Stránka 1 z 2
zhasina
Napsal: 03.07.2007, 19:24
od saki
Caute mam problem s autom.Po vymene sania za apex sa stalo nieco comu nechapem.Auto nastartujem ale po sekunde zhasne.Z vyfuku ide cierny dym a strasne smrdi benzin/asi prilis vysoky obsah benzinu/.Raddo si myslel ze je to AFM tak som zohnal druhu a nejde to ani tak.Teraz som pozrel sviecky a su uplne cierne.Poradte mi pretoze musim ist co najskor na audio montaz.Dakujem.
Napsal: 03.07.2007, 21:17
od slik85
tak si skontroluj konektor na afm popripade vstreky a mozu to byt aj sviecky
Napsal: 03.07.2007, 22:58
od doublejay
na ridicove blatniku jsou rezistory od vstriku, ja je pri vymene airboxu za otevreny filtr musel premistit. Nemas to nejak odpojene nebo blbe zapojene?
Napsal: 04.07.2007, 06:08
od mrkevvzime
doublejay píše:na ridicove blatniku jsou rezistory od vstriku, ja je pri vymene airboxu za otevreny filtr musel premistit. Nemas to nejak odpojene nebo blbe zapojene?
heh na to sem myslel taky, ale nevedel jsem jak se ta krabicka jmenuje
Napsal: 04.07.2007, 08:01
od saki
doublejay píše:na ridicove blatniku jsou rezistory od vstriku, ja je pri vymene airboxu za otevreny filtr musel premistit. Nemas to nejak odpojene nebo blbe zapojene?
A kam si ich musel premiestnit?a zle zapojene?ved som s tym nic nerobil.
Napsal: 04.07.2007, 08:12
od tamo
musel si robit lebo je prisrobovany k povodnemu airboxu...
Napsal: 04.07.2007, 08:46
od Mirek
tamo píše:musel si robit lebo je prisrobovany k povodnemu airboxu...
S14 ho ma taky? taky na airboxu? Ja ho tam nemam vubec totiz
Napsal: 04.07.2007, 13:17
od slik85
skontroluj si kontakty na odporu vstrikou a afm
Napsal: 04.07.2007, 14:26
od slik85
prip mozes mat aj prasknute ic sice by to neskapinalo ale dopomoze to ktomu
Napsal: 05.07.2007, 08:40
od kenivruh
Mirek píše:tamo píše:musel si robit lebo je prisrobovany k povodnemu airboxu...
S14 ho ma taky? taky na airboxu? Ja ho tam nemam vubec totiz
S14 asi nema pac SR20DET ma vysokoodporove vstreky, takze nepotrebuje pridavne odpory ako nizkoodporove vstreky u CA.
saki
Napsal: 05.07.2007, 14:49
od saki
takze dne sosm sa v tom cely den vrtal cistil sviecky kontakty a tak vsetko.Nejde mi to.Ale nakoniec som vytiahol kontakty od AFM a motor krasne naskocil.Ale len do 2000 otacok.Akonahle pripojim naspet AFM tak to skape.Skusil som dve AFM.s obidvomi rovnako.poradte co dalej.
Napsal: 05.07.2007, 19:44
od Kentoya
ještě třetí afm
saki
Napsal: 05.07.2007, 20:06
od saki
jasne kentoya.dam na tvoju radu.ale najskor skusim pozret kable musim ich presvietit.
Napsal: 05.07.2007, 21:21
od Kentoya
ber to tak jestliže dáš afm a zhasíná, tak řídící jednotka spoléhá na data z afm která jsou pravděpodobně špatná, (může být špatný zbytek ale nezdá se mi to), a odpojíš afm a ecu ví že tam není afm a proto dá nouzový režim, běh motoru bez afm, takže můj názor je, že bud je špatný afm a nebo jeden z drátků od afm třeba zem, ale jistě to nevím je to tip po kterém bych šel
Napsal: 05.07.2007, 21:23
od saki
aneviete mi povedat ako maju byt farebne usporiadane?lebo ja som to mal rozobrate a zabudol som si zapoisat ako mali byt.