Stránka 1 z 1
manual prevodovka
Napsal: 04.03.2008, 15:19
od tomita
Vyzna se tady nekdo v prevodovkach? Jak zjistim ze je v prdeli treba lozisko na vstupnem hrideli? Ted myslim fyzicky, ne akusticky... ;-)
Napsal: 04.03.2008, 15:22
od MYSAK
pokud vemes za hridel a bude se hejbat tak je hooodne spatny
jinak by se melo volne otacet bez trhani ale to asi zkusis jen kdyz ho vyndas
Napsal: 04.03.2008, 16:03
od tomita
MYSAK píše:pokud vemes za hridel a bude se hejbat tak je hooodne spatny
jinak by se melo volne otacet bez trhani ale to asi zkusis jen kdyz ho vyndas
No prave ze jsem si tu prevodovku nechal predem repasovat s novyma loziskama...
Napsal: 04.03.2008, 16:25
od tamo
aj s novymi loziskami mas volu? hlavne lozisko to nebude skor ihlickove... pozri si v tejto teme videa co som tam hodil
forum/viewtopic.php?t=11821&start=15 tam na jednom je vidiet aku volu ma vstupna hriadel a to kvoli tomu ihlickovemu lozisku. ked je v obale prevodovka vola je mensia ale aj tak. popis blizsie tvoj problem...
Napsal: 04.03.2008, 22:54
od tomita
No jedna sa o to, ze pred swap-em jsem si nechal repasovat prevodovku kitem FS5W71C.
Pres vikend jsme vymenili prevodovku, daval jsem Nismo Sports clutch kit s lehkym setrvakem, nove lozisko a novy "spigot bush" (lozisko v klice) taky.
Prevodovka ale odpocatku huci. Pri volnobehu slyset zjevne valivy hluk, kdyz proslapnu spojku, hluk zmizi...jinak je slyset furt, pri zaberu na kazdy stupen i pri brzdeni motorem. Pokud pri jizde se zarazenou rychlosti seslapnu spojku, huceni prestane. Olej jsem pouzil Castrol TAF-X.
Akorat to jehlove lozisko a synchrony na 3.rychlosti zustali nevymenene, jelikoz tam pry nepasovali (to na prevodovce mel vetsi prumer). Je to divny, jelikoz prevodovka mela byt z S14a...
Na obrazku jsem oznacil sipkou tu lozisko, ktere zustalo nevymenene..
Tady je moje prevodovka v dilne kde se to repasovalo. Tady:
http://www.prag-info.cz/firma/sipos/
Napsal: 05.03.2008, 10:08
od tamo
myslim ze to ihlickove lozisko je dost dolezite lebo ak je tam vola tak na stalom prevode sa ti mozu krizit zuby a to moze vydavat ten hluk... tu o tom pisal adner
forum/viewtopic.php?t=9606&highlight=
ja si budem tiez davat repasovat prevodovku, kupoval som sadu tiez odkial ty, ak vsetko dobre dopadne tak o vikendu ju veziem na repas...
Napsal: 05.03.2008, 22:38
od adner
čtyřka jde dobře,nebo hůř a hlavní kuličkový jsou C3 nebo ne?
Napsal: 05.03.2008, 22:54
od tomita
adner píše:čtyřka jde dobře,nebo hůř a hlavní kuličkový jsou C3 nebo ne?
Zda se mi ze to dela kraval i na ctyrce. Tomu C3 nerozumim...
Napsal: 05.03.2008, 23:11
od adner
myslel jsem,jestli tam jde čtyřka normálně,nebo hůř než ost.C3 znamená větší vůle(spec.aplikace)označení např-6305 C3,nebo jen 6305
Napsal: 05.03.2008, 23:18
od tomita
Rychlosti tam jdou vsechny dobre, snad obcas dvojka a zpatecka protestuje, ale to mozna kvuli tomu ze jeste nejsou zajety synchrony. Ty vule nevim, ja jsem to nedelal...
Napsal: 05.03.2008, 23:45
od adner
no,budto si zesílíš rádio,nebo to rozebereš.jiná cesta asi není.Tipnul bych to na špatně nastavenou osovou vzdálenost vst.hřídele,nebo ložiska bez C3 vůle a jejich špatné usazení.Ovšem neviděl jsem to,jsou to rady jen informativní.zkus lehce(ne zas polechtat) poklepat větším kladivem v ose vst. a výst. hřídele,s mrkví musí jít otáčet lehce,pokud to nepomůže,tak rozebrat