Stránka 1 z 1

manual prevodovka

Napsal: 04.03.2008, 15:19
od tomita
Vyzna se tady nekdo v prevodovkach? Jak zjistim ze je v prdeli treba lozisko na vstupnem hrideli? Ted myslim fyzicky, ne akusticky... ;-)

Napsal: 04.03.2008, 15:22
od MYSAK
pokud vemes za hridel a bude se hejbat tak je hooodne spatny :lol: jinak by se melo volne otacet bez trhani ale to asi zkusis jen kdyz ho vyndas

Napsal: 04.03.2008, 16:03
od tomita
MYSAK píše:pokud vemes za hridel a bude se hejbat tak je hooodne spatny :lol: jinak by se melo volne otacet bez trhani ale to asi zkusis jen kdyz ho vyndas
No prave ze jsem si tu prevodovku nechal predem repasovat s novyma loziskama...

Napsal: 04.03.2008, 16:25
od tamo
aj s novymi loziskami mas volu? hlavne lozisko to nebude skor ihlickove... pozri si v tejto teme videa co som tam hodil forum/viewtopic.php?t=11821&start=15 tam na jednom je vidiet aku volu ma vstupna hriadel a to kvoli tomu ihlickovemu lozisku. ked je v obale prevodovka vola je mensia ale aj tak. popis blizsie tvoj problem...

Napsal: 04.03.2008, 22:54
od tomita
No jedna sa o to, ze pred swap-em jsem si nechal repasovat prevodovku kitem FS5W71C.
Pres vikend jsme vymenili prevodovku, daval jsem Nismo Sports clutch kit s lehkym setrvakem, nove lozisko a novy "spigot bush" (lozisko v klice) taky.
Prevodovka ale odpocatku huci. Pri volnobehu slyset zjevne valivy hluk, kdyz proslapnu spojku, hluk zmizi...jinak je slyset furt, pri zaberu na kazdy stupen i pri brzdeni motorem. Pokud pri jizde se zarazenou rychlosti seslapnu spojku, huceni prestane. Olej jsem pouzil Castrol TAF-X.

Akorat to jehlove lozisko a synchrony na 3.rychlosti zustali nevymenene, jelikoz tam pry nepasovali (to na prevodovce mel vetsi prumer). Je to divny, jelikoz prevodovka mela byt z S14a...
Na obrazku jsem oznacil sipkou tu lozisko, ktere zustalo nevymenene..

Obrázek

Tady je moje prevodovka v dilne kde se to repasovalo. Tady: http://www.prag-info.cz/firma/sipos/

Obrázek

Napsal: 05.03.2008, 10:08
od tamo
myslim ze to ihlickove lozisko je dost dolezite lebo ak je tam vola tak na stalom prevode sa ti mozu krizit zuby a to moze vydavat ten hluk... tu o tom pisal adner forum/viewtopic.php?t=9606&highlight=

ja si budem tiez davat repasovat prevodovku, kupoval som sadu tiez odkial ty, ak vsetko dobre dopadne tak o vikendu ju veziem na repas...

Napsal: 05.03.2008, 22:38
od adner
čtyřka jde dobře,nebo hůř a hlavní kuličkový jsou C3 nebo ne?

Napsal: 05.03.2008, 22:54
od tomita
adner píše:čtyřka jde dobře,nebo hůř a hlavní kuličkový jsou C3 nebo ne?
Zda se mi ze to dela kraval i na ctyrce. Tomu C3 nerozumim...

Napsal: 05.03.2008, 23:11
od adner
myslel jsem,jestli tam jde čtyřka normálně,nebo hůř než ost.C3 znamená větší vůle(spec.aplikace)označení např-6305 C3,nebo jen 6305

Napsal: 05.03.2008, 23:18
od tomita
Rychlosti tam jdou vsechny dobre, snad obcas dvojka a zpatecka protestuje, ale to mozna kvuli tomu ze jeste nejsou zajety synchrony. Ty vule nevim, ja jsem to nedelal...

Napsal: 05.03.2008, 23:45
od adner
no,budto si zesílíš rádio,nebo to rozebereš.jiná cesta asi není.Tipnul bych to na špatně nastavenou osovou vzdálenost vst.hřídele,nebo ložiska bez C3 vůle a jejich špatné usazení.Ovšem neviděl jsem to,jsou to rady jen informativní.zkus lehce(ne zas polechtat) poklepat větším kladivem v ose vst. a výst. hřídele,s mrkví musí jít otáčet lehce,pokud to nepomůže,tak rozebrat