007, 06:48
od Idaho
Japo píše:a jak je natom supra se spolehlivosti vuci sxku
mysllím že si s SXkem moc nezadá bude to tak na stejno. Blok i písty jsou stavěné na větší zátěž, LSD diff i GT verze v serii ( většinou torsen ), převodovka vydrží do cca 700-800PSů, blok udrží udajně až k 900, seriová střeva bez problému udrží cca 400PS pokud je člověk rozumnej a ví co dělá..

Na druhou starnu Sxko bylo staveno pro lidi, pro civilní použití, takže se počítalo s nějakou výdrží, Supra původně jen pro závodní učely ( vyrábela s esouběžne celica Supra pro civily a Supra pro nascar ) a teprve po nejaké době byla kvuli změně pravidel "Nascárka" narychlo přestavena na civilní verzi, tudíž blok a klika si nese své neduhy, které v tom odvetví proste nebyly brány jako vada. Po roce 89 sice prošla klika vyvážením ale i tak to už moc nepomohlo, jelikož chyba je hlavně v jejím uložení... pokud se člověk dobře stará , není problém najet 250-300tis bez GO, ale na rovinu, vetšina jich měla majitele co nevědli jak se starat takže Go je nutná mezi 160-200tis km a na rovinu, pokud je delaná v autorizovaném servisu toyoty tak stojí za hovno, jelikož se drží utahovacích hodnot z jejich dílenského manuálu, ne podle SOGi..

Jinak písty s kovanou vložkou stojí všech šest kolem 13tis, celokované už jsou dražší, ty s kovanou vložkou vydrží cca k 550-600PS ( podle uživatelů ze supras.nl ).
pokud si člověk udělá GO, dobře se o ni stará, používá dobrý olej a kařždou zimu vymění uložení kliky ( cca 3tis materiál 1 den práce ) tak ho přežije protože nic jiného na motoru neodchází.