Stránka 1 z 1
RB25DET R33 vs RB25DET NEO R34
Napsal: 10.10.2007, 09:59
od Mirek
Chtel bych timto poprosit cleny dobre ovladajici anglictinu, jestli by se podivali po tematech porovnavajicich tyto motory a jejich zavery.....co sem se snazil procitat ja, narazil jsem na neco ve smyslu ze na vyssi vykony je lepsi R33 RB25, ale NEO R34 je zase uspornejsi a do nizsich vykonu staci? Fakt je ten ze penize mam na ucte a budu brat ten motor na 100%. Takze se musim rozhodnout jaky.
Napsal: 10.10.2007, 15:25
od saigone
RB25DET R33
Ma variabilni system casovani saci vacky NVCS. Nemam s tim zkusenosti ale myslim ze to bude stejny jako treba SR20DET s casovanim.
Turbo s keramickejma exh. lopatkama kvuli snizeni rotacnich hmot a rychlejsim reakcim.
Potencial kolem 500ps na puvodnich vnitrnostech.
RB25DET NEO (nissan ecology oriented)
Od R33 se lisi NEO hlavou (spodek je stejnej), ma stejnej kompresni pomer 9,0:1 a o neco vetsi taky keramicky turbo (cim se ta hlava lisi to nevim)
Ma taky NVCS.
Mam pocit ze RB25DET NEO mela i NICS (nis. intake control system) ma inhalacni ventil kterej ridi rozdily v sani pri nizkych rychlostech (..nizke zatezi a tockach) a vysokych rychlostech.
NEO motory mely 1/10 emisi nez povolovala soudoba japonska norma a max vykon 280ps kterej povolovala.
Motory s automatem od 1999 mely o 20Nm min.
Maji stejne udelanej mechanismus spojky jako R34 GTR- pull type a masivnejsi prvni 3 stupne prevodovky.
Zerou min paliva.
Obecne co takhle ctu na forech tak tyhle motory nejsou moc vhodny pro zasadni upravy na vykonu kvuli slozitosti elektriky a vsech systemu.
Ja bych bral osobne asi R33 RB25DET kvuli jednoduchosti a cene.
Napsal: 12.10.2007, 07:57
od kenivruh
Ja by som tiez bral R33 motor a za zvysne peniaze kupil vacsie turbo, lebo to origo tym ze ma tie lopatky nekovove, tak nema rad zvysenie tlaku. A ked nebudes spokojny tak ja ho kupim (potom ako spravis komplet swap, takze uz budeme vediet co a ako
).
Napsal: 12.10.2007, 08:30
od kenivruh
Podla mna je najlepsie zobrat predny "clip" z R33. Mas vsetko co potrebujes a este aj nieco navyse (napr. brzdy, pristrojovku).
Napsal: 12.10.2007, 10:29
od Mirek
za front clip budedopravny jako prase...to uz se ti na paletu nevleze....
Napsal: 12.10.2007, 10:49
od Mirek
Dekuju za reakce zvazil sem vse co zde padlo + to co sem si pohledal na internetu a precijen vemu R34 RB25 NEO.
Je to novejsi motor, ma technologii VVL..
Rozdil v cene mezi R33 a R34 RB je cca 500 dolaru, takze s tim turbem to nebude tak prudky, neni to takovej rozdil aby to zaplatilo turbo...co sem procital skyline forum australsky...1 bar seriove turbo utlaci v pohode..vzhledem k tomu ze nemam v planu special jako ma treba buky a chci s tim jezdit i po silnicich, Neo je ekonomictejsi, ale pritom ma v serii vyssi vykon nez R33 RB...
Napsal: 12.10.2007, 10:53
od buky300zx
Mirek píše:Dekuju za reakce zvazil sem vse co zde padlo + to co sem si pohledal na internetu a precijen vemu R34 RB25 NEO.
Je to novejsi motor, ma technologii VVL..
Rozdil v cene mezi R33 a R34 RB je cca 500 dolaru, takze s tim turbem to nebude tak prudky, neni to takovej rozdil aby to zaplatilo turbo...co sem procital skyline forum australsky...1 bar seriove turbo utlaci v pohode..vzhledem k tomu ze nemam v planu special jako ma treba buky a chci s tim jezdit i po silnicich, Neo je ekonomictejsi, ale pritom ma v serii vyssi vykon nez R33 RB...
Neni co dodat,snad len to,ze nech ti plany vydu uplne do bodky a s co najmenej komplikaciami.
Napsal: 12.10.2007, 11:11
od blázen
kup RB26DETT
Napsal: 12.10.2007, 11:17
od kenivruh
blázen píše:kup RB26DETT
Ked vyhra sportku tak si kupi
Napsal: 16.10.2007, 10:56
od Mirek
Tak pokud to takhle pujde dal s hledanim R34 RB.....tak asi nakonec budu mit R33 RB S2
JDM stale neodepsalo (ti jedini ho maji v net nabidce) a zbytek firem sice odepsalo, ale nemaji ho