Stránka 3 z 3
Napsal: 17.04.2007, 07:34
od Heini
Nic proti nemá náhodou ten 6 vál krouťák od spodu ?
To je to hlavní co je potřeba snad :-D
Napsal: 17.04.2007, 15:31
od Japo
no takze 50procent sx a 60 supra ale jeste neni jasno
Napsal: 17.04.2007, 15:44
od Fire
Japo píše:no takze 50procent sx a 60 supra ale jeste neni jasno
ty jedeš na 110% ... dobrý
Napsal: 17.04.2007, 17:38
od Japo
jo jo nekdy i na 120
Napsal: 18.04.2007, 06:28
od Elviiis
Chlepe myslím že je jedno co si koupíš oboje jsou super stroje. Ať si koupíš kterejkoliv z nich tak se do toho zamiluješ. Myslím si že spolehlivost je plus mínus na stejno ceny dílů asi taky. Na supře budeš platit vyšší pojistku. Spotřebu bych neřešil tyto auta nejsou o spotřobě ale o pocitu z jízdy. Napřed být tebou bych se v obou svezl. (o kterých výš že jsou v cajku) třeba se ti v supře bude špatně jezdit nebo naopak v 200sx. Já osobně mám radši menší auta. Jako je třeba MR2 a proto bych sáhl spíše po dvoukilu. Ale supra je zase takovej našlapanej koráb (NASCAR).
Napsal: 18.04.2007, 07:30
od Goodziller
Mame v garazi 3 supry a jedno 200sx. Supra je porad vic vikednove auto, do 200sx si muzes v pohode i lehnout, je na to hafo nahradnich dilu. A kdyz si budes kupovat Supru, tak jedine s pevnou strechou (je lehci a nekrouti se, bez strechy se skoro neda jzdit jak se ta kastle krouti)
Napsal: 18.04.2007, 09:52
od Idaho
Goodziller píše:Mame v garazi 3 supry a jedno 200sx. Supra je porad vic vikednove auto, do 200sx si muzes v pohode i lehnout, je na to hafo nahradnich dilu. A kdyz si budes kupovat Supru, tak jedine s pevnou strechou (je lehci a nekrouti se, bez strechy se skoro neda jzdit jak se ta kastle krouti)
stačí dobrej podvozek a nekroutí se, kroucení jako takové je hodně dáno tuhostí podvozku. dost to vyřeší rozpera za sedačky, a nebo dve rozpery mezi přední a zadní tlumiče. Holt kroucení je proste dan za targu
ale mezi námi, pokud chci jet sportvoně a rychle tak si proste střechu nandnám a kroucení je z větší části eliminováno.
Kroucení je markantnější u modelu do 89 ( nejvíce se kroutí první 86-87 modely ) porotže v prubehu vývoje byly postupne navyšovány výztuhy vbocích a pevné části střechy ( což se negativně projevilo na váze auta ( NA targa z 86 váží cca 1200kg ). Výsledekm je třeba i to že 92 targy s etéměř nekroutí ) a jejich tuhost je v porovnání s 86tkou uplně báječná - osobne jsem v cca 80km/h o metr zkrátil felicii, mel jsem sundanou targu ve chvíli nehody a byl sjem docel a v soku když jsme ji na míste hned zkusil nandat a zapadla tam jako by se nic nestalo - s 86tkou stačí zaparkovat na malé nerovnosti a targu už skoro nenadáte.
BTw pokud byste chteli mám jednu nontarga kastli doma na zahrade..
Napsal: 18.04.2007, 10:22
od Goodziller
Ona ta tuhost karoserie hodne zavisi i na tom kolikrat a jak to auto bylo bourane... U 200sx to plati taktez, kdyz ma stresni okno...
Napsal: 18.04.2007, 14:01
od Idaho
Goodziller píše:Ona ta tuhost karoserie hodne zavisi i na tom kolikrat a jak to auto bylo bourane... U 200sx to plati taktez, kdyz ma stresni okno...
j jsouhlasím, ale zkus si nekdy rozřezat 86tkua potom třeba 91čku.. uvidíš ty rodíly, hlavne když felxou zajedeš do bočních sloupku a rámu pod podlahou
Napsal: 18.04.2007, 15:49
od Japo
pravje ze sem obe auta ridil a supra o trosku akcelerovala a nisan byl total serie kdybych se moch projet v trosku upravene s 13 ta by to bylo mozna trochu jinak ale nikoho kdo to ma upraveny neznam.
Napsal: 18.04.2007, 16:05
od Idaho
Japo píše:pravje ze sem obe auta ridil a supra o trosku akcelerovala a nisan byl total serie kdybych se moch projet v trosku upravene s 13 ta by to bylo mozna trochu jinak ale nikoho kdo to ma upraveny neznam.
jaké upravy měla ta supra??neporovnávej upravené a seriové auto, co ej smerodatné je jak jedou obe v serii a s jakou investicí a jakoupracností získáš více ( a samozřejmě jak se to s tím vyšším výkonem bude chovat - na supře 90+ sotva poznáš nárust 15-20PS ale troufám si říci že na sxku díky váze už ano
).
Napsal: 19.04.2007, 16:05
od Japo
ta supra byla taky v seriji proste si chci auto postavit od zacatku je mi jedno jestli to auto budu delat rok 10 let hlavne ad 1 nebo 2 sou v garazi.
Napsal: 20.04.2007, 07:02
od Idaho
Japo píše:ta supra byla taky v seriji proste si chci auto postavit od zacatku je mi jedno jestli to auto budu delat rok 10 let hlavne ad 1 nebo 2 sou v garazi.
jj znám ten pocit, pokud to chceš takhel tak jdi jednoznačne do supry, odvděčí se nádherně:), nehlede na to že supru na ND pojízdnou koupíš od 200éček..
Napsal: 20.04.2007, 07:24
od Goodziller
Jeste si rekni, ze supra je stavena na rychlou jizdu vpred. 200sx je spis na blbnuti Se suprou si zadriftis, ale uhly driftu jsou vzdy polovicni, nez u 200sx. Takze na TOPSPEED supru, na DRIFT 200sx.
Napsal: 20.04.2007, 17:15
od Japo
seru na supru du do 2kyla maximalku tady stejne moc neuziju