Stránka 4 z 5

Re: bluebird

Napsal: 16.06.2011, 16:57
od Kentoya
tak dnes tu byl trinom i s osciloskopem
nekopli jsme to a 4 válce asi čtvrt hodiny, měřili jsme co se dalo hlavně teda na cívkách občas to vynechalo občas se tam obejil zápal chudé směsi, občas bohaté směsi, ale pořád 4 válce, tak jsem to zkusil projet, chvilkama tři chvilkama 4 ale stále minimálně 3 válce a víceméně to šlapalo furt tak nějak good, vrátili jsme se a přes půl hodiny téměř ideální stav, takže bluebird se asi strach yposral z osciloskopu a dnes prostě tak nějak šlapal, uvidíme zítra, pokud to na flashku nahrál dobře, tak tam má cca 10 různých zápalů co to občas vykouzlilo, ale byl to vždy jeden zápal a před a po v klidu a potom furt good

Re: bluebird

Napsal: 16.06.2011, 23:50
od Trinom
Teď jsem dojel od Kentoyi, během dne to sem naházím (snad). Teď už jdu chrápat.

Re: bluebird

Napsal: 17.06.2011, 13:40
od Trinom
Tak posílám slíbené obrázky. V první dávce je zapalování a pár neobvyklých zápalů a v druhé jsou vstřiky. Ty byly jeden jak druhej. Jen jsem přemýšlel, proč tam jsou ty zákmity se zpožděním. Domnívám se, že by to mohl být jen naindukovanej šum od jiných vstřiků. Graf z dlouhého záznamu snad bude o něco pozdějc. Calc s tím má, co dělat, a to natáhl jen první půlku dat.

Zapalování
Obrázek
Obrázek
1. a 4. válec
Obrázek

Vstřiky
Obrázek
Obrázek

Výsledek je takovej, že jsme nic nenašli a nepovedlo se nám ani donutit auto jet na tři při měření.

Re: bluebird

Napsal: 17.06.2011, 14:16
od adner
má bojara z ultramega techniky

Re: bluebird

Napsal: 17.06.2011, 14:22
od Woyta
Napada me popraskana izolace kabelu. Cim vetsi vlhkost tim vice zlobi.

Re: bluebird

Napsal: 17.06.2011, 14:32
od Fizzbiker
proto to dela na aute co stalo dva roky na dilne a vodu videlo jen prez okno.... :wink:

Re: bluebird

Napsal: 17.06.2011, 16:04
od Trinom
adner píše:má bojara z ultramega techniky
Asi jo :D
Obrázek

PS: Kentoya vzkazuje, že ho Nissani už nebaví a jde dělat Fordy :lol: Škoda, že nemám fotku, jak jsme měřili komprese.
Obrázek

Re: bluebird

Napsal: 17.06.2011, 16:46
od zbyndatvrd
adner píše:Mein Kampf
:lol:

Re: bluebird

Napsal: 17.06.2011, 18:59
od Woyta
Fizzbiker píše:proto to dela na aute co stalo dva roky na dilne a vodu videlo jen prez okno.... :wink:
Uplne staci ta kondenzovana.
Napadlo me to kvuli jednomu dokumentu o padu letadla. Tam taky preskocila jiskra popraskanou izolaci.
K jejich smule zrovna v palivove nadrzi.

Re: bluebird

Napsal: 18.06.2011, 22:02
od adner
ty zákmity jsou interference cívek a jsou dost veliké, IC chodí každá jinak....to vypadá,že je celé napájení málo zatlumené = jednotlivé kostry obvodů v prdeli,nebo napájení s přechodovým odporem,nebo zemní smyčka s článkem a je možné,že jednotlivé vstupy PWR tranzistoru jsou tímto ovlivňovány,tzn občas hodí jiskru víckrát,tím je změněn činitel plnění a výboj nemá energii,čemuž by odpovídal i jeden obrázek...co baterka,je ready?,nemá náhodou velký vnitřní odpor?

Re: bluebird

Napsal: 18.06.2011, 23:13
od Kentoya
baterka je nová

a ty zákmity vypadají jak jdou dráty okolo cívek, tak se ta indukce z vívek do nich naindukuje a proto ty zákmity, takže asi omotám kabeláž nějakou zemí

Re: bluebird

Napsal: 19.06.2011, 00:07
od adner
pokud je elektroinstalace ok tak to neni třeba a pokud je tam problém,tak ho stejně musíš najít...tohle není indukce mezi dráty ale spíš modulace na parazitním odporu,proto jsou ty impulsy tak veliké...mohl by to klidně dělat přechoďák (článek) na konektoru PWRT,s těmi je pořád problém..nebo úbytek napětí mezi -polem baterky a zemí IC nebo PWRT,ECU, to samé v napájení...

Re: bluebird

Napsal: 19.06.2011, 00:12
od Fizzbiker
ta kabelaz je komplet promerena a konektory prostrikane. :(

Re: bluebird

Napsal: 19.06.2011, 00:21
od adner
no někde tam být chyba musí,stačí jedno rele s hřejícím se kontaktem
co okolní teplota,má na to vliv?

Re: bluebird

Napsal: 19.06.2011, 22:08
od Trinom
ty menší zákmity můžou bejt naindukovaný na kabel k měřáku, což asi nijak snadno nemůžu potvrdit, ani vyvrátit. Chytá se na ně i jiný rušení a nebylo by to poprvý.