Stránka 1 z 2
klesajici otacky pri nastartovani
Napsal: 25.11.2007, 11:36
od q.u.a.s.t
co delat kdyz musim prez brzdu vzdycky napumpovat tlak v brzdach(seslapnout tak 4*pedal) aby drzely tacky pri nastartovani???.......prej stací odvzdusnit.........?
Napsal: 25.11.2007, 12:30
od 935Baby
Nejaky divny jak by mohl mit posilovac vliv na klesani otacek motoru?
Napsal: 25.11.2007, 12:48
od q.u.a.s.t
to bych taky rad vedel
.......nejsem mechanik ale jak to parkrat neselapnu tak mi pak nedrzi otacky
Napsal: 25.11.2007, 12:51
od blázen
problém najdeš v přívodu vzduchu do posilovače,nebo ve vadném posilovači.. pokud to teda souvisí se sešlápnutím, tuším je na té hadici jednosměrná propojka..tak si to vše zkontroluj
Napsal: 25.11.2007, 13:15
od q.u.a.s.t
nj musim seslapnout ...na zacatku prosince to budu davat k jednomu mechanikovi tak at vim co mu mam rict.diky
Napsal: 25.11.2007, 13:51
od 935Baby
Kdyby nebyl posilovac tesny tak by ti to muselo spatne brzdit. A tobe se zda se musis hodne silne slapat na brzdu?
Jinak v servisnim manualu je test na vzduchotesnot posilovace brzd:
a)nastartovat motor a vypnout po jedne nebo dvou minutach. Pomalu nekolikrat stlacit pedal. Pokud pedal po prvnim seslapnuti jde dolu a zdvih se plynule snizuje po druhem a tretim seslapnuti tak posilovac tesni
b)stlacit brzdovy pedal pri nastartovanem motoru, vypnout motor a soucasne nechat stlaceny pedal. Pokud neni zmena ve zdvihu pedalu behem 30 sekund tak je posilovac tesny.
Napsal: 25.11.2007, 17:35
od q.u.a.s.t
abych to popsal celkove.....kdyz parkrat seslapnu brzdy pred nastartovanim tak mi otacky vylitnou na normal 800-900otacek ale kdyz u nastartovanyho motoru mackam znova brzdy tak se mi otacky meni +- 200....nekdy se to ustali jindy ne...taky se mi parkrat stalo ze pri zastaveni mi spadli na nulu a chciplo to nebo jsem musel zmacknout plyn a pak zase napumpovat brzdy .....tlak pri vypnuti se nemeni v pedale brzdy......takze .........?
Napsal: 25.11.2007, 17:39
od MYSAK
To vypada jak kdyby ti to pres posilovac prisavalo vzduch nebo tak enco.. zkus tu hadici co de do posilovace zacpat jak se to bude chovat
Napsal: 25.11.2007, 18:07
od 935Baby
A jak se chovalo auto pred tim nez se ti objevila tahle zavada? Otacky pri startu studeneho motoru byli na cca 1200-1400?
Napsal: 26.11.2007, 11:42
od q.u.a.s.t
mam to uz takhle rok:)
Napsal: 27.11.2007, 13:29
od q.u.a.s.t
nemuze byt nejaka vadna pumpa nebo tak neco?????
Napsal: 27.11.2007, 17:39
od 935Baby
A uz jsi zkousel to ce psal Misak...odpojit hadici co jde do posilovace a oba konce zaslepit a zkusit nastartovat?
Hlavne s tim pak nejezdi na testovaci jizdu...
Napsal: 27.11.2007, 20:34
od mrkevvzime
Hlavne s tim pak nejezdi na testovaci jizdu...
to jo no to by nendopadlo dobre
jo prubni to ucpat ponevadz to fakt vypada ze ti tam de furt vzduch z posilovace.
nevim jak je to u nissanka, ale u fadla tam je jednocestnej ventil tak jestli neni ko
EDIT to je vlastne blbost, protoze zavira na opacnou stranu smerem do posilovace
Napsal: 27.11.2007, 20:42
od MYSAK
ten ventil je na sx taky.. a prave ze zavira tak aby to z posilovace vysalo ale obracene ne (docela logicky
) takze je mozny ze saje co nema
Napsal: 27.11.2007, 20:44
od mrkevvzime
no dyk jo
zavira tak aby nesel vzduch do posilovace
takze ventilem to neni protoze smerem do sani pousti ikdyz je ok