molybden sulfid v oleji
Napsal: 14.05.2007, 21:51
tak pánové neberte to jako všelék jen jako info
bluebird má motor ca18de - tudíž stejný jako dvoukilo, bez turba
mám na něm najeto cca 480 000 a jezdí
asi rok klepou dva hydroštely
cca 8000 klepe klika
přetlakovává se blok díky netěsnosti pístních kroužků a kdybych jel cca na 5000toček asi 100km tak mi olej odejde přes odvětrání vaček do pitche
nutno ještě podotknout, že mi odešlo celkem hodně olejové čerpadlo, přibližně 10až15sec po nastartování mi svítí zvesela kontrolka
a nyní pohádka o oleji od liqui moly 10w40 s molybden sulfidem, tento olej jsem měl ve dvoukile asi 3000km a protože šel motor ven šoupnul jsem ho před cca 7000km do birda, a protože mi řval výfuk posledních cca 5000km, tak jsem nic nevnímal, opravil jsem výfuk a poslouchám že hydroštely neslyším, klika si cvrliká stejně a motor jde klidněji, a kontrolka stále svítí, takže tímto nechci tento olej vychvalovat do nebes, ale olejové čerpadlo netlačí, motor je po smrti a stejně jezdí, ale kdo nevěří, at si klidně kupuje jinou značku, jen doporučuji a nemám za to ani fenik
co se hydroštelů týká, jelikož je znám zevnitř, tak jsou tři možnosti proč hydroštel klepe,jednu věřím, že je schopen molybden sulfid odstranit, druhou jen možná ale nevím a třetí nemá šanci molybden sulfid odstranit, takže není to všelék na hydroštely, jen jsem měl štěstí, jinak je fakt, že hydroštely nefungují díky variantám 1 a 2 v poměru cca 50/50 procent, možnost tři jsem viděl jen jednou, je to počítáno z asi 70 až 100 hydroštelů, které prošly mýma rukama, ale hlavně rukama mýho hydromechanika
možnost 1 přidřený vnitřní píst
možnost 2 ucpané tlakové otvory
možnost 3 ovalita těsnící kuličky
bluebird má motor ca18de - tudíž stejný jako dvoukilo, bez turba
mám na něm najeto cca 480 000 a jezdí
asi rok klepou dva hydroštely
cca 8000 klepe klika
přetlakovává se blok díky netěsnosti pístních kroužků a kdybych jel cca na 5000toček asi 100km tak mi olej odejde přes odvětrání vaček do pitche
nutno ještě podotknout, že mi odešlo celkem hodně olejové čerpadlo, přibližně 10až15sec po nastartování mi svítí zvesela kontrolka
a nyní pohádka o oleji od liqui moly 10w40 s molybden sulfidem, tento olej jsem měl ve dvoukile asi 3000km a protože šel motor ven šoupnul jsem ho před cca 7000km do birda, a protože mi řval výfuk posledních cca 5000km, tak jsem nic nevnímal, opravil jsem výfuk a poslouchám že hydroštely neslyším, klika si cvrliká stejně a motor jde klidněji, a kontrolka stále svítí, takže tímto nechci tento olej vychvalovat do nebes, ale olejové čerpadlo netlačí, motor je po smrti a stejně jezdí, ale kdo nevěří, at si klidně kupuje jinou značku, jen doporučuji a nemám za to ani fenik
co se hydroštelů týká, jelikož je znám zevnitř, tak jsou tři možnosti proč hydroštel klepe,jednu věřím, že je schopen molybden sulfid odstranit, druhou jen možná ale nevím a třetí nemá šanci molybden sulfid odstranit, takže není to všelék na hydroštely, jen jsem měl štěstí, jinak je fakt, že hydroštely nefungují díky variantám 1 a 2 v poměru cca 50/50 procent, možnost tři jsem viděl jen jednou, je to počítáno z asi 70 až 100 hydroštelů, které prošly mýma rukama, ale hlavně rukama mýho hydromechanika
možnost 1 přidřený vnitřní píst
možnost 2 ucpané tlakové otvory
možnost 3 ovalita těsnící kuličky