Stránka 1 z 1

Q45 klapka

Napsal: 04.11.2007, 23:41
od saigone
Mate nekdo zkusenosti se skrici klapkou z Inifinity Q45 (V8 motor VH45DE). Je to nejvetsi klapka jakou nissan delal (90 mm). Jde mi o to, jestli se chova TPS kamaradsky, jestli se musi upravovat elektrika nebo delat nejake zasahy do ECU?

Napsal: 05.11.2007, 07:58
od raddy
nie je to prilis vhodna uprava. bude problem s jazdou na lahky plyn, klapka bude velmi citliva pretoze je prilis velka. na sxoc to hodnotili ako upravu bez narastu vykonu, jedina kvazi vyhoda je zvysenie citlivosti na plyn, ktore je vsak pri pomalej jazde prilis velke. ale pozor, toto bolo s KA24 klapkou, ktora je od Q45 mensia...

Napsal: 05.11.2007, 10:42
od saigone
nevis jakej prumer ma KA24 klapka? Budu mit jinej int. manifold zatim bez klapky tak bych sel rovnou do vetsi.

Napsal: 05.11.2007, 10:48
od buky300zx
Q45kove klapky sa pouzivaju pri vacsich motoroch ako je skyline,alebo ako mam ja na velke tlaky a prietoky.podla mna ti je to uplne zbytocne a este s tym budes mat aj problemi.

Napsal: 05.11.2007, 13:12
od Mirek
jenze tady zapominate ze pise o jinem sani...tzn pravdepodobne greddy nebo jeho kopie a ty maji prirubu na 90mm klapku....pokud by ji tam nedaval musi koupit adapter ktery v mnohych pripadech vyjde draz nez samotna 90mm klapka. Co se citlivosti tyce, ta se da poresit tim "puley" na kterym je zavesene lanko ne?

Napsal: 05.11.2007, 14:19
od raddy
nepise ake ine sanie a s akou prirubou bude mat....
samozrejme, ak bude velka priruba, nech pouzije aj velku klapku, idealne s inou kladkou, lebo sa s tym nebude vediet pomaly pohynat v kolone a pod...
co sa tyka potreby ladenia ECU a pod, to je velmi tazko povedat, to by sa muselo urobit meranie vykonu pred a po vymene aby sa zistilo ci s novou klapkou a sanim vykon neklesne, co je teoreticky mozne....

Napsal: 05.11.2007, 17:02
od saigone
Bude to na RB20DET, intake manifold budu mit upravenej z RB26DETT, kterej nema adapter na klapku. Nevim jestli bude takhle velkej prumer k uzitku, ale musim to nejak predelat, tak sonduju jestli o tom nekdo neco vi. Greddy manifold je cenove mimo a kopie uz se nedaj moc sehnat. Zajimalo me spis jak se chova TPS k nasi elektrice.

Napsal: 05.11.2007, 17:14
od Mirek
saigone píše:Bude to na RB20DET, intake manifold budu mit upravenej z RB26DETT, kterej nema adapter na klapku. Nevim jestli bude takhle velkej prumer k uzitku, ale musim to nejak predelat, tak sonduju jestli o tom nekdo neco vi. Greddy manifold je cenove mimo a kopie uz se nedaj moc sehnat. Zajimalo me spis jak se chova TPS k nasi elektrice.
Greddy se da sehnat kolem 13 -14tis + cesta...nemyslim ze RB26 bude o moc levnejsi..adaptery se delaji. Stoji cca 80-100USD. Po pouziti adapteru je moznou pouzit seriovou klapku.

Napsal: 05.11.2007, 17:28
od raddy
aha, no ale hodilo by sa hned na zaciatku v povodnej otazke napisat na aky motor to chces atd.. :roll: :wink:

no, sam uvidis ako to bude fungovat, TPS by problem byt nemal, ak bude iny ako povodny, tak sa da vymenit, myslim ze po vymene za povodny by mal fungovat rovnako. Ono TPS ako take sa az tak moc nepouziva, zdrojom signalu pre zataz motora je AFM. Z TPS sa vyuziva hlavne spinac volnobehu a plneho otvorenia klapky.

Napsal: 05.11.2007, 20:40
od saigone
Mirek: taky jsem ho videl ale ted resim jiny veci, tolik do toho nemuzu dat. Mam dojem ze na RB20 ani nedelaj, jen RB25. Ja to musel nejak resit, protoze muj byl na boku prorazenej a navic jsem chtel trubky na privod vzduchu zepredu a ne pres hlavu. Jestli to dopadne tak budu mit z GTR.

Raddy: priste uz to napisu :oops: ja to zkusim takhle udelat, pokud s tim nepujde jezdit tak to budu muset shodit a prevarit na puvodni prirubu a dat tam puvodni klapku.