Stránka 1 z 2
Detonace help!
Napsal: 14.10.2007, 20:17
od Steve
Začínaji tak od 4000-5500ot. podle teploty motoru a okolního vzduchu, čim teplejší motor a okolní vzduch tim začínají v nižších otáčkác a je jich víc. Nejdříve jsem vyměnil pumpu za walbro, pal. filtr je nový, zkontroloval vedení a změřil tlak paliva (2,2-3,6kg/cm3) takže ok, vyměnil jsem svíčky, zkoušel jsem i studenější, vyměnil jsem vstřiky, zkoušel sem i jinou AFM, měnil jsem i řídící jednotku a čip, ale nic z toho nepomohlo. Po každé změně sem nuloval ŘJ, taky vždy vyblikala 34... Nenapadá vás ještě něco?
Napsal: 14.10.2007, 20:19
od Kentoya
jestli je 34 knock senzor (nechce se mi hledat) tak je porušenej drátek a nikoli detonace v bloku
Napsal: 14.10.2007, 20:24
od Steve
Kentoya píše:jestli je 34 knock senzor (nechce se mi hledat) tak je porušenej drátek a nikoli detonace v bloku
jo je to knock sensor...ale ty detonace jsou i slyšet, a to docela dost. taky sem zapomněl napsat že jen v plnym boostu..
Napsal: 14.10.2007, 20:34
od kenivruh
Frelon píše:Kentoya píše:jestli je 34 knock senzor (nechce se mi hledat) tak je porušenej drátek a nikoli detonace v bloku
jo je to knock sensor...ale ty detonace jsou i slyšet, a to docela dost. taky sem zapomněl napsat že jen v plnym boostu..
Aky benzin tancujes ? No a nic si nepisal o kontrole predstihu.
Napsal: 14.10.2007, 20:35
od Steve
Shell racing, nejhorší benzim sem bral V-power...
Napsal: 14.10.2007, 20:37
od kenivruh
Frelon píše:Shell racing, nejhorší benzim sem bral V-power...
No ked uz to aj s tym cinka, tak to mas velmi zle nieco. Skus posunut predstih.
Napsal: 14.10.2007, 20:40
od Steve
kenivruh píše:Frelon píše:Shell racing, nejhorší benzim sem bral V-power...
No ked uz to aj s tym cinka, tak to mas velmi zle nieco. Skus posunut predstih.
jo to sem taky zapomněl napsat, to sme taky zkoušely, ale žádná změna, předstih je nastaven správně. řešil sem to hodně s Hynkem a Rendou, ale nějak dochází nápady...
Napsal: 14.10.2007, 20:44
od Kentoya
tak potom to chce asi otevřít motor, protože detonace způsobuje nějaká hrana která je rozžhavená spalováním a zapálí směs dříve jak svíčka, jinak mne nic nenapadá, ale pokud napadne tak ještě písnu
Napsal: 14.10.2007, 20:45
od blázen
můj názor je že kdyby ty detonace byli tak velké že je jde hodně slyšet, tak bys propálil seriový píst,ventil,nebo roztopil svíčku, jsi si těma detonacema jistý? pokud ano,zkus snížovat tlak na turbu, tlačíš kolik?
Napsal: 14.10.2007, 20:56
od Steve
blázen píše:můj názor je že kdyby ty detonace byli tak velké že je jde hodně slyšet, tak bys propálil seriový píst,ventil,nebo roztopil svíčku, jsi si těma detonacema jistý? pokud ano,zkus snížovat tlak na turbu, tlačíš kolik?
tlačim seriový tlak, myslím že jsem naměřil 0,6 baru. na to abych propálil píst nejsou tak silné. je to jako když střílíš kuličky ze sapíku na něco kovovýho, něco mezi klepáním a cinkáním...
Napsal: 14.10.2007, 20:57
od Kentoya
tak vyndej svíčku a řekni tomu permoníkovi at přestane střílet :-D
Napsal: 14.10.2007, 21:04
od remo
Kentoya píše:tak vyndej svíčku a řekni tomu permoníkovi at přestane střílet :-D
dobra rada nad zlato
Napsal: 15.10.2007, 06:53
od raddy
ako prve si skontroluj, ci nie su vydrate drazky na CAS snimaci a ci nie je vola v ulozeni remenice na kluke, t.j. ci sa ti neposuva predzapal pri zatazeni. nie je vela inych moznosti ako na 0.6 baru mozu vznikat pocutelne detonacie. a bud velmi opatrny, motor chvilu vydrzi pocutelne detonacie, to ako dlho zavisi od ich zavaznosti, co ale uchom tazko zistis. takze opatrne, skontroluj podrobne predzapal a pri skusobnej jazde pri prvych cinknutiach nohu z plynu dole.
Napsal: 15.10.2007, 19:38
od Steve
problem vyřešen! tímto chci poděkovat Rendovi, ukončil tak moje třítýdení trápení dosti elegantním způsobem, ala odtučňovací kůra - stačilo vyhodit ventil řízení FPR! přesnou funkci tohohle nesmyslu neznám, ale tím že nepracoval jak má, nefungoval i regulátor paliva, takže v zátěži byla směs chudá a docházelo k detonacím. nevím jestli byl ten ventil nefunkční z důvodu nějaké závady, nebo je prostě v kombinaci s chipem stage1 vyřazen. takže budu rád pokud mi někdo ve stručnosti vysvětlí funkci, nebo proč tam ta hnusná věc je, když stačilo tak málo a bylo po motoru...
Napsal: 15.10.2007, 19:47
od buky300zx
No FPR je regulator tlaku paliva a upravuje tlak z pumpy na vstrekoch a prebytocne palivo vracia spet do nadze.Na turbo motoroch je ovladany podtlakom(tlakom) a podla toho upravuje aj tlak na vstrekoch 1ku1.
FPR=regulator tlaku paliva,nepomylil si sa trosku?