Stránka 1 z 2
Cuká a cuká :-( // Vyřešeno :-)
Napsal: 03.08.2007, 22:31
od otasTM
Prosimvás mám problemek.... projevuje se mi to nejvíce při plnym boostu když jde do záběru turbo, auto začne cukat... jako by nemělo benzin... udělalo mi to občas i za nižších otáček ale převážně to dělá v boostu...
čerpadlo sem měnil za ověřený, nepomohlo....
palivový filtr sem vyměnil, hadičky od čerpadla do motoru profouk kompresorem jestli nejsou ucpaný... a nejsou....
už nevím co dál hledat
možná mám nějakou blbost v alternativnim zapojení fpr, zároveň mám odstraněnej z funkce solenoid pod power tranzistorem.... může to mít vliv?
díky za tipy
Napsal: 03.08.2007, 22:45
od 935Baby
Co lambda sonda? Zkus ji odpojit nebo diagnostikovat pres ECU.
Pokud mas zapojeny FPR tak ze mas hadicku co jde ze zadniho vika sani napojenou primo do FPR tak to zapojenim neni. Leda ze by byl spatny samotny FPR.
Napsal: 03.08.2007, 22:46
od otasTM
ecu nehlasi zadny problem
mam to zapojeny presne jak pises.... ale jeste sem vyhodil ten solenoid pod power tranzistorem co mi tu nekdo radil (vid banane) a mozna to byla chyba ja uz vubec nevim...
lambdu zkusim, to cukani je velmi vyrazny...
pablo
Napsal: 03.08.2007, 23:32
od pablo
mrkni na intercoler a vsechni trubky okolo toho urco to bude v tom
Re: pablo
Napsal: 03.08.2007, 23:34
od otasTM
pablo píše:mrkni na intercoler a vsechni trubky okolo toho urco to bude v tom
tak tady bych chybu neviděl... mám ic z avie a trubky a všechno těsní...
to bude zas nějaká kravina.... ale najít to
Napsal: 03.08.2007, 23:34
od Kentoya
CAS a svíčky zkus povyměnovat
Napsal: 03.08.2007, 23:35
od otasTM
Kentoya píše:CAS a svíčky zkus povyměnovat
svíčky sem vyměnil... CAS je uprostřed a na volnoběh motor otáčky drží a má klid naprosto klidnej.... zkusim ho vyměnit, až nějakej od někoho seženu na půjčení
Napsal: 03.08.2007, 23:42
od Kentoya
to že je uprostřed ještě nic neznamená, já mám uprostřed cca 10 (předstih) a cuká mi to a vyměnit ho zkus taky, ale hlavně nastav předstih přesně 15 až 17
pablo
Napsal: 03.08.2007, 23:42
od pablo
za mrknuti nic nedas mozno je len malo zle nasadena hadica a nasava falesnej vzduch. no ale dej vedet co tomu presne bylo
Napsal: 04.08.2007, 00:02
od otasTM
Kentoya píše:to že je uprostřed ještě nic neznamená, já mám uprostřed cca 10 (předstih) a cuká mi to a vyměnit ho zkus taky, ale hlavně nastav předstih přesně 15 až 17
a jak se nastavuje? já nemám stroboskop
sem ho nastavil jen dle sluchu a chodu motoru :-D
Napsal: 04.08.2007, 07:42
od slik85
udelej tlakovu skusku sania
zhod filter zacpi rukou a do sania pusti nejaky tlak s kompresora ale nic velke a budes pocut kde ti to sici prip pozri aj sviecky ci nahodou niektora nehodi semtam mimo iskru tez som to tak mal ze hazela a sem tam hodila na izolatore
Napsal: 04.08.2007, 07:57
od Kentoya
stroboskopem, jinak to nejde
Napsal: 04.08.2007, 11:09
od otasTM
možná sem blízko
ecu mi právě vyblikala 12 - Air Flow Meter/Mass Air Flow Sensor (snímač měřiče průtoku vzduchu)
to je průser
jdu to zkusit pročistit a prohledat kontakty a uvidíme....
Napsal: 04.08.2007, 11:18
od rozum
afm to nebude, bys to nevytocil pres 2k rpm
Napsal: 04.08.2007, 11:36
od otasTM
tak falešnej poplach... váha je vpořádku...
ale lambdu když odpojim za chodu tak nepoznám rozdíl
každopádně na volnoběh jak hodinky, drží otáčky.... ale za jízdy cuká a cuká
zkusim ještě vyměnit power tranzistor a nějaký věci na zkoušku.... ale pořád mi láme hlavou ten solenoid