Stránka 1 z 2
schema zapojeni turbotimeru
Napsal: 01.08.2007, 21:55
od rozum
nemate ho nekdo? dik
Napsal: 01.08.2007, 22:17
od remo
to som uz aj ja riesil ze som mal s tym zapojenim problem
takze to tiez privitam
Napsal: 02.08.2007, 06:53
od Elviiis
já si koupil magicar 4200 a součástí je turbo timer. můžu se o víkendu kouknout jak je to zapojený popř hodit návod na net.
Napsal: 02.08.2007, 09:33
od otasTM
magicar to má jen v softwaru tam nic nevykoukáš.... u něj se odpojej víceméně všechny kabely od starteru a zapalování a pak už to stačí nastavit na ovladači...
nevim kde to schema zjistit
ale teoreticky stačí jen opozdit vypnutí motoru takže aby to nechalo zaplý zapalování i po vyndání klíčku
Napsal: 02.08.2007, 10:49
od Elviiis
mno teoreticky by stačilo koupit spožďovač něco jako je na stropní světýlko nastavit to na 3min a připojit to přes spínačku k zapalovaní takže i když vyndáš klíček stále ti půjde do zapalování proud a auto poběží.
Napsal: 02.08.2007, 11:05
od otasTM
jo tak nějak funguje i magicar.... nic víc bych v tom nehledal
Napsal: 02.08.2007, 11:05
od remo
to by problem nebol
ale zo zapalovania ide 5 kablov, ktore velmi divne menia napetia ked sa toci klucikom
som to uz riesil v inom prispevku, ale nikto sa k tomu nejak nevyjadril
mam TT, ale nedokazal som ho zapojit sakris
Napsal: 02.08.2007, 11:22
od rozum
remo ma recht.
resp. potrebuju zjistit jestli staci:
1) po vyprseni casu v TT vypnout elektriku 1 - elektrika 2 se vypne automaticky?
2) nebo musim vypnout elektriku 1 i 2 zaroven?
3) jit na to od lesa a odpojit primo kostru :-D
elektrikou 1 a 2 je myslena poloha klicku v zapalovani.
Napsal: 02.08.2007, 11:30
od otasTM
nebo tam dej časovač s výbušninou a po odpočítání těch 3min samodestrukci auta
ale první testovací auto bude to tvoje... na kterym se to vyzkouší
Napsal: 02.08.2007, 11:31
od remo
po otaci klicku sa posuva 12v postupne a kde bola predtym uz nie je. a aj so zemou je to tam nejake divne.
proste sa mi to nepodarilo rozlustit na prvy pokus
Napsal: 02.08.2007, 12:38
od berco
co tak skusit zobrat merak a manual ?? urobis presne opak imobilizeru nebudes rozpajat ale spajat ( samozrejme treba to zapojit inak ) .. v zapalovani mas niekolko drotov zoberes merak podopajas droty a prepipas ktore sa spajaju pri otacani kluca .... inak najkrajsie riesenie mas asi ked meras teplotu turba a podla toho vypinas nie na zaklade casu 3 miuty ti nemusia stacit ... zobrat infra teplomer a trochu sa pohrat to by mozno stalo za pokus ..
Napsal: 02.08.2007, 16:51
od MYSAK
Na tom zapojeni nic neni. Jen se paralelne ke kontaktum ve spinaci skrince pripojej este kontakty od toho TT ktery se sepnou jakmile se nastartuje. k rozpoznani ze je klicek v zapalovani pouzijou vystup od polohy ACC -> pri rozpojeni tohodle kontaktu pak po urcitou dobu drzej seplej kontakt polohy ON a to je vsechno. Takhle je to aspon reseny u toho magicaru a myslim ze u samostatnejch turbotimeru to nebude jiny
Napsal: 02.08.2007, 16:55
od remo
akurat ze vystupy so spinacky menia napetie velmi nesuvislo
tak kde je 12v v 1. polohe v druhej uz nie a podobne
TT vacsinou potrebuje stalych 12 a spinanych 12 a zem a toto spinacka v S13 nejak neposkytuje.
som to meral vselijak a nepodarilo sa mi to rozbehat
Napsal: 02.08.2007, 17:01
od MYSAK
Jo s tim uz bohuzel neporadim protoze to nemam kde vyzkouset a promerit.. na svoje SXo si este chvili budu muset pockat
Ale kdyz to vemu podle zapojeni jak mam ja tak co vim mizi napeti akorat z vystupu pro spotrebice(ventilator, stahovani oken atd) v poloze start
Napsal: 18.12.2007, 12:34
od remo
uz ste to niekto medzicasom riesili??
stale nikto ne viem co ku ktoremu kabliku pripojit??
dik