Stránka 1 z 2
					
				Plyn v pneu
				Napsal: 30.04.2008, 14:14
				od Fire
				Jen takovej můj poznatek... ,když si necháte nafoukat plyn do gum tak je guma měkčí a s tvrdým podvozkem už to pak tolik nedrncá  
Samozřejmě to má víc výhod..ale ted mě nenapadají 
 
Takže doporučuji.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 14:21
				od Heini
				To je divný ten plyn to má ochlazovat a tím pádem ta guma je tvrdší. 
Ti do toho prděli né  :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 14:23
				od kuk1
				A co to bylo za plyn?
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 14:25
				od Fire
				Heiny : no to bych si asi všimnul 

 ...každopádně  rozdíl jsem zaznamel  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 14:40
				od Vladislav Bureš
				Jen tak čistě náhodou není ten plyn dusík ventilky se označují barevně podle chemického značení tuším zelená a důvod je jidiný teplotní roztažnost respektive téměř zachování si oběmu při teplotních rozdílech v našich podmínkách kdy v léťe po ránu je tlak v pneu třeba 2,2 a přez poledne na sluníčku 2,8 a tomuto jevu právě aplikace plynu (dusíku) zamezuje díky minimální teplotní roztažnosti.
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 15:37
				od Design
				Ta gume se pak tolik neniči dnes sme prezouvali peugeota a taky sme si tam nechali prsknout plyn.
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 16:37
				od J3tb0Y
				tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 16:40
				od Vladislav Bureš
				J3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
Tak jsem měl vlastně pravdu ale je fakt že konzervační faktor mě nedošel
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 17:13
				od Heini
				Tos mněl ale pokud něco ochlazuješ tak to nemůže změknout 
 
Žvíkačka v ledničce taky nezměkne  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 18:05
				od mrkevvzime
				J3tb0Y píše:tak napr. my v robote fukame secur oznacuje sa cervenymi ciapockami je to zmes dusiku a ece nejakych plynov ... a hlavne vyhody ze drzi staly tlak samozrejme chladi pneumatiku a ece ju aj konzervuje pretoze je inertny (bez kyslika) ktory sposobuje starnutie gumy
1. inertni plyn neznamena, ze v nem neni kyslik, ale ze chemicky nereaguje s jinou látkou  
 
2. by me zajimalo jak muze neco ochlazovat sam od sebe? mozna mu dele trva nez se ohreje na teplotu X, ale jak ji jako snizuje? kam tu teplotu odvadi? 
3. jak se dosahne toho, ze v pneu neni zadny 02 kdyz uz tam je pred napustenim te smesi a tim ji vlastne znehodnocuje?
4. by me zajimalo, jak uz sem nekolikrat slysel, jak muze pneu s timto plynem vydrzet dele nahustena a neni ji treba tak casto dohustovat? to ma jako vetsi molekuly nebo jak je to mozny?
to nechci nejak prudit jen sem se na to uz chtel nekolikrat zeptat, ale nemel sem koho  
 
ja osobne bych to moc neprecenoval zadnej zazrak podle mne. jedina vec kterou beru jako + je to, ze to ma +- stejnej tlak v zavyslosti na teplote, ale jinak? konzervace pneu??? na co? sjedu je driv nebo zpuchrej z venku kde na ne sviti slunicko a utoci kyslik   

 a dalsi sracky.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 18:15
				od raddy
				prijemnu zabavu pani a nechcete sa zamyslat nad niecim zmysluplnejsim? 
 
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=70736 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 18:28
				od mrkevvzime
				no dyk proto to pisu ponevadz si myslim, ze je to tahak na prachy  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 19:15
				od wori
				Neni to az tak drahe, u nas stoji nafukanie vsetkych styroch kolies 60,- Sk
			 
			
					
				
				Napsal: 30.04.2008, 20:04
				od J3tb0Y
				mrkevvzime píše:
4. by me zajimalo, jak uz sem nekolikrat slysel, jak muze pneu s timto plynem vydrzet dele nahustena a neni ji treba tak casto dohustovat? to ma jako vetsi molekuly nebo jak je to mozny?
to nechci nejak prudit jen sem se na to uz chtel nekolikrat zeptat, ale nemel sem koho  
 
ja osobne bych to moc neprecenoval zadnej zazrak podle mne. jedina vec kterou beru jako + je to, ze to ma +- stejnej tlak v zavyslosti na teplote, ale jinak? konzervace pneu??? na co? sjedu je driv nebo zpuchrej z venku kde na ne sviti slunicko a utoci kyslik   

 a dalsi sracky.
 
hehe no tie molekuly dusika su vacsieo tom dohustovani to viem z vlastnej skusenosti ostatne veci ....

 no jednoducho toto musim obkecavat ked sa to snazim predat...ale ked mam pravdupovedat keby to nemam zadarmo tak si to tam asi nedam
 
			 
			
					
				
				Napsal: 01.05.2008, 00:16
				od pablo
				nic ve zlym ale je to pro nas velka pico... naco to je. tohle vyuzijou jenou nakladaky a auta kteri sou moc zatazenie. jinak je to jenom picovi.. jak zarobit nic vic  :-D