Stránka 1 z 1

Drsnost vnitrnich sten sani

Napsal: 28.01.2008, 19:58
od Mirek
zajimal se o to nekdo? jakej povrch by mel byt mezi klapkou a motorem?

Napsal: 28.01.2008, 20:59
od raddy
teoria hovori ze na super hladkom povrchu dochadza k vypadavaniu paliva zo suspenzie, cize kondenzacii na stenach. to plati pre sanie pri jednom vstreku alebo pre steny sacich kanalov pri multi vstreku.
jemne drsny povrch pomaha tvorenim turbulencii k udrzaniu suspenzie...

Napsal: 28.01.2008, 21:08
od Mirek
Ok dekuju...

Napsal: 29.01.2008, 11:02
od Elviiis
sací svody by mněli bejt leštěné ale sací kanálky by mněli bejt jak ríká raddy trochu drsné ale určitě né tak jak v serii po lití tzn zlehka je přebrousit brusným kotoučkem... Směs se pak výří a mýchá...

Napsal: 29.01.2008, 12:03
od raddy
tak tak, ono treba rozlisovat medzi seriovo drsny a spravne drsny 8) ale ide o vyslovene koncovu upravu....

Napsal: 29.01.2008, 21:59
od Mirek
ja se ptam kvuli te kopii greddy sani...prije mi ze je to hodne drsny, navic tam maji nejakou tu chybku tak nez to pujde na auto chci s tim neco udelat.

Napsal: 29.01.2008, 22:30
od Vita.z31
Ono to bude asi daleko slozitejsi nez si myslime, taky bude dost zalezet na rychlosti proudeni, prumeru, delce, zakriveni, jake je sani pred klapkou atd. atd., kazde sani je optimalizovano na urcite spektrum otacek motoru. Nezalezi pouze na zdrsneni vnistrncih sten. Pokud mate nekdo nejake info tak sem s nim, beru vse.