Stránka 5 z 5

Napsal: 19.06.2007, 08:31
od kenivruh
nizzmo píše:
kenivruh píše:
Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)
Jasne. Ja som to myslel tak ze z T28 nedostatnes viac ako tych 270-280 na kolesach so ziadnom upravou, to turbo na viac nema.

Napsal: 19.06.2007, 09:16
od blázen
kenivruh píše:
nizzmo píše:
kenivruh píše: Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)
Jasne. Ja som to myslel tak ze z T28 nedostatnes viac ako tych 270-280 na kolesach so ziadnom upravou, to turbo na viac nema.
ale dá se víc... dá

Napsal: 19.06.2007, 09:21
od raddy
da aj neda. ale skor asi nie, nie s T28 s vyfukovou turbinou AR .64. Vznika problem s protitlakom a teplotou vyfukovych plynov. To iste turbo ale s vyfukovou turbinou AR .84 potiahne do cca 380k ale zase lag je citelne vacsi.

Napsal: 19.06.2007, 10:09
od kenivruh
blázen píše:
kenivruh píše:
nizzmo píše: Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)
Jasne. Ja som to myslel tak ze z T28 nedostatnes viac ako tych 270-280 na kolesach so ziadnom upravou, to turbo na viac nema.
ale dá se víc... dá
Urcite neda. Pozri si kompresorovu mapu T28, vypocitaj si aky prietok potrebujes na viac koni a na 1.8 motore (alebo 2.0) proste to turbo taky prietok nespravi.

Napsal: 19.06.2007, 10:12
od blázen
změna kompresního poměru,posun předzápalu vstřikování vody....jsou metody jak sním získat víc výkonu

Napsal: 19.06.2007, 11:24
od raddy
iste, ale rec je o viac menej standardnom ca18det motore. Koniec koncov, viem si predstavit 300k 1.8 uplne bez turba 8) Ale to je uz rec o niecom inom.
Vykon motora s danym turbom nie je dany len vykonom kompresora turba ale hlavne samotnym motorom, jeho kompresiou, jeho protitlakmi atd. Podstatne je to, co vlastne motor brzdi. Ci su to vacky, ci vyfukova turbina atd. Hlavnym problemom T28 nie je kompresor, ale mala vyfukova turbina, teda co sa tyka motora ca18det. Na druhej strane ma rychly nabeh, co v konecnom dosledku moze plne vykompenzovat nizsi maximalny vykon, hovori sa tomu plocha pod krivkou krutiaceho momentu, to je to co urci ktore auto bude v bode B skor a hlavne ci bude pouzitelne aj na nieco ine ako presun do toho bodu po rovnej ciare a s plnym plynom...
A hlavne, co keby sme ukoncili uplne zbytocnu debatu ohladom koni, pretoze to nie je vobec smerodatne, ako vsetci vieme kon (alebo kôn :-D ) nevyjadruje dohromady vobec nic, je to len funkcia otacok a krut. momentu vymyslena kvoli porovnavaniu motorov medzi sebou. Takisto je dost nespravne hovorit ze dane turbo zvladne tolko a tolko koni....To iste turbo na 1.8 motore s tlakom 1.5bar vyprodukuje dajme tomu 300k ale na 3l motore s tlakom 0.5bar to bude mozno 400k...
Podstatny parameter turba je prietok kompresora pri danom tlaku a prietok turbiny. Tieto cisla v kombinacii s danym motorom udaju vysledny vykon.