Stránka 1 z 1
Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 13.12.2009, 17:10
od Mirek
Chtel jsem se zeptat zda nemate nekdo zkusenosti s ostrejma vackama na CA18DET (260 stupnu a zvih 9.25/10.25). Zdvih upresnim zitra. Jak je to s volnobehem pri pouziti takovych vacek? Predpokladam ze musi byt vyssi, utahne to seriovy AAC valve?
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 13.12.2009, 17:35
od jagy
Muzu rict jen zkusenost z nekolika SRek. Nebyl problem ani s ostrejsima vackama a vetsim zdvihem, nez pises. Ja mel pak volnobeh lehce zvyseny pres ECU (asi o 100rpm), ale bylo to ok i na normal volnobehu.
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 14.12.2009, 09:24
od Mirek
tak se jedna o zdvih 10.25
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 14.12.2009, 09:36
od Mirek
jagy píše:Muzu rict jen zkusenost z nekolika SRek. Nebyl problem ani s ostrejsima vackama a vetsim zdvihem, nez pises. Ja mel pak volnobeh lehce zvyseny pres ECU (asi o 100rpm), ale bylo to ok i na normal volnobehu.
nebude to u SR jiny kvuli VCT?
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 14.12.2009, 11:03
od jagy
VCT ma jen S14. Tohle bylo vse atmo SRka.
Podle me seriovy volnobeh bude v pohode a kdyby nahodou ne, tak urcite dotycny ma upravenou ECU. V .binu upravit hodnoty volnobehu na trosku vyssi je otazka 5min.
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 17.12.2009, 00:25
od pablo
mirku zadnej problem nemam na volnobeh mam tam 272 hks a casovany vacek sem vyhodil,problem nastavva az od 284 a vyse
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 10.02.2010, 16:53
od Mirek
Problem stale pretrvava, napada nekoho neco?
Motor CA18DET
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM
Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem, tak s programovatelnou jednotkou aem. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 10.02.2010, 18:21
od Design
Hoši mam podobnej problem bavil sem se s mirkem po icq a zjistil na nejakem foru že podobnej problem mel borec na fiatu coupe a zmenil odtrh na svičkach z 0,6 na 0,8 a ma po problemu chci se zeptat mam svičky BKR7EIX čili iridiove NGK (0.8mm, kedze seria je 0.9mm) mam to zmenit na 0,9?Diky za radu myslim že když to pomohlo mu mohlo by to pomoct i me.
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 10.02.2010, 22:43
od Kentoya
miro prosím tě jak jsou na tom komprese
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 10.02.2010, 22:46
od Mirek
o vikendu zmerim, ale jen za studena...neni sance ten motor zahrat :-)
motor by to mel byt poskladany a zanovni, takze s kompresi by problem byt nemel....radeji na to mrknu
Re: Ostre vacky a volnobeh
Napsal: 10.02.2010, 22:52
od Kentoya
kua miluju když mi to neodešle zprávu, jde mi o to, jestli se v otáčkách dovírají ventily když je tam zdvih o 1,5 vyšší