Stránka 3 z 3

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 05:29
od sejkora
tak oni pocitaj s tim ze pujdes s vykonem extreme nahoru a ze to pak prevodovka nemusi vydrzet, kazdopadne na drag bych si vybral overenou klasiku :)

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 06:58
od buky300zx
Aku?

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 07:24
od kenivruh
Ked ces motor vpredu tak to spravis ako to ma ta "integra" co som dal foto. Len teda neviem ako chladi moto, kedze tam nevidim chladic.

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 07:32
od buky300zx
Chladic sa moze dat kludne dozadu,dat tam velku vrtulu a je po probleme.Neviem ci si videl u nas jedneho chalana,mal tiez pozvarany ram,v zadu motor tatra V8 a s vykonom 200hp a s off road pneu jazdil stale 12s!Potom so ho uz nikdy nevidel.Mal to samozrejme jednoduksie kedze tatra ma motor vzadu a chladenie vzduchom.Ale predstav si cca 900hp s max 500kg vahou a poriadne slicky!

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 07:41
od sejkora
lol, ja myslim ze by si byl spokojenej kdybys mel kone na kilo :) Jinak dobrej zaklad je treba motor chevy 350, dily za hubicku, s prevodovkou TH400 by to byl fajn drag car.

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 07:58
od sejkora
a nebo pak nejaky hovadko, ja mam podobnej motor, ale s mensim vykonem, cca 550hp

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MERLIN-5 ... 2746wt_939

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 07:59
od sejkora
A nebo megahovado s kompresnim pomerem 14.5:1 :-D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BBC-Chev ... 250wt_1165

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 08:18
od kenivruh
sejkora píše:A nebo megahovado s kompresnim pomerem 14.5:1 :-D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BBC-Chev ... 250wt_1165
Daj pokoj :) On nejde stavat drag preto aby tam dal V8 ale preto lebo sa mu "vala" doma zvysny motor.

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 08:21
od sejkora
ja vim, jinak na ten jeho motor dat TH400 by nemel byt problem, dokonce se prodavaj redukce...

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 08:59
od buky300zx
Priamo na VG30 ET?

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 10:17
od sejkora
buky300zx píše:Priamo na VG30 ET?
hledej, zkusenosti nenasbiras za jedinej den... kazdopadne muzes koupit na neco jineho a prevrtat jen diry

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 10:27
od sejkora

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 10:31
od sejkora

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 13.04.2011, 21:50
od vmille
adapter si buky hrave vyrobi na svych masinach :)

Re: Konstrukcia ramu.

Napsal: 15.04.2011, 17:10
od DragonART
Mirek píše:bylo tady tema, kde byl odkaz na nekoho tusim z UK kdo takhle delal okruhovou S13ku co si vzpominam, ale nevim uz ja se to jmenovalo
Jesus ninja a Projekt wasabi... Rám dělanej podle S14, kastle S13 ale motor Saab 9000 turbo dvoulitr nad zadní nápravou :)
Teď ale staví garáž, takže projekt už nějakou dobu stojí.. ;) a nemá v topicu ani jednu fotku (ze serveru sou fuč..)

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=364036