Stránka 2 z 3

Napsal: 20.04.2007, 15:51
od mrkevvzime
co je? tobe to netoci 10000
to mas is nejakou poruchu :wink:

Napsal: 24.04.2007, 16:18
od fajfka
Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:

Napsal: 24.04.2007, 16:41
od blázen
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
s maximální přesností :lol: 8)

Napsal: 24.04.2007, 17:00
od fajfka
blázen píše:
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
s maximální přesností :lol: 8)
Ze Štangl dílů :smilebox:

Napsal: 24.04.2007, 17:06
od blázen
fajfka píše:
blázen píše:
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
s maximální přesností :lol: 8)
Ze Štangl dílů :smilebox:
ted jsi mě urazil :evil:

Napsal: 24.04.2007, 17:12
od Kentoya
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
to je tak všeobecné, že zcela přesně vím jak to zajet :-D řekl bych že přesnost je až na druhém místě, podstatně důležitější (pokud blok nemá menší výbrus než je zdrávo) je Ra povrchu vložky a podle toho, ale jinak blázne jestli jsi dal přesně sací svody na sací stranu hlavy a taktéž výfukové, a taky přesně vanu, tak to máš přesný a můžeš přesně zajíždět, jenom prosím tě přesně nenaraz do stromu, to by jsi byl přesně v řiti

Napsal: 24.04.2007, 17:19
od blázen
Kentoya píše:
fajfka píše:Tak ono pánové hodně záleží z jak přesných dílů a s jakou přesností to máte složené :lol: :lol:
to je tak všeobecné, že zcela přesně vím jak to zajet :-D řekl bych že přesnost je až na druhém místě, podstatně důležitější (pokud blok nemá menší výbrus než je zdrávo) je Ra povrchu vložky a podle toho, ale jinak blázne jestli jsi dal přesně sací svody na sací stranu hlavy a taktéž výfukové, a taky přesně vanu, tak to máš přesný a můžeš přesně zajíždět, jenom prosím tě přesně nenaraz do stromu, to by jsi byl přesně v řiti
snažil sem se co nejpřesněji... zajíždění nespěchá,ještě nemám lepší spojku dal sem tam nachvíli nějakou lamelu od SACHS co se mi ani trochu nelíbila.. předtím tam byla origo nissan ta to podržela pěkně

Napsal: 24.07.2007, 23:39
od remo
nejak som nevycital zaver ako je teda naj zabehnut motor po komplet GO, aby to prezil a nieco vydrzal

Napsal: 25.07.2007, 08:57
od blázen
já jezdil do 500km 3000ot a po 500km new oil, pak do 1000km 3500ot,do 1500km 4500ot, do 2000km 5500ot po 2000km co do něj vlezlo

Napsal: 25.07.2007, 09:02
od remo
to neni spatny navod, ja to planujem nejak podobne.

350km uz mam do 3500, olej som uz objednal a potom pomalicky popridavam

este niekto iny navrh??

Napsal: 25.07.2007, 10:40
od kenivruh
remo píše:to neni spatny navod, ja to planujem nejak podobne.

350km uz mam do 3500, olej som uz objednal a potom pomalicky popridavam

este niekto iny navrh??
Do 500 km zabehavat na nizke otacky bez velkej zataze, vymenit olej a potom uz davat co to znesie. Myslim, ze postup 500 km do 3000, 1000 km do 3500, 1500 km do 4000 , atd je zbytocne zdlhavy. :)

Napsal: 25.07.2007, 10:43
od mrkevvzime
mno nejkde sem cetl, ze by se prave na nizke otacky moc jezdit nemelo kvuli mazani
psali tusim ze to chce nekde kolem 3000 a casto menit zatizeni a i ty otacky

Napsal: 25.07.2007, 10:45
od kenivruh
mrkevvzime píše:mno nejkde sem cetl, ze by se prave na nizke otacky moc jezdit nemelo kvuli mazani
psali tusim ze to chce nekde kolem 3000 a casto menit zatizeni a i ty otacky
Jasan ze nebudes jazdit na 2000 otm. Normalne s lahkou nohou okolo 3000, spravne radit rychlosti, nedusit, proste nieco ako ked jazdis so studenym motorom.

Napsal: 25.07.2007, 10:48
od kenivruh
Pri nasich GO co sa robia , tak vlastne zabehavas len piestne kruzky, ktore sa musia spravne usadit. Vsetko ostatne uz je hned od zaciatku usadene.

Napsal: 25.07.2007, 15:47
od remo
kenivruh píše:Pri nasich GO co sa robia , tak vlastne zabehavas len piestne kruzky, ktore sa musia spravne usadit. Vsetko ostatne uz je hned od zaciatku usadene.
ked robis komplet GO tak to mas aj s vybrusom vsetkeho, tak si to musi na seba chvilu zvyknut kym sa spravia netesnosti po surovom zlozeni.

no 500km asi zlozim dnes tak musim olej zaobstarat a vemenit