Stránka 3 z 7
Napsal: 08.02.2007, 15:50
od pastynko
aj tu je to nazvane V-GROOVE
http://www.ngksparkplugs.org/
Napsal: 08.02.2007, 15:52
od 935Baby
Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)
Napsal: 08.02.2007, 15:53
od buky300zx
Ja mam NGK V-LINE a nie co tu vy pisete k....
?ale bolo to na V
Napsal: 08.02.2007, 15:54
od kenivruh
935Baby píše:Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)
V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US
Napsal: 08.02.2007, 16:01
od pastynko
podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces
Napsal: 08.02.2007, 17:03
od Peca
Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl...
), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady?
Napsal: 08.02.2007, 17:06
od Peca
pastynko píše:
podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces
Presne tak, vubec to neznal a mel me za debila. Co ostatne cekat tady v Kocourkove....
Napsal: 08.02.2007, 18:57
od blázen
tlaky si měřil?
Napsal: 08.02.2007, 19:17
od Peca
blázen píše:tlaky si měřil?
Nemám měřák...
Napsal: 08.02.2007, 21:07
od Kentoya
osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%
Napsal: 08.02.2007, 21:11
od Peca
Kentoya píše:osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%
To by ale nefouklo pres noc pred barakem ne? A pak by to aspon nastartovalo na nektere valce, nebo se pletu?
Napsal: 08.02.2007, 21:12
od Kentoya
právě že je to ještě schopné jakžtakž dojet, ale nastartovat je problém
Napsal: 09.02.2007, 09:35
od pastynko
Peca píše:Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl...
), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady?
ked mas druhe SX-ko niekde v okoli, este by si mohol pozicat od neho CAS a skusit to s jeho...ak je vacka ok, mohol by byt problem v samotnom CAS
mne sa jeden tiez pokazil... iskru daval, ale neviem podla coho
Napsal: 09.02.2007, 09:38
od blázen
no jo když je motor studený, má přece jen menší tlaky ve válcích,takže jestli to fouklo,mohlo to dojet,ale jak to schladlo.. konec..
měřák stojí 1000kč tak si ho kup, u 200sx patří do povinné výbavy
Napsal: 11.02.2007, 22:58
od Kavas
ja jsem mnel stejny problem nemohol som nastartovat a ked som skotroloval svicky tak iskru davali ale slabu. tak som to nechal premerat a zjistili sme ze bola spatna kostra na riadiacej jednotke alebo tam niekde presne mi to nepovedal kde to bolo. ale je to dalsi moznost.