Stránka 4 z 5
Napsal: 16.06.2007, 08:09
od Láďa z UDC
nizzmo píše:Láďa z UDC píše:
Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??
Na stage1 ich nepotrebujes.
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Napsal: 16.06.2007, 08:36
od kenivruh
Láďa z UDC píše:nizzmo píše:Láďa z UDC píše:
Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??
Na stage1 ich nepotrebujes.
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.
Napsal: 16.06.2007, 09:44
od Láďa z UDC
kenivruh píše:Láďa z UDC píše:nizzmo píše:
Na stage1 ich nepotrebujes.
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.
to i když zvýším tlak paliva??
Napsal: 16.06.2007, 10:18
od blázen
raddy píše:No nic, trosku to odbehlo od temy, tak to uzavriem.
Upraveny stage1 cip je k dispozicii, kdo bude potrebovat, nech sa ozve, plati to pre majitelov s13 bez lambdy a katu, kod ECU iny ako MEC 007D.
Ohladom cipov pre s14 bolo napisane vsetko podstatne, kde, aky, za kolko.
Ohladom precitanie tunovanej eprom od japonskych vyrobcov len tolko, ze samozrejme vedia ze je mozne eprom precitat a takisto vedia ako tomu velmi kvalitne zabranit, avsak ceske ci slovenske rucicky boli vzdy zlate. Ak sa niekomu podari precitat eprom napr. od Mines, viem ako ju spenazit, je po nich docela zhanka.
na ty kody pozor měl sem už doma hromadu ECU a pro model bez lambdy je to jen MEC 009D zbytek mělo lambdu
Napsal: 16.06.2007, 20:30
od nizzmo
Láďa z UDC píše:kenivruh píše:Láďa z UDC píše:
..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.
to i když zvýším tlak paliva??
Tak potom mozno odidu seriove vstreky...
Napsal: 17.06.2007, 08:52
od raddy
keby si nechal povodne vstreky a pouzil cip urobeny pre vacsie, motor by asi ani moc nebezal, pretoze rozdiel je prilis velky. zmes by bola velmi chudobna. zvysenim tlaku paliva dokazes "simulovat" vacsie vstreky, ale nie 370 na 550.
Napsal: 18.06.2007, 17:55
od Láďa z UDC
....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Napsal: 18.06.2007, 18:02
od kenivruh
Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
Napsal: 18.06.2007, 18:16
od Láďa z UDC
...hmm tak to je slušné, to na tom budu jako Zetko a ZetXo a ješta jim ukážu záda...
ale musím chvíli šetřit,ah jo
Napsal: 18.06.2007, 18:32
od blázen
hlavně musíš udělat pořádné sání ,výfuk a FMIC pokud chceš aby to fak mělo co největší výkon.. ale i tak bude problém ZX ukázat záda
Napsal: 18.06.2007, 18:40
od Láďa z UDC
...všechno mám zatím kromě FMIC. No tak aspoň semnou bude mít co dělat
Ale v jednom ZXu sem už jel mělo bejt i načipovaný,ale že by to zas ňák brutálně jelo...
nevím no...
Napsal: 18.06.2007, 19:17
od blázen
ono je těžké,ale ten kroutící moment bude mít už v serii perfektní.. FMIC dodělej a pak uvidíš dál , mě s instalací FMIC stoupnul tlak o 0,1bar na T25 z 1,1na 1,2
Napsal: 18.06.2007, 19:54
od Láďa z UDC
....no jo mě na T28 stoupl taky plnící tlak, když sem udělal průchzí vejfuk,porát mě vylítla hadice od turba
Napsal: 18.06.2007, 20:01
od blázen
Láďa z UDC píše:....no jo mě na T28 stoupl taky plnící tlak, když sem udělal průchzí vejfuk,porát mě vylítla hadice od turba
jo ty hadice lítaj,ale já to udělal tak že už vylítnout nemůže.. amám klid
Napsal: 18.06.2007, 22:44
od nizzmo
kenivruh píše:Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)