Stránka 1 z 5

Upraveny Stage1 cip

Napsal: 14.06.2007, 11:43
od raddy
Po dlhsom obdoby pokusov a uprav stage1 cipu pre potreby Sakiho sa mi podarilo vyprodukovat konecnu podobu cipu stage1 pre 200SX S13 bez lambdy a katalyzatora, ktore mali problemy so standardnym stage1 cipom, konkretne zly start a/alebo vynechavanie zapalovania a trhanie motora pocas zohrievania.
Takze cip je hotovy a pripraveny na pouzitie s uvedenymi modelmi.

Poznamka: existuje viacero roznych verzii ECU pre 200SX S13 bez lambdy a katu, v pripade ak by ta vasa nefungovala dobre s upravenym cipom, da sa takisto upravit pre vase auto.

Napsal: 14.06.2007, 13:11
od mrkevvzime
takze kdyz odpojim lambdu a dam tam ten new chip tak to bude makat?

Napsal: 14.06.2007, 13:14
od raddy
nie, nepochopili sme sa. tento specialny cip je urceny pre ECU vo verzi bez katalizatora a lambdy, pretoze tieto ECU maju odlisny program.

Pre lambda ECU je urceny klasicky stage1 cip. Ci lambdu odpojis alebo nie, bude fungovat rovnako, akurat sa nikdy nedostane riadenie zmesi do closed loop rezimu (automaticke riadenie zmesi na pomer 14.7:1).

Napsal: 14.06.2007, 13:34
od blázen
model bez lambdy má taky jinou AFM = 4vývody místo 3

Napsal: 14.06.2007, 13:43
od raddy
ano, to je jeden z rozdielov. podstatne ale je, model bez lambdy pouziva odlisne obohacovanie zmesi pri starte a zohrievani a to je dovod upravy cipu.

Napsal: 14.06.2007, 15:59
od Láďa z UDC
Raddy já potřebuju chip na S14ku, máš něco ve vývoji nebo nevíš o něčem dobrým??

Napsal: 14.06.2007, 16:05
od raddy
na s14 su spickove a odladene cipy pokryvajuce velky rozsah uprav a vykonov, kupit ich mozes priamo u vyrobcu, maju spickovu reputaciu, ako aj ich autor:


http://www.h-dev.co.uk/index2.php?page=home

Napsal: 14.06.2007, 18:09
od slik85
cip na s12 by nebil??????

Napsal: 15.06.2007, 08:40
od Láďa z UDC
no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít.... :wink:

Napsal: 15.06.2007, 08:44
od Mirek
Láďa z UDC píše:no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít.... :wink:
na tech strankach co ti poslal raddy mas u kazdeho cipu napsany na jakou konfiguraci je staveny.

Napsal: 15.06.2007, 09:12
od raddy
Láďa z UDC píše:no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít.... :wink:

ako prve sa musis rozhodnut, ake upravy na motore a turbe chces, resp. aky vykon a potom podla toho vyberies cip, nie naopak. Takze ak napr. chces ponechat seriovy motor a turbo, tak si vyber napr. stage1 cip, zvysis tlak turba a dosiahnes pozadovany narast vykonu a cip samotny optimalizuje davkovanie paliva a predzapal pre zmeneny tlak turba.

P.S. rozhodne si namontuj lepsi medzichladic, ostatne upravy pre stage1 mas v pohode.

Napsal: 15.06.2007, 09:33
od mrkevvzime
no to se chci zeptat, kdyz mam vlastne skoro komplet S1 upravu(chip, walbro, filtr, katout, vyfuk), ale nemam jeste IC jestli to poznam az ho tam dam
uz ho mam dlouho doma (saab), ale nejak jsem se k tomu jeste nedostal :oops:

Napsal: 15.06.2007, 09:35
od Láďa z UDC
tak na příklad co by to vvšechno obnášelo kdybych z toho chtěl vymáčknout 300 koní?? byla by už nutná výměna komponentů v motoru (písty, ojnice, vačky...) a pokud máte představu i o ceně, tak kolik by mě to stálo...??

a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...

Napsal: 15.06.2007, 09:37
od mrkevvzime
40% jenom cipem... tomu taky neverim

Napsal: 15.06.2007, 09:42
od Láďa z UDC
...že jo, já si myslím že je to blbost,podle mě je k tomu potřeba alespoň zvýšit tlak turba i benzínu a třeba výměna vstřiků, nevím no, v tomhle sem LAIK