Napsal: 15.05.2007, 17:19
[/quote]
Samotny vyrobni naklad jedne pruziny je par set Kc
SX Owner Club Czech
http://cornhollio.200sx.cz/
Hloupa otazka, co stoji repase a do jake miry je mozne vratit puvodni vlastnosti tlumicu.street.racer píše: Jestli s tim budes chtit najezdit x desitek tisic km rocne tak ne, resp. klidne ano, kazdopadne repase je nevyhnutelna
To nejde jednoznacne rict, zalezi na mire opotrebeni... Ale ty repase tlumicu delaji tak, ze vymeni temer veskere dily, ktere maji vliv na funkcnost... (Stejne tak HKS, TEIN...) Takze po repasi ziskas zpet v podstate zpet temer vsechny vlastnosti. (Nepatrny rozdil, ktereho si bezny clovek stejne nevsimne, ale alespon behem nekolika prvnich repasi - materialova unava pruzin)Vita.s13 píše:Hloupa otazka, co stoji repase a do jake miry je mozne vratit puvodni vlastnosti tlumicu.street.racer píše: Jestli s tim budes chtit najezdit x desitek tisic km rocne tak ne, resp. klidne ano, kazdopadne repase je nevyhnutelna