Stránka 6 z 7
					
				
				Napsal: 11.07.2007, 10:42
				od Elviiis
				Conrad píše:Elviiis píše:u nás jezděj s balíkama v tranďálech
U nas taky jezděj 
nevím teda co je tranďál ....ale zažil jsem taky že ani nezazvonili vypsali listek a pelášili autem dál  

 
Fjord Transit
 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 07.02.2011, 20:45
				od Woyta
				Asi si trochu zahraju na hrobnika a vykopu tenhle tread.
Jelikoz nastala doba vymeny oleje koukam co bych do motoru nalil.
Predchozi majitel nalil do motoru Liqui Moly 10W60 coz si myslim je i pricina proc mi za studena klepou hydra.
U Liqui Moly bych rad zustal akorat akorat se vratim na specifikaci 10w40. A ted je otazka jestli s moc ci bez?
Co jsem si prochazel olejarske forum, tak se pry moc nema rad s hydrostely ale tady vidim plnou spokojenost.
Tak si rikam jestli jit do mos ci ne?
Dale jak nejlepe na vymenu?
Vylit 10w60, nalit levny 10w40 + liqui moly mos 10w40.
Ujet 50km. 
Vylejt olej. Vymenit filtr (Najeto asi 4,5k) a nalejt liqui moly mos 10w40.
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 07.02.2011, 21:07
				od Kentoya
				hydroštelům vadí jen první start každý den, protože díky své vzlínavosti uteče z hyder vždy troška, ale po pár sec je to oki, ono stačí toho oleje dát jen polovic a druhou obyč 10w40 od liqui molly
jinak adner taky jezdí na MoS2, akorát od fuchse a ten výkon kterej tam má na 10w40 s MoS2 ani nebudu komentovat (pokud nezměnil značku 

)
 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 07.02.2011, 21:13
				od Woyta
				Takze rikas radeji trochu rozredit nebo se nemam bat najet plnou?
Postup planovane vymeny OK?
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 07.02.2011, 23:40
				od Svobda
				Normalne vylej 10w60 a dej tam rovnou tu 10w40 . V dnesnich olejich a zvlast po 10w60 bych se vubec nebal. Ja mozna zase pujdu do 5w50 na pristi zimu zase kvuli rychlymu promazani pac startuje tak 3x dene studena.
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 08.02.2011, 01:02
				od Kentoya
				klidně samotnej MoS2 a pokud máš strach tak půl na půl
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 08.02.2011, 11:34
				od blázen
				hydrům vadí hlavně starý vyjetý olejový čerpadlo,co ty hydra neumí pořádně natlačit na volnoběhu,.. a kdo má vše v pořádku,tomu nemůže nic klepat  

 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 08.02.2011, 11:40
				od Fizzbiker
				nevim no CAčka co sem mel mely vsechny krom jednoho (a mozna i to) prez 200t nalitano nejvic melo 280t a neklepalo ani jedno jedno zacinalo dycky kdyz se olej blizil dolni rysce. jezdena klasika 10w40 nic super. bezny oleje... kdyz tam nekdo lije neco hustyho sice to stihne ale motor to odsira na vetsim odporu oleje atd... otazka je co bude mensi zlo jestli se vratit a nebo ten motor dolítat jak je...
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 08.02.2011, 12:15
				od Woyta
				Pred posledni vymenou tam bylo 10w40 protoze turbo pry trochu kourilo.
S 10w60 skoro nekouri ale za studena maji hydra malo tlaku.
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 08.02.2011, 21:57
				od nismors13
				A co tak 5W 40 + prísadu? Výhoda plnej syntetiky + výhoda MoS2. Zlý nápad?
http://www.autosuciastky-eshop.com/prod ... 5-ml-mos2/ 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 08.02.2011, 23:22
				od Svobda
				Nevim ja bych to chtel kdyztak uz rovnou v oleji nevim no stou prisadou .
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 08.02.2011, 23:56
				od adner
				na tvém místě bych rozhodně 5W 40 nepoužil,pro naše motory to není vhodná viskozita ..používám výhradně olej 10W40 MoS2,když je potřeba vyšší tlak tak míchám s Mobil1 15W50 jedna ku jedné,samotný syntetic raději ne,má jen málo výhod na mnoho záporů o kterých se nemluví
podotýkám,že to je jen moje rozhodnutí vycházející z letitých zkušeností (nejen mých) a některých soukromých informací od člověka z výzkumného ústavu maziv.Nezapomínejme,že oleje jsou především byznys 
 
 
např:motor BMW 3,0i E46 - olej Liqui Molly 10W40 MoS2,2005 trasa Zlín - Praha,dálnice 30 st celsia,špatně odvzdušněný chladicí systém  cca 60% z celkového objemu vody - žádné viditelné poškození,jezdí dodnes..
VG 30 DETT cca 500ps,FUCHS 10W40 MoS2,špatný chladič - mínus 4 litry vody na 200 km,najeto asi 5000 km,než se postupně vlivem detonací z přehřátí upálil píst..
atd..
 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 09.02.2011, 01:26
				od Svobda
				A kdo vsechno vubec dela olej s Mos2 ? Asi akorad LM a Fuchs ? A koho kdo pouziva i kdyz ono to bude skoro stejny.
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 21.02.2011, 22:27
				od Fizzbiker
				trochu OT: lze MOS2 pouzit v motoru se spojkou v olejové lázni? rad bych to dal do motorky je to jednoval vzduchač točí se to prez 8500ot a uz sem mel jednou problemy s nedomazavanim vaček...
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 21.02.2011, 23:27
				od adner
				ani náhodou,to je enduro od suzuki vid?