Stránka 4 z 5
Re: bluebird
Napsal: 16.06.2011, 16:57
od Kentoya
tak dnes tu byl trinom i s osciloskopem
nekopli jsme to a 4 válce asi čtvrt hodiny, měřili jsme co se dalo hlavně teda na cívkách občas to vynechalo občas se tam obejil zápal chudé směsi, občas bohaté směsi, ale pořád 4 válce, tak jsem to zkusil projet, chvilkama tři chvilkama 4 ale stále minimálně 3 válce a víceméně to šlapalo furt tak nějak good, vrátili jsme se a přes půl hodiny téměř ideální stav, takže bluebird se asi strach yposral z osciloskopu a dnes prostě tak nějak šlapal, uvidíme zítra, pokud to na flashku nahrál dobře, tak tam má cca 10 různých zápalů co to občas vykouzlilo, ale byl to vždy jeden zápal a před a po v klidu a potom furt good
Re: bluebird
Napsal: 16.06.2011, 23:50
od Trinom
Teď jsem dojel od Kentoyi, během dne to sem naházím (snad). Teď už jdu chrápat.
Re: bluebird
Napsal: 17.06.2011, 13:40
od Trinom
Tak posílám slíbené obrázky. V první dávce je zapalování a pár neobvyklých zápalů a v druhé jsou vstřiky. Ty byly jeden jak druhej. Jen jsem přemýšlel, proč tam jsou ty zákmity se zpožděním. Domnívám se, že by to mohl být jen naindukovanej šum od jiných vstřiků. Graf z dlouhého záznamu snad bude o něco pozdějc. Calc s tím má, co dělat, a to natáhl jen první půlku dat.
Zapalování
1. a 4. válec
Vstřiky
Výsledek je takovej, že jsme nic nenašli a nepovedlo se nám ani donutit auto jet na tři při měření.
Re: bluebird
Napsal: 17.06.2011, 14:16
od adner
má bojara z ultramega techniky
Re: bluebird
Napsal: 17.06.2011, 14:22
od Woyta
Napada me popraskana izolace kabelu. Cim vetsi vlhkost tim vice zlobi.
Re: bluebird
Napsal: 17.06.2011, 14:32
od Fizzbiker
proto to dela na aute co stalo dva roky na dilne a vodu videlo jen prez okno....
Re: bluebird
Napsal: 17.06.2011, 16:04
od Trinom
adner píše:má bojara z ultramega techniky
Asi jo
PS: Kentoya vzkazuje, že ho Nissani už nebaví a jde dělat Fordy
Škoda, že nemám fotku, jak jsme měřili komprese.
Re: bluebird
Napsal: 17.06.2011, 16:46
od zbyndatvrd
adner píše:Mein Kampf
Re: bluebird
Napsal: 17.06.2011, 18:59
od Woyta
Fizzbiker píše:proto to dela na aute co stalo dva roky na dilne a vodu videlo jen prez okno....
Uplne staci ta kondenzovana.
Napadlo me to kvuli jednomu dokumentu o padu letadla. Tam taky preskocila jiskra popraskanou izolaci.
K jejich smule zrovna v palivove nadrzi.
Re: bluebird
Napsal: 18.06.2011, 22:02
od adner
ty zákmity jsou interference cívek a jsou dost veliké, IC chodí každá jinak....to vypadá,že je celé napájení málo zatlumené = jednotlivé kostry obvodů v prdeli,nebo napájení s přechodovým odporem,nebo zemní smyčka s článkem a je možné,že jednotlivé vstupy PWR tranzistoru jsou tímto ovlivňovány,tzn občas hodí jiskru víckrát,tím je změněn činitel plnění a výboj nemá energii,čemuž by odpovídal i jeden obrázek...co baterka,je ready?,nemá náhodou velký vnitřní odpor?
Re: bluebird
Napsal: 18.06.2011, 23:13
od Kentoya
baterka je nová
a ty zákmity vypadají jak jdou dráty okolo cívek, tak se ta indukce z vívek do nich naindukuje a proto ty zákmity, takže asi omotám kabeláž nějakou zemí
Re: bluebird
Napsal: 19.06.2011, 00:07
od adner
pokud je elektroinstalace ok tak to neni třeba a pokud je tam problém,tak ho stejně musíš najít...tohle není indukce mezi dráty ale spíš modulace na parazitním odporu,proto jsou ty impulsy tak veliké...mohl by to klidně dělat přechoďák (článek) na konektoru PWRT,s těmi je pořád problém..nebo úbytek napětí mezi -polem baterky a zemí IC nebo PWRT,ECU, to samé v napájení...
Re: bluebird
Napsal: 19.06.2011, 00:12
od Fizzbiker
ta kabelaz je komplet promerena a konektory prostrikane.
Re: bluebird
Napsal: 19.06.2011, 00:21
od adner
no někde tam být chyba musí,stačí jedno rele s hřejícím se kontaktem
co okolní teplota,má na to vliv?
Re: bluebird
Napsal: 19.06.2011, 22:08
od Trinom
ty menší zákmity můžou bejt naindukovaný na kabel k měřáku, což asi nijak snadno nemůžu potvrdit, ani vyvrátit. Chytá se na ně i jiný rušení a nebylo by to poprvý.