Stránka 1 z 2

Změna rozteče!

Napsal: 24.01.2008, 20:52
od MaxX
Chci místo 4x114,3 na 5x114.3 co všechno je potřeba udělat?

Napsal: 24.01.2008, 21:03
od Kentoya
koupit nápravy z S14

Re: Změna rozteče!

Napsal: 24.01.2008, 21:14
od remo
MaxX píše:Chci místo 4x114,3 na 5x114.3 co všechno je potřeba udělat?
koli comu to potrebujes, okrem vacsich moznosti kolies??

Napsal: 24.01.2008, 21:16
od saigone
nebo koupit konverzni sadu (Ichiba, Attain) ale ceny jsou trochu jinde nez u jetejch naprav s14

Napsal: 24.01.2008, 21:49
od Peca
saigone píše:nebo koupit konverzni sadu (Ichiba, Attain) ale ceny jsou trochu jinde nez u jetejch naprav s14
Nj, kolem 9000kč :(

Napsal: 24.01.2008, 22:26
od slik85
ja mam doma naboje s s14 komplet vsechny :-D

Napsal: 24.01.2008, 23:03
od saigone
Kentoya píše:koupit nápravy z S14
asi nejjednodussi cesta, mam to taky tak, je treba:
predek-tehlice s nabojema, kulovy cepy s14, kotuce s14 (jde i prevrtat 4-dirovej), brzdovy hadice, je fajn pouzit brzdice s14 ale melo by to chodit i s facelift s13
zadek-naboje s14, kotouce s14, brzdice

Napsal: 24.01.2008, 23:42
od remo
ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????

Napsal: 24.01.2008, 23:54
od Kentoya
1 kola
2 přední kotouče jsou hrubší (tlustší) tudíž déle vydrží než sepřehřejí

Re: Změna rozteče!

Napsal: 24.01.2008, 23:58
od saigone
remo píše:ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
vacsi moznosti kolies

Napsal: 25.01.2008, 01:03
od pablo
jo to bola pravda ze vacsia moznost kolies v poslednej dobe narazam na ponuky kolies 4x114,3 a za dobre ceny a su to celkem slusne kola

Napsal: 25.01.2008, 01:09
od Mirek
remo píše:ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
moznost montaze komplet Z32 brzd, popripade brzd ze skyline, vlastne vsechny vetsi brzdy z jinych modelu nissan jsou 5x114.3, robustnejsi predni tehlice + cep.

Napsal: 25.01.2008, 01:09
od pablo
jo a dalsi vec musis predelat koncovky kabelaze na abs aby si je napojil na s13.na zadek musis tam vybrat taky vystupok co ti drzi strunky na pakniach potom mozes instalovat s14 kotuce jinak to tam zavadza a pak musis pridelat lanka rucny brzdy sou truchu jiny.a na predku budes muset prevrtat diri na tlumicech co drzy na tehlicy. a taky by bylo vhodny si koupit do brzdycu jiny hadicky jak vyuziva s13. to sou veci kteri sem postrehla pri prekopavce.

Napsal: 25.01.2008, 01:14
od Mirek
pablo píše:jo a dalsi vec musis predelat koncovky kabelaze na abs aby si je napojil na s13.na zadek musis tam vybrat taky vystupok co ti drzi strunky na pakniach potom mozes instalovat s14 kotuce jinak to tam zavadza a pak musis pridelat lanka rucny brzdy sou truchu jiny.a na predku budes muset prevrtat diri na tlumicech co drzy na tehlicy. a taky by bylo vhodny si koupit do brzdycu jiny hadicky jak vyuziva s13. to sou veci kteri sem postrehla pri prekopavce.
nebo jednodussi varianta je sehnat hlinikovy zadni Z32 brzdy.........postup montaze sem dal do navodu a mas vzadu chlazenej 297x16 kotouc a dvoupistovej trmen. Co se der v tlumici tyce..vyrobil sem si do S14 tehlic pouzdra z lepsiho matrosu 19 XXX . nic se nemusi prevrtavat, nepresnost muze zmenit geometrii kol . Pokud by nekdo chcel myslim ze jeste jednu sadu tam mam (tzn 4 pouzdra). Ale delal sem vice prumeru, nektere budou volnejsi a do nekterych je potreba sroub doklepnout....chtel jsem to co nejtesnejsi.

Re:

Napsal: 26.01.2011, 17:23
od geegaladriel
saigone píše:nebo koupit konverzni sadu (Ichiba, Attain) ale ceny jsou trochu jinde nez u jetejch naprav s14
Ked kupim konverznu sadu attain staci len vymenit naboje ? Ci je potrebne este nieco ine doladovat?
Dik