Stránka 6 z 7

Napsal: 15.02.2007, 12:08
od Peca
raddy píše:hej fesaci, napadlo ma ze to moze byt sposobene starterom, ktory ma z nejakeho dovodu znizeny vykon.....ak nepomozu svieckove teorie, skontroloval by som starter.
Už jezdím ;)
Startér jsem měl v plánu zkontrolovat hned po té fintě s palivovou pumpou :)

pablo

Napsal: 15.02.2007, 12:20
od pablo
ja hodil sviecky na reklamacku do servisu som zvedavi aku picovinu si vymislia. inac teraz startuje bez problemov

Napsal: 15.02.2007, 12:23
od raddy
Peca píše:
raddy píše:hej fesaci, napadlo ma ze to moze byt sposobene starterom, ktory ma z nejakeho dovodu znizeny vykon.....ak nepomozu svieckove teorie, skontroloval by som starter.
Už jezdím ;)
Startér jsem měl v plánu zkontrolovat hned po té fintě s palivovou pumpou :)
A takto napisat, co bola pricina/riesenie, vznikol kvoli tomu 6 stranovy prispevok :director:

Napsal: 15.02.2007, 12:24
od Peca
Však jsem to psal.
Bylo to uchlastaný...

pablo

Napsal: 15.02.2007, 12:26
od pablo
inac ti iridia boli cele cerne a zachcane od benzinu po vysuseny nedavali vubec iskru a na tom bielo to bolo cele jakokedy zhorane alebo zhrdzavene

Napsal: 15.02.2007, 12:27
od raddy
Peca píše:Však jsem to psal.
Bylo to uchlastaný...
cece sorry, ja som to nejako prehliadol. inak, ze niekdo na tomto fore nepozna trik s odpojenim paliva, to nas asi nenapadlo 8)

Napsal: 15.02.2007, 12:30
od raddy
inac, odpojenie pumpy je podobne ako vycistenie sviecok. pri startovani s odpojenou pumpu sa ocistia sviecky a odstrani benzin z valcov a prave to bude asi hlavny dovod odpojenia pumpy. myslim ze zmena zapojenia FPR tento problem eliminuje.

Napsal: 15.02.2007, 12:35
od Peca
raddy píše:
Peca píše:Však jsem to psal.
Bylo to uchlastaný...
cece sorry, ja som to nejako prehliadol. inak, ze niekdo na tomto fore nepozna trik s odpojenim paliva, to nas asi nenapadlo 8)
Bohužel ve škole nás takové věci neučili :wink: Zas jsem o něco chytřejší no...

Napsal: 23.05.2007, 10:14
od kenivruh
Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč :(
Takze som nasiel celkom dobry prehlad co vsetko sa da dat do nasho motora. http://www.sparkplugs.com/results_cross ... sWarning=1

NGK V-Power maju napr. u nas v www.arp.sk za cca 300 Sk.

Inak dost zaujimava vec tie V-Power su asi o 2.5 mm kratsie ako normalne sviecky. Viem ze kontakt v cievke je na pruzinke ale aj tak. Nemoze to robit problem ?
http://www.sparkplugs.com/glossary.asp? ... nID=0&pt=1

Napsal: 23.05.2007, 18:17
od 935Baby
kenivruh píše: Inak dost zaujimava vec tie V-Power su asi o 2.5 mm kratsie ako normalne sviecky. Viem ze kontakt v cievke je na pruzinke ale aj tak. Nemoze to robit problem ?
http://www.sparkplugs.com/glossary.asp? ... nID=0&pt=1
Ja ty V-Power svicky mam a zadny problemy s nima nemam. Tu pruzinku jsem pri montazi preventivne o kousek protahnul...

Napsal: 23.05.2007, 18:21
od Peca
Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)

Napsal: 23.05.2007, 18:25
od blázen
Peca píše:Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)
stačí o stupen studenější NGK s iridiama byla řada problémů

Napsal: 23.05.2007, 19:30
od Peca
blázen píše:
Peca píše:Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)
stačí o stupen studenější NGK s iridiama byla řada problémů
Takže BCPR7E-11? Kde se dají sehnat?

Napsal: 24.05.2007, 07:36
od buky300zx
Peca píše:
blázen píše:
Peca píše:Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji :)
stačí o stupen studenější NGK s iridiama byla řada problémů
Takže BCPR7E-11? Kde se dají sehnat?
Ked zoberes tieto viecky,tak ber bez toho 11,potom budes mat elektrodu 0,8mm.kupis to pomali v kazdych autodieloch.

Napsal: 24.05.2007, 09:03
od kenivruh
Inak k tej vzdialenosti elektrod moj nazor.

Ked mas 1.1 mm tak mas vacsiu iskru co je lepsie myslim. Problem moze byt, ked je opotrebovana zapalovacia sustava tak sa stane ze ti nebude hadzat pravidelne iskru. Ale zase je to potom napr. dobre na zistenie ze je zapalovanie slabe :)

Ked mas 0.8 mm tak ti nebude vynechavat iskru, ale moze byt iskra slabsia (staci mensie napatie, aby preskocila iskra).

Co vy nato ?