Stránka 1 z 1

KA24 - pro a proti?

Napsal: 20.03.2009, 22:52
od raziel
hi everybody

je to asi spis do pokecu tak to kdyz tak presunte nevim
jen jsem zvedavej, KA24E ta SOHC verze nebo DOHC verze, sam o sobe to je o nicem atmosfera ale co kdyz se hodi na nej turbo?? jake nazory znalych ve srovnani s CA18DET - ktery motor je lepsi? CACKO pocitam??
rad poctu (nemam cas litat po americkych forech sakra...

dik

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 21.03.2009, 13:39
od blázen
no tak zkus použít hleda tady..určitě je to tu 100x rozebrané..

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 21.03.2009, 13:41
od DOOlittle
vela ludi mozno nebude somnou suhlasit, ale na oturbene KA sa nechyta ani CA ani SR....samozrejme v porovnatelnych stupnoch uprav.

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 21.03.2009, 15:49
od blázen
nejvýkonější KA je výkonější než nejvýkonější SR co jezdí ale na 400m je nejvýkonější SR rychlejší než nejvýkonější KA.. asi tak

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 21.03.2009, 17:44
od Kopriw
blazen: to uz je ale dost o extremu ne....podle me co se tyce nasich uprav.takovy to go,cooler a lepsi turbo tak ve stejnym levelu bude lepsi to ka...akorat s tim u nas nema nikdo zkusenosti.

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 21.03.2009, 18:47
od blázen
to určitě ne.. na CAčko pláskeš T28 a stage 2 chip,walbro,výfuk a IC a nestaráš se a máš v pohodě 250koní..
u SR to je ještě o turbo snadnější..

u KA se budeš srát s laděním a kompresním poměrem..nehledě na to,že seriové vnitřky KA toho moc nevydrží..tak je otázkou až kam.. alespon dle KAT.org fora.. podle mě je to jen o projektu a cíli..pokud chceš 500konovou s13 a budeš motor skládat celý nový..pak to vyjde na stejné prachy a s KA se asi bude trošku líp jezdit, je to větší motor.. níc vic bych v tom neviděl..

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 21.03.2009, 19:30
od slik85
blázen píše:to určitě ne.. na CAčko pláskeš T28 a stage 2 chip,walbro,výfuk a IC a nestaráš se a máš v pohodě 250koní..
u SR to je ještě o turbo snadnější..

u KA se budeš srát s laděním a kompresním poměrem..nehledě na to,že seriové vnitřky KA toho moc nevydrží..tak je otázkou až kam.. alespon dle KAT.org fora.. podle mě je to jen o projektu a cíli..pokud chceš 500konovou s13 a budeš motor skládat celý nový..pak to vyjde na stejné prachy a s KA se asi bude trošku líp jezdit, je to větší motor.. níc vic bych v tom neviděl..
u sr ti staci jenom cip stage1 walbro ic 3"vyfuk a mas 280hp

a ak by som siel robit ka24eT tak by som radsej siel do ka24deT tem motor sam osebe je porovnatelny s CA18det a ovela menej zere a bez oturbenia nevizaduje ziadnu zvlastnu pozornost na jeho udrzbu
ak by niekto mal zaujem tak mam na predaj s14 s KA24DE a mnoho upravami a uz len kupit turbo kit ktory sa pohybuje okolo 2500euro a vysie

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 21.03.2009, 23:52
od blázen
tak ten DET dosahuje lepších výsledků jak ET,.. to každopádně..on je dost podobný CA18DET až na ten řetěz

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 22.03.2009, 02:59
od DOOlittle
musim oponovat...seriove vnutornosti KAcka su pevnejsie a bytelnejsie nez CA alebo SR. S najvacsou pravdepodobnostou budem prvy majitel oturbeneho Kacka, tak podam referencie:)

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 22.03.2009, 08:51
od J3tb0Y
co viem tak johny1 ma tiez oturbene KAcko a co viem tak uz mu raz motor odisiel so serivymi vnutornostami ale nemozem sudit ked neviem preco mu odisiel.

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 22.03.2009, 12:17
od blázen
já to vyčetl na KA-T.org,ž vnitřky KA nejsou nic moc.. ale oponovat mi můžete.. co je to za problém koupit za 30litrů nízkokompresní písty s ojnicema

Re: KA24 - pro a proti?

Napsal: 22.03.2009, 17:49
od DISKOTERORASTA1
to dolitle:hlavne to pak nafot a dee to na rajcee,ja?