Stránka 1 z 2
Turbo
Napsal: 15.06.2008, 10:13
od wori
Re: Turbo
Napsal: 15.06.2008, 10:56
od blázen
cosworth by mělo mít T3 ne?
Napsal: 15.06.2008, 10:58
od wori
No myslim ze hej, ale toto neviem ci je origo, kupili sme dalsi pretekarsky motor a neviem prave ake to je lebo ma starom motore bolo ine.
Napsal: 15.06.2008, 14:39
od doublejay
Je to tam hezky videt na druhe fotce, TB0384 (T3) a na treti prectes AR 0.42.
Napsal: 15.06.2008, 15:08
od blázen
doublejay píše:Je to tam hezky videt na druhe fotce, TB0384 (T3) a na treti prectes AR 0.42.
to by mohlo být vhodné pro CA18DET..ale víc raddy
Napsal: 15.06.2008, 15:44
od wori
Diky chaloši
Napsal: 15.06.2008, 22:27
od vmille
Jo je to T3 stejné z Cosworda mame v Unu.
Napsal: 16.06.2008, 15:41
od raddy
idealne by bolo zmerat vstupny a vystupny priemer lopatiek kompresora a urcit trim, aby si vedel ci je toto turbo vhodnejsie ako T28 pre ca18det. minimalny vhodny trim je 50, ak si dobre pamatam tak takyto kompresor je v T3 zo 2wd sierra cosworth, oznacenie turba je tb0361. vacsi trim sa uz seriovo nikde nepouzival. mensie T3 trimy nie su pre ca18det vhodne, ich prietok je mensi ako s14 T28.
Napsal: 16.06.2008, 16:02
od tamo
nieco o tej turbine:
http://www.cappuccinosport.com/engine.htm
Comes with a brand New Garrett TB0384 (T3 Series) turbo
DESCRIPTION:
The Garrett TB0384 turbo work well with the Cappuccino. These turbo come water cooled and also include the internal wastegate assembly set at 7psi, making 150hp to 275hp.
SPECS:
Garrett model number: TB0384 (T3 series turbo)
OE part #: 465189-0003
Compressor Trim: 50
Compressor housing A/R: .42
Turbine housing A/R: .48
Horsepower Capabilities: ~275hp
Internal Wastegate: Yes
Water cooled: Yes
Wastegate setting: 7 psi
Napsal: 17.06.2008, 20:34
od ladis.biker
wori píše:No myslim ze hej, ale toto neviem ci je origo, kupili sme dalsi pretekarsky motor a neviem prave ake to je lebo ma starom motore bolo ine.
pochopil jsem tě dobře, že máš doma motor Ford Cosworth? nechceš se ho zbavit?
Napsal: 17.06.2008, 22:13
od wori
ladis.biker píše:wori píše:No myslim ze hej, ale toto neviem ci je origo, kupili sme dalsi pretekarsky motor a neviem prave ake to je lebo ma starom motore bolo ine.
pochopil jsem tě dobře, že máš doma motor Ford Cosworth? nechceš se ho zbavit?
No jeden by bol, s keramickym turbom motor s origo modrym delkom na na vackach, vykon cca 330 Hp ale je dost drahy, nemam ho ja ale kamarat a cena je nieco kolo 120.000,- Sk.
Napsal: 21.06.2008, 20:18
od branbito
Ja mam tiez jednu otazocku. Mam dost velky problem s turbom. Dostal som super ponuku na Greddy T618Z turbo tak som to kupil ale dnes ked som to skusal prilozit k zvodom tak nastal problem. Je na nom naopak olejove chladenie. Tak sa chcem spytat ci sa da turbo rozobrat a ze by som stredny cartrige o 180 stupnov pootocil aby to bolo ako ma. Turbo vyzera velmi podobne ako 2560ka skoro rovnako akurat toto je naopak.
Odpovede prosim len ludi co uz s turbom neco robili alebo ho aspon videli a vedia o com hovoria
Napsal: 21.06.2008, 22:50
od Kentoya
pokud se nepletu je to po povolení šroubů pootočit, ale tvoje turbo jsem neviděl tak těžko to říct na 100%, ale kdybych ho viděl řeknu to s jistotou
Napsal: 22.06.2008, 08:41
od raddy
na kazdom turbe sa da stred otocit lubovolne okolo svojej osi nezavisle na zvysku turba, klude si povol sroby a otoc stred (alebo slimaky) ako potrebujes.
Greddy T618Z je podla vsetkeho urcene pre parovu a nizkotlaku aplikaciu, napr. na skyline a pod., co som nasiel na nete jeho maximum je okolo 12-13psi...nevyzera to ako prilis vhodne turbo pre ca18det, resp. jeho vykon bude na urovni serioveho....???
Napsal: 22.06.2008, 08:55
od Design
On to bude davat na sr20det ne?