Stránka 6 z 7
					
				
				Napsal: 09.01.2008, 13:25
				od rozum
				Bude chodit pesky bo mu vezmou papiry.
mam stejny nazor jako raddy, KP co nejvetsi (v mezich samozrejme :-D ), kvalitni dily a hodneoktanovy benzin.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.01.2008, 13:33
				od branbito
				Dakujem za odborne odpovede zas som sa nieco priucil co neskor urcite zuzitkujem
			 
			
					
				
				Napsal: 09.01.2008, 17:17
				od branbito
				Este jednu otazocku na vas mam a asi budem vyzerat ako blbec ale naco su tie titanove tanieriky co sa predavaju vacsinou v tvrdsimy pruzinami. Ja som to kupil spolu len preto ze to vsade skoro predavaju spolu ale ani neviem naco to vlastne je
			 
			
					
				
				Napsal: 09.01.2008, 17:57
				od Design
				JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!
			 
			
					
				
				Napsal: 06.02.2008, 12:43
				od branbito
				Idem kupovat kovove tesnenie pod hlavu a mam na vyber hrubky 1.1,  1.5 a 1.8mm. Ja by som najradsej neco medzi 1,1 a 1,5 ale take nemaju. Co by ste mi odporucili?
			 
			
					
				
				Napsal: 06.02.2008, 12:54
				od raddy
				pouzi seriovu hrubku tesnenia.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.02.2008, 13:08
				od branbito
				A kolko je seriova? Ja som myslel ze seriova hrubka je 1,2 mm.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.02.2008, 13:13
				od raddy
				no to by si mal vediet...ak nebude seriova hrubka, tak najblizsiu hrubsiu, ak je seria 1.2mm, tak 1.5mm bude ok...
			 
			
					
				
				Napsal: 07.02.2008, 08:32
				od Lukaash
				Design píše:JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!
myslis ventilove vule? to je snad samozrejmost u takove prestavby, ne?
k tem titanovym talirkum ... dle me je jejich vyhoda v hmotnosti, ktera pomuze snizit setrvacne sily ventilu ktery bude mit moznost reagovat rychleji, nez s tezsimi ocelovymi talirky ...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 07.02.2008, 09:50
				od Elviiis
				branbito píše:A kolko je seriova? Ja som myslel ze seriova hrubka je 1,2 mm.
stejně budeš blok i hlavu rovant tzn že pokud je seriová 1.2 a blok ojedeš o 0.25 a hlavu o 0.25 tak jseš na těsnění 1.7 takže podle orovnání vem buď tu 1.5 nebo 1.8... prostě sečti výšku těsnění s hodnotami rovnání a je to ... raději vem větší než menší pokud ti nejde o nějaké přesné ladění motoru...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 07.02.2008, 09:59
				od Gerox
				Design píše:JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!
jses si vazne jistej ze je tam treba ty podlozky jak jim rikas srovnat na stejnou vysku? neni tam nahodou treba vymezit vule ktere nebudou na vsech ventilech stejny? proc by se pak ty podlozky prodavaly asi v 50 ruznych tloustkach? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 07.02.2008, 10:24
				od branbito
				Ok tak zoberem to 1,5 mm tesnenie. Inak je to znacky Cosworth o ktorej viem ze su anglicky upravci ale moc som od nich kovove tesnenia nevidel ale myslim ze kvalita tam bude.
			 
			
					
				
				Napsal: 07.02.2008, 13:41
				od Elviiis
				Ještě to nekupuj až podle toho kolik ti oberou z halvy a bloku... a vem cometic je ověřen a funkční...
			 
			
					
				
				Napsal: 07.02.2008, 15:07
				od Design
				Gerox píše:Design píše:JEstli mužu radit tak kdo ti bude repasovat hlavu ad ti srovna podložky jak sou na ventilech každej valec tedy 2ventili vedle sebe jak je nanich jedno vahadlo ad ti srovnaj aby byla stejna vyška nebo ti to bude delat bordel.A nebo nejlepe jak si vytahl ty podložky z motoru tak je vrat na stejne misto!
jses si vazne jistej ze je tam treba ty podlozky jak jim rikas srovnat na stejnou vysku? neni tam nahodou treba vymezit vule ktere nebudou na vsech ventilech stejny? proc by se pak ty podlozky prodavaly asi v 50 ruznych tloustkach? 

 
Je treba je udelat presne tak aby šli vahadla na vačku ve stejne višce proste na každejch dvou ventilech musi byt stejna vyška aby vahadlo bylo ve stejne urovni.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 07.02.2008, 22:42
				od branbito
				Elviiis píše:Ještě to nekupuj až podle toho kolik ti oberou z halvy a bloku... a vem cometic je ověřen a funkční...
Idem kupovat viac veci z jedneho shopu a cometic nemaju maju len Cosworth a potom uz len predrazene Apexi, Tomei, Greddy. Kvalitne to je urcite.