Stránka 1 z 2
					
				Predzapal,tlak benzinu....
				Napsal: 11.01.2008, 14:49
				od Iwan
				Kedze problem pretrvava z nestartovanim za tepla,potrebuju prekontrolovat par veci,v okoli nepozanam nikoho,zadnu dilnu kde by sa v tychto vecach vyznali na 100 % no poznam par ludi ale nemaju pristup k nastrojom atd.
Tak sa obracam na vas clenu fora :-D
Kdo z vas by bol ochotny prist,skontrolovat predzapal tlak paliva atd...
Pripadne pojedu za frantu ale s tu spotrebu to bude sila  :-D
			 
			
					
				Re: Predzapal,tlak benzinu....
				Napsal: 11.01.2008, 15:14
				od blázen
				určitě bydlí na SR někdo blíž jak Franta..
			 
			
					
				
				Napsal: 11.01.2008, 15:19
				od remo
				ja by som to videl na Slika alebo Pabla
			 
			
					
				
				Napsal: 11.01.2008, 15:28
				od branbito
				Vcera som volal so Slikom a tusim mi spominal ze ide k Iwanovi takze asi na to nedosli v com to je.
			 
			
					
				
				Napsal: 11.01.2008, 18:42
				od Iwan
				Jasne Slik a Pablo su na prvom mieste co by to spravili z okola ale nemame stroboskop a ine potrebne vecicky  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 11.01.2008, 18:59
				od wori
				Pocuj stary a kde to presne byvas? Mozno by som si spravil v nedelu vylet a predzapal ti mozem pozret. No sice moja spotreba tiez neni velka vyhra  :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 11.01.2008, 21:31
				od Kentoya
				předstih jsem ti nastavil podle oka plus minus dobře, takže spíš hledej někoho na tlak paliva
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 10:12
				od Iwan
				to wori:
Byvam v skalici,trnavsky kraj,jaku mas spotrebu?  :-D 
http://mapy.atlas.sk/mapviewer/mapviewe ... ec&id=5289
tlak paliva zmeras?  :-D 
to kentoya:
ja viem ze predzapal je asi nastaveny dobre.....
podla vsetkych a vsetkoho to bude problem FPR a nejake konektore sa hybu a nedavaju dobry kontakt,preto nedrzi volnobeh a skapava.....
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 12:16
				od slik85
				remo píše:ja by som to videl na Slika alebo Pabla
na  pabla by som to moc nevidel
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 12:27
				od raddy
				iwan: nezabudaj na ten CAS....
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 12:30
				od slik85
				moje poznatky  z auta  auto  chyta  blbne  paleni  valcu  ale  pocase se to  chytne  na  vsechny  4 hrnecky  a pak to jede  a kdys to vypne  nestartuje 
takze sem 1:skontroloval  vsechni kontakty  a  chyby mu hodne  tech 
                  dratenych zarazek na konektoroch
                2: skusal som  mu natlakovat sistem ale  nejak sa to nedalo    
                   na  benzince, obsluha  kompresora  tlakovani  dvojkila  
                   3lidi jeden to zap-vyp,dalsi  drzi odvietravani  vacek a 
                   hadicu na  tlakovani a treti drzi  zacpu na  sani 
                 3: svicky sou  pomerne  mokre
                 4:po  pridani plynu  auto reaguje  opozdene ale dobre
ZAVIER: tlak paliva  a  chbiejici zarazky na  konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo  ktere pouziva ecu nebo vadne  fpr (fpr je uz  zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem 
po vypnuti  motora uz nenastartuje  a je  nadmerne citit  benzin a  kdys  vynda poistku  fuel pump tak  chvili toci a  kdys chyta  tak ji tam  zasune  a  auto  opiet jede  v aute je uz  walbro  cip stage 1 ic avia,free intake prechodny  vyfuk 2,5"
JINAK TEN MOTOR  JE  DOBRE UDELANEJ  VUBEC NEKLEPE A  PARADNY  ZVUK A  MA  JEDEN  ZTECH  LEPSYCH  MOTORU V S13 KTERE  SEM RIDIL product by KENTOYA
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 13:04
				od raddy
				slik85 píše:
ZAVIER: tlak paliva  a  chbiejici zarazky na  konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo  ktere pouziva ecu nebo vadne  fpr (fpr je uz  zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem 
po vypnuti  motora uz nenastartuje  a je  nadmerne citit  benzin a  kdys  vynda poistku  fuel pump tak  chvili toci a  kdys chyta  tak ji tam  zasune  a  auto  opiet jede  
zmerat tlak paliva a overit teplotne cidlo, samozrejme dat do poriadku konektory
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 13:14
				od slik85
				raddy píše:slik85 píše:
ZAVIER: tlak paliva  a  chbiejici zarazky na  konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo  ktere pouziva ecu nebo vadne  fpr (fpr je uz  zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem 
po vypnuti  motora uz nenastartuje  a je  nadmerne citit  benzin a  kdys  vynda poistku  fuel pump tak  chvili toci a  kdys chyta  tak ji tam  zasune  a  auto  opiet jede  
zmerat tlak paliva a overit teplotne cidlo, samozrejme dat do poriadku konektory
 
prestne to sem  mnel  na mysli a taky  zase to zustava namne  ja jen  ze ci by nekdo  nemnel jeste nejake pripominky  ono to teplotni cidlo az tak moc  nezachcije ty  valce i kdys je ko ale  muze bejt   jeste bych skusil  premnerit  skrtici klabku  (jeji odpor) ale to jen tak pro kontrolu ci se  v tom  nekdo  nevrtal ale myslim ze to bude  vadne  fpr
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 13:39
				od buky300zx
				A to ti uz robylo pred,alebo po namontovani puzmpy odo mna.Ked po,tak mozes mat vadny Fpr.
			 
			
					
				
				Napsal: 12.01.2008, 13:42
				od slik85
				ono to jazdilo ok   len tomu preplo  urco  FPR  ja by som  kupil tento   odporuca kenivruh
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku