Stránka 1 z 4
pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 10:34
od Fire
Jelikož sem lama tak mi prosím někdo zodpovězte těchto pár otázek
Jaký max. tlak můžu foukat s touto konfigurací : turbo GT28RS , vstřiky 550 , seriový motor s kovovým těsněním aby to ten motor snesl .
Jaké kovové těsnění pod hlavu , nechci žádnej levnej šmejd, ale ani nic mega drahého ... viděl jsem že se prodává v růzdných tloušťkách 1,6mm 1,2mm . Na Ebay jsem našl toto :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SR20-SR2 ... ccessories , je to použitelný nebo dát něco jiného ?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 10:36
od Fire
jinak průchozí vejfuk , apexi jednotku, váhu Z32, velkej IC, atd vše mám..
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 14:23
od Petr.S14
u toho těsnění bacha.. Martin mi říkal, že se redtop a blacktop trochu liší..
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 14:32
od DragonART
Nemá SRko v S14 Notchtop? Red/black top byly rozdělený jen ty starý v S13 pokud si dobře pamatuju.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 14:57
od Petr.S14
měl jsem na mysli, že z S13 je trochu jiné, než z s14
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 18:57
od Design
Mam cosworth stalo 3000kč a sem spokojen.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 21:12
od evo400
No tak asi takhle. Moje papírový těsnění dalo asi 4 závody pod tlakem cca 1,25BAR z turba 2876, naladěné na bezpečné AFR a optimální předstih pro 100oct benzin a to na totálně sériovém motoru. Tedy nevidím důvod proč by měl být problém když dáš kovové těsnění a ARP štefty. Určitě neprohloupíš u HKS těsnění a sériová tloušťka je tuším 1,6mm.
550ccm vstřiky dají při rozumném směsi a efektivitě motoru a turba tak 380koní na klice, což prý nemaj vydržet ani písty ani převodovka, takže kdo ví. O 28RS se tvrdí, že zvládne u slušně postaveného motoru přez 350koní.
Jsou to všeno jen kecy. Takže šup těsnění, kované ojnice a písty, pořádný vačice a naladíme tam cca 330koní na který to musí jezdit hooodně dlouho a bez zbytečnýho stresu. Na to co uřídíš to bude akorát.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 22:23
od Fire
Díky Evo, tak nák jsem si představoval odpověd na to co mě zajímá : ) .... na stavění motoru nejsou money, takže si budu muset vystačit pouze s tím těsněním a rozumným tlakem ..
Proč se vlastně prodávají ty těsnění s rozdílnou tloušťkou, čím tlustší tím víc vydrží ?
Ty Arp štefty proč ?
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 22:31
od chosecz
Firaku, mas se stavit a probrat to :-)
Jinak kratce o tlousce tesneni, Karel pripadne upresni :-) Tlouska tesneni ti mimo jine dela kompresni pomer. Cim mensi tlouska, tim z toho delas vic "atmo". Pokud naopak das vetsi, tak to je vhodne pro vetsi plnici tlaky. Ja teda dal na RB Nismo tesneni 1.2mm (stejne tluste jsem mel myslim i na CA) a perfektni, na takoveto to nase rozumne foukani myslim dobra volba.
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 27.06.2010, 23:08
od Petr.S14
já mám v plánu dát cometic, 1.2 mm mě přišlo jako moc tenké, chtěl jsem něco kolem 1.5 mm..
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 28.06.2010, 09:11
od Martin_534
jen doplním, že bych pro kovový těsnění nechar radši orovnat hlavu a blok
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 28.06.2010, 13:32
od evo400
Ja správně poznamenal Pepa, tloušťka těsnění ovlivňuje kompresní poměr. Není to myšleno tak aby jsi si pomocí těsnění měnil poměr, ale aby jsi se dostal zpět na stejný poměr i po zbroušení hlavy či bloku. Nedá se říci, že by tlustší těsnění bylo pevnější nebo slabší než tenčí. Tlustší je maximálně schopno větší deformace a tak si poradí s větší nerovností hlavy/bloku než tenké, ale jak říkám opět to není ten důvod proč by se dělala tenká a tlustá.
.......btw cometic není zrovna kvalitou známá firma
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 28.06.2010, 13:46
od Gerox
kdyz nejsou love na motor tak to neres...pac pak budou potreba urco...
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 28.06.2010, 19:15
od Fire
No já Vím Petře
... ale jeden motor mi leží ladem, tak ho zkusím jen takto lehce upravit a foukat těch cca 1.3 ... budíky mám pod kontrolou na oleji nešetřím, tak mi to snad nákou dobu bude fungovat
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Napsal: 01.07.2010, 17:13
od Fire
dají se použít takovýto no-name hadice ? nebo je to nesmysl a je lepší koupit značkový ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/silvia-2 ... ccessories