Stránka 1 z 2
Predzapal,tlak benzinu....
Napsal: 11.01.2008, 14:49
od Iwan
Kedze problem pretrvava z nestartovanim za tepla,potrebuju prekontrolovat par veci,v okoli nepozanam nikoho,zadnu dilnu kde by sa v tychto vecach vyznali na 100 % no poznam par ludi ale nemaju pristup k nastrojom atd.
Tak sa obracam na vas clenu fora :-D
Kdo z vas by bol ochotny prist,skontrolovat predzapal tlak paliva atd...
Pripadne pojedu za frantu ale s tu spotrebu to bude sila :-D
Re: Predzapal,tlak benzinu....
Napsal: 11.01.2008, 15:14
od blázen
určitě bydlí na SR někdo blíž jak Franta..
Napsal: 11.01.2008, 15:19
od remo
ja by som to videl na Slika alebo Pabla
Napsal: 11.01.2008, 15:28
od branbito
Vcera som volal so Slikom a tusim mi spominal ze ide k Iwanovi takze asi na to nedosli v com to je.
Napsal: 11.01.2008, 18:42
od Iwan
Jasne Slik a Pablo su na prvom mieste co by to spravili z okola ale nemame stroboskop a ine potrebne vecicky
Napsal: 11.01.2008, 18:59
od wori
Pocuj stary a kde to presne byvas? Mozno by som si spravil v nedelu vylet a predzapal ti mozem pozret. No sice moja spotreba tiez neni velka vyhra :-D
Napsal: 11.01.2008, 21:31
od Kentoya
předstih jsem ti nastavil podle oka plus minus dobře, takže spíš hledej někoho na tlak paliva
Napsal: 12.01.2008, 10:12
od Iwan
to wori:
Byvam v skalici,trnavsky kraj,jaku mas spotrebu? :-D
http://mapy.atlas.sk/mapviewer/mapviewe ... ec&id=5289
tlak paliva zmeras? :-D
to kentoya:
ja viem ze predzapal je asi nastaveny dobre.....
podla vsetkych a vsetkoho to bude problem FPR a nejake konektore sa hybu a nedavaju dobry kontakt,preto nedrzi volnobeh a skapava.....
Napsal: 12.01.2008, 12:16
od slik85
remo píše:ja by som to videl na Slika alebo Pabla
na pabla by som to moc nevidel
Napsal: 12.01.2008, 12:27
od raddy
iwan: nezabudaj na ten CAS....
Napsal: 12.01.2008, 12:30
od slik85
moje poznatky z auta auto chyta blbne paleni valcu ale pocase se to chytne na vsechny 4 hrnecky a pak to jede a kdys to vypne nestartuje
takze sem 1:skontroloval vsechni kontakty a chyby mu hodne tech
dratenych zarazek na konektoroch
2: skusal som mu natlakovat sistem ale nejak sa to nedalo
na benzince, obsluha kompresora tlakovani dvojkila
3lidi jeden to zap-vyp,dalsi drzi odvietravani vacek a
hadicu na tlakovani a treti drzi zacpu na sani
3: svicky sou pomerne mokre
4:po pridani plynu auto reaguje opozdene ale dobre
ZAVIER: tlak paliva a chbiejici zarazky na konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo ktere pouziva ecu nebo vadne fpr (fpr je uz zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem
po vypnuti motora uz nenastartuje a je nadmerne citit benzin a kdys vynda poistku fuel pump tak chvili toci a kdys chyta tak ji tam zasune a auto opiet jede v aute je uz walbro cip stage 1 ic avia,free intake prechodny vyfuk 2,5"
JINAK TEN MOTOR JE DOBRE UDELANEJ VUBEC NEKLEPE A PARADNY ZVUK A MA JEDEN ZTECH LEPSYCH MOTORU V S13 KTERE SEM RIDIL product by KENTOYA
Napsal: 12.01.2008, 13:04
od raddy
slik85 píše:
ZAVIER: tlak paliva a chbiejici zarazky na konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo ktere pouziva ecu nebo vadne fpr (fpr je uz zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem
po vypnuti motora uz nenastartuje a je nadmerne citit benzin a kdys vynda poistku fuel pump tak chvili toci a kdys chyta tak ji tam zasune a auto opiet jede
zmerat tlak paliva a overit teplotne cidlo, samozrejme dat do poriadku konektory
Napsal: 12.01.2008, 13:14
od slik85
raddy píše:slik85 píše:
ZAVIER: tlak paliva a chbiejici zarazky na konektorych a muze mit vadne i teplotny cidlo ktere pouziva ecu nebo vadne fpr (fpr je uz zapojeno primo do sani) protoze mu zachcava valce palivem
po vypnuti motora uz nenastartuje a je nadmerne citit benzin a kdys vynda poistku fuel pump tak chvili toci a kdys chyta tak ji tam zasune a auto opiet jede
zmerat tlak paliva a overit teplotne cidlo, samozrejme dat do poriadku konektory
prestne to sem mnel na mysli a taky zase to zustava namne ja jen ze ci by nekdo nemnel jeste nejake pripominky ono to teplotni cidlo az tak moc nezachcije ty valce i kdys je ko ale muze bejt jeste bych skusil premnerit skrtici klabku (jeji odpor) ale to jen tak pro kontrolu ci se v tom nekdo nevrtal ale myslim ze to bude vadne fpr
Napsal: 12.01.2008, 13:39
od buky300zx
A to ti uz robylo pred,alebo po namontovani puzmpy odo mna.Ked po,tak mozes mat vadny Fpr.
Napsal: 12.01.2008, 13:42
od slik85
ono to jazdilo ok len tomu preplo urco FPR ja by som kupil tento odporuca kenivruh
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku