Napsal: 08.11.2007, 20:00
pokud chces nakou radu tak sem walbro daval pred apr dnama a mam to nafoceny
Koukni myslim na bazar ostatni nabizi ho tam idahoMisan píše:klucíí Walbro a Stage 1 seženu kde (www stránky nebo přes někoho z vás) a za kolik Zvládnu to jako laik namontovat sám? Dík
a jak jsi to vyřešil , aby s nima problém nebyl ?nizzmo píše: Inac pozor so zvysovanim tlaku na seriovej ECU. Mam prakticku skusenost, ze pri 0,9bar po absolvovani max. 2x sprintu na stvrt mile som odtavoval sviecky...
Co myslis pod restrikcema? Vyfuk, sani?...Krom toho, mel jsi zapojene oba restriktory pred solenoidem?Mirek píše:tak asi jak ktera..me taky tlacila 0.45 po odstraneni restrikci...mozna naprosta serie ma 0.7..ale i v manualu se uvadi 7 PSI..tzn 0.4-45 baru..tohle je sporny..nicmene ste asi dva co tvrdite ze tlaci 0.7..a 3-4 lidi mi psali ze 0.4...tomita píše:nene...0,67-0,7Kentoya píše:0,4
Krom toho si myslim, ze 2l SR s preplnovanim pouze 0.4bar nikdy nebude mit 200koni, na to bych vsadil cokoliv.Paja UDC píše:Já jsem přesvědčenej, že má tlačit v naprostý sérii 0,7 bar (kromě jedničky), jinak by tam ten solenoid vůbec nemusel bejt a wastegate by byl zapojenej jako u s13tky přímo do sání bez odboček a restrikcí, toť můj selskej rozum
Ježišmariá, já se taky nechci hádat a už vůbec né s tebou, když tys dělal první SXo, tak já obdivoval genialitu dvoutaktního motoruKentoya píše:nechci se hádat zatím jsem vždy viděl 0,4
dle selského rozum
CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl
SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4
a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar
Tak tak, podle mě má spousta s14tek blbě zapojený nebo úplně vyházený ty restriktory k wastegatu...tomita píše:Taky ovsem zalezi v jakym stavu byl ten motor, nebo jake upravy byly na nem provedeny. Trebaze staci, kdyz vyndas prvni restriktor a nenameris vic nez 0.3 :-D
Seria ma 200 koni a ako pisal tomita, tiez neverim ze sr s takou nizkou kompresiou da 200 koni na 0.4 baru.Kentoya píše: SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?