Stránka 7 z 7
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 21.02.2011, 23:37
				od Fizzbiker
				oki dik, predpokladal sem to. 

 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 29.06.2011, 23:28
				od adner
				teď mám nádherné srovnání normálního oleje a MoS2..
a: do práce jedu 15km,z toho dva velké kopce,v zeleným jsem měl obyč 10w40 na proplach a motor se mi zahřál cca po 5km (normální jízda) na 180st F (termostatová teplota),ted jsem nalil MoS2 a za celou cestu to vyšplhalo na pouhých 170st F, termostat otevře až když tomu začnu opravdu šlapat na krk a motor začne vyvíjet nezanedbatelnou práci. Z toho vyplývá,že se znatelně snížilo vlastní tření součástí, což jsou samozřejmě ztráty a tím pochopitelně i zvýšil výkon motoru. Obyčejný polosynt 10w40 také po jednom dni ježdění na okruhu (cca 150km při 30 st) z důvodu vnitřního přehřátí degradoval na téměř poloviční viskozitu...
b: v Z32 jsem dělal po zmražení výbrus s menším rozměrem ale o trochu jsem to přehnal a motor byl dost natěsno,takže se mi teplota v záběhu pohybovala kolem 90 st a byl skoro problém to v horkém dni ve městě uchladit (záběh na obyč 10w40). Po výměně úřaduji na pěkných 80 st a větrák přes město téměř nezavrčí.. 
 
 
...a to nemluvím o tom,že po rozborce motoru s Fuchs MoS2 v něm nenajdete ani kousek karbonu a uvnitř vypadá jak nový..
 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 29.06.2011, 23:35
				od Kentoya
				adner píše:teď mám nádherné srovnání normálního oleje a MoS2..
a: do práce jedu 15km,z toho dva velké kopce,v zeleným jsem měl obyč 10w40 na proplach a motor se mi zahřál cca po 5km (normální jízda) na 180st F (termostatová teplota),ted jsem nalil MoS2 a za celou cestu to vyšplhalo na pouhých 170st F, termostat otevře až když tomu začnu opravdu šlapat na krk a motor začne vyvíjet nezanedbatelnou práci. Z toho vyplývá,že se znatelně snížilo vlastní tření součástí, což jsou samozřejmě ztráty a tím pochopitelně i zvýšil výkon motoru. Obyčejný polosynt 10w40 také po jednom dni ježdění na okruhu (cca 150km při 30 st) z důvodu vnitřního přehřátí degradoval na téměř poloviční viskozitu...
b: v Z32 jsem dělal po zmražení výbrus s menším rozměrem ale o trochu jsem to přehnal a motor byl dost natěsno,takže se mi teplota v záběhu pohybovala kolem 90 st a byl skoro problém to v horkém dni ve městě uchladit (záběh na obyč 10w40). Po výměně úřaduji na pěkných 80 st a větrák přes město téměř nezavrčí.. 
 
 
...a to nemluvím o tom,že po rozborce motoru s Fuchs MoS2 v něm nenajdete ani kousek karbonu a uvnitř vypadá jak nový..
 
perfektní rozbor, podobné zkušenosti mám i já, hlavně jsem zjistil, že s MoS2 mám vyšší maximálku, což je způsobeno také nižším třením, ovšem jen u slabších aut kde nestíhají převody, u silnějších to nejde poznat, tam je maximálka stejná, a po MoS2 jsem měl motory vždy čisté, jako by sjely z linky
 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 29.06.2011, 23:45
				od Svobda
				Ja uz mam LM s MOS2 v primerce a taky si ho pochvaluju . Klasicke SRkove zarachtani po startu zmizelo . Jedine - je ze ji trosku vice chutna ,ale co uz se obednalo nove baleni  

  . Ale je fakt ze dostavala vice na prdelku
 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 30.06.2011, 17:19
				od adner
				a to jsem ještě zapoměl říct,že u Vita CDI mám ještě od zimy úplně zakrytý chladič a když je venku třicet,tak mi voda vyleze na max 90 st 

 ..má to ale nevýhodu,v zimě to topí dost bídně..
 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 30.06.2011, 17:32
				od Woyta
				Tak mu porid prodavne spalovani. Teda topeni. 

 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 30.06.2011, 18:37
				od adner
				jo to tam původně bylo ale original je montován pod kabinou,takže ho sežrala sůl...co taky čekat od evropských konstruktérů 

 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 30.06.2011, 18:45
				od Woyta
				Prasarny nedelame jen tady v evrope. Prasarny se delaj vsude.
PS: Uz 3 roky makam jako konstrukter prevazne pro automobilovy prumysl.
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 30.06.2011, 19:39
				od Svobda
				Jo uz jsem dva sezrance nezavisly na medaku menil  

 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 30.06.2011, 20:35
				od blázen
				divný, u MB bych čekal nějaký ohřev..
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 04.07.2011, 19:32
				od Jebass
				OMG v palici guláš jak furt olej olej olej ale jaký?10W40+MoS2?a když půjdu do krámu budou vedět co chci?MoS2 nějaký přesný název?
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 04.07.2011, 19:46
				od DragonART
				
			 
			
					
				Re: molybden sulfid v oleji
				Napsal: 04.07.2011, 22:13
				od Svobda
				Jebass píše:OMG v palici guláš jak furt olej olej olej ale jaký?10W40+MoS2?a když půjdu do krámu budou vedět co chci?MoS2 nějaký přesný název?
Prijd do kramu a ukaz na auto a ze chces na tamhleto cerveny auto olej. V nejhorsim ti rekne ze ma jenom na modre  
