Stránka 5 z 5

Re: bluebird

Napsal: 19.06.2011, 22:18
od adner
to ano ale ne v rozkmitu 20v,nezapomeň že jsi připojen na napájení s vnitřním odporem několika ohmů..

Re: bluebird

Napsal: 19.06.2011, 22:53
od Trinom
V momentě mimo jiskru to ale není vodivě spojený. Spojený to je, ale přes vysokou impedanci, a to jak na straně výkonovýho tranzistoru, tak osciláku. Naindukování 20V v takovýmhle případě není až zas tak těžký. Ty špičky tam lítaj celkem slušný a stíněný kabely k sondám stojej poslední dobou za starou bačkoru.

Re: bluebird

Napsal: 20.06.2011, 06:52
od adner
nee,přes cívku jsi pořád na plusu,to co se ti dostane do osciloskopu vzduchem má úroveň řádově max stovky mv

Re: bluebird

Napsal: 20.06.2011, 09:55
od Kentoya
takže myslíš že třeba kontox spray na konektorech na pwt může tohle dělat?

Re: bluebird

Napsal: 20.06.2011, 10:53
od adner
to ne,na těch kontaktech se občas udělá takový debilní tvrdý oxid a musí se oškrábat,na něj spreje neplatí...ale může to být spousta dalších věcí

Re: bluebird

Napsal: 28.06.2011, 13:56
od Kentoya
tak jsem s ním dnes chtěl jet na technickou a neopustil jsem ani bránu železáren
je to tam kde to bylo
příště si strčím do auta osciloskop a jak z něho bude mít strach, tak možná pojede

Re: bluebird

Napsal: 28.06.2011, 14:23
od Trinom
To si děláš srandu? :(

Re: bluebird

Napsal: 28.06.2011, 15:58
od Kentoya
smrtelně vážně, do dneška stála a dnes nic

Re: bluebird

Napsal: 03.07.2011, 14:47
od Igor
Hele,jak to tady čtu,tak mě napadá ne popraskaná Izolace,jak psal Woyta,ale spíš buď,že někde čumí kabel a při jízdě,nebo záchvěvem se střetne s motorem či kastlí a začne ti to dělat tohle,to by odpovídalo i tomu že ti to občas nastartuje na 3 válce a občas na 4 a jede na 3válce po chvíli a naopak....každopádně bych šel po izolaci na kabelech......promiň Rendo,ale tohle kontaktem v relátku podle mě nebude,ptž kdyby to byl kontakt v relátku tak by to dělalo pořád,nezapomeň že pokud tam není tok elektriky,tak to prostě nepujde a hotovo,leda že by v nějakým relátku byl volnej kontakt a to relátko by tam pořádně nedrželo,ale to už jsou takový p*čoviny,že z toho jde hlava okolo...

Re: bluebird

Napsal: 03.07.2011, 14:52
od Igor
Pro Rendu:dám ti příklad,jen abys sis udělal obrázek,jak třeba měnim boční žárovku u kamionu,tak pokud má žárovka prasknout,tak svítí míň a míň až praskne a rozsvítí se pokud na to boční světýlko zaklepeš,to je že tam je přerušovanej tok proudu,ale pokud žárovka nejde a ani když na ni zaklepeš,tak je buď kabel v hajzlu,nebo je z oxidovanej kontakt(to je ten tvrdej sráč co nejde dolů sprejem :twisted: ) a musíš to oškrábat připadně udělat nový kontaky a prostě přes to proud nejde ani kdyby ses posral,ptž tam není kontakt...... :wink:

Re: bluebird

Napsal: 04.07.2011, 12:43
od blázen
Nemáš pravdu, relé se může chovat klidně takto.. Sám sem takovou závadu řešil u mitsubishi, kdy auto někdy jelo jindy zase ne. Vyřešila to až výměna relé za jiný, použil jsem tenkrát relé z sx.

Auto třeba 180km ujelo, pak zdechlo a konec.. Doma zas nastartovalo, nechalo mě to 3x dojet na laně než jsem na to přišel a opravil to.. Bylo to relé od ECU

Re: bluebird

Napsal: 04.07.2011, 18:32
od Igor
[quote="blázen"]Nemáš pravdu, relé se může chovat klidně takto.. Sám sem takovou závadu řešil u mitsubishi, kdy auto někdy jelo jindy zase ne. Vyřešila to až výměna relé za jiný, použil jsem tenkrát relé z sx.

To jo,ale neudělá ti to to že ti to pojede chvíli na 3válce a chvíli na 4......

Re: bluebird

Napsal: 05.07.2011, 11:44
od blázen
To záležíjak je řešený obvod el..

Re: bluebird

Napsal: 24.07.2011, 16:51
od Igor
blázen píše:To záležíjak je řešený obvod el..
To jo,ale zrovna SX nemá tak složitej obvod zapalování,když si povšimneš a ty kabely nejsou moc poohejbaný u motoru...