Stránka 1 z 2

Ake nove zvody

Napsal: 26.09.2007, 16:36
od raddy
Vyzera to ze moje ssautochrome zvody definitivne dosluzia, zase po dlhsom case zacali praskat, uz byto boli zvary na zvaroch zvarov. Tak rozmyslam nad niecom novym. Nerezove uz nechcem, mylsim ze kazde skor ci neskor prasknu, specialne kvoli vysokej teplotnej roztaznosti nereze. Nemate niekdo nejake zaujimave linky na ocelove zvody? Inak je docela mozne ze sa nastvem a supnem tam spat seriove, tie praskliny su fakt otravne :angry6:

Re: Ake nove zvody

Napsal: 26.09.2007, 17:32
od blázen
raddy píše:Vyzera to ze moje ssautochrome zvody definitivne dosluzia, zase po dlhsom case zacali praskat, uz byto boli zvary na zvaroch zvarov. Tak rozmyslam nad niecom novym. Nerezove uz nechcem, mylsim ze kazde skor ci neskor prasknu, specialne kvoli vysokej teplotnej roztaznosti nereze. Nemate niekdo nejake zaujimave linky na ocelove zvody? Inak je docela mozne ze sa nastvem a supnem tam spat seriove, tie praskliny su fakt otravne :angry6:
a co nechat podle SSA vyrobit ocelové? cena by nemusela být nejhorší

Napsal: 26.09.2007, 19:34
od streetdriver
udelat z titanu je to nejlepsi zavarit argonem a je to OK

Napsal: 26.09.2007, 19:40
od Kentoya
streetdriver píše:udelat z titanu je to nejlepsi zavarit argonem a je to OK
moje řeč, za kolik to zvládneš?

Napsal: 26.09.2007, 19:43
od streetdriver
Kentoya píše:
streetdriver píše:udelat z titanu je to nejlepsi zavarit argonem a je to OK
moje řeč, za kolik to zvládneš?
kdyz se nekde povede vysetrit matrial tak za 5 piv me to kamos zavari :)
jinak bych to musel spocitat :)
a hlavne videt jak to vypada a kolik je ceho potreba jinak by to nemel byt problem :)

Napsal: 26.09.2007, 19:56
od Kentoya
tak to zkus spočítat kdyžtak ss mám na dílně

Napsal: 26.09.2007, 20:30
od pablo
co kdyby si skusil ti kluki co delaj v modre vyfuky a podobne veci robia aj zvody mohli by bbyt dobry

Napsal: 26.09.2007, 21:00
od Fire
streetdriver píše:
Kentoya píše:
streetdriver píše:udelat z titanu je to nejlepsi zavarit argonem a je to OK
moje řeč, za kolik to zvládneš?
kdyz se nekde povede vysetrit matrial tak za 5 piv me to kamos zavari :)
jinak bych to musel spocitat :)
a hlavne videt jak to vypada a kolik je ceho potreba jinak by to nemel byt problem :)
taky by mě to zajímalo .. 8)

Napsal: 27.09.2007, 06:50
od raddy
v Modre robia tusim vyfuky na atmo, to je kapanek ina kategoria oproti turbo zvodom.
Titanove zvody su uzasne, ale material asi lacny nebude...Kazdopadne som zvedavy na cenu.
Tu su uzasne zvody, ale cena je dost mastna, ale myslim ze titanove lacnejsie nebudu....
http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category15_1.htm

Napsal: 27.09.2007, 07:02
od tamo
Myslim ze kopiu tvojich zvodov by zvladli v Modre... Pripadne aj v Piestanoch je jeden clovek co by to zvladol... ak budes chciet zozeniem ti kontakt

Napsal: 27.09.2007, 07:26
od raddy
ze vahas, jasne, o kontakt mam zaujem....

Napsal: 27.09.2007, 10:05
od Elviiis
jj u těch titanovejch je problém s cenou materiálu když jsem dělal v letecké takse zbíral kdejakej odřezek aby se poslal na reciklci... titan má velmi nízkou teoplotu tavení a když se taví krásně světelkujue... tyhle titanové svody budou nádherně zářit když dáš kárce kartáč :-)

Napsal: 27.09.2007, 11:11
od raddy
titan ma NIZKU teplotu tavenia? ako nizku?

Napsal: 27.09.2007, 11:14
od Elviiis
raddy píše:titan ma NIZKU teplotu tavenia? ako nizku?
teplota tavení čistého tiatnu je 1668stupňu...

Napsal: 27.09.2007, 11:16
od Elviiis
malej vícuc pro přiblížení titanu...
Titan - Ti - je kov podobného vzhledu jako ocel. Atomová hmotnost je 47,9, měrná hmotnost 4,51 g/cm3, teplota tavení čistého titanu je 1 668 °C a teplota varu 3400 °C. Čistý titan se dobře mechanicky opracovává. Na vzduchu je stálý i za vyšších teplot, neboť se pokrývá vrstvou kysličníku, která zabraňuje další oxidaci. V žáru pohlcuje kyslík, dusík a vodík, které zvětšují jeho tvrdost a způsobují křehkost. Kovový titan, zahřátý na teplotu 800 °C, snadno reaguje s dusíkem za tvorby nitridu TiN.

Titan reaguje pomalu s kyselinou dusičnou, se zředěnou kyselinou sírovou a se slabými louhy. Rozpouští se v kyselině solné, v lučavce královské a kyselině fluorovodíkové. Dobře odolává mořské vodě. Za zvýšené teploty reaguje i se sírou a halovými prvky, se kterými vytváří prchavé halové sloučeniny.

Kovový titan je dobrým konstrukčním materiálem pro svou velkou odolnost proti korozi, pevnost a odolnost proti teplotám a malou měrnou hmotnost.

Titan se pro svou korozivzdornost dobře uplatňuje i při konstrukci chemických zařízení, kde se používá na potrubí, čerpadla, armatury a jako plátovaný materiál na výrobu nádrží, popř. tepelných výměníků. Slitin na bázi titanu se používá na díly reaktivních letadel, zámořských lodí, turbín, kompresorů aj.

Čistý TiO2 slouží jako barvivo (titanová běloba). Karbid TiC se používá jako součást slinutých karbidů a chlorid TiCl4 k vojenským účelům (zamlžování).