P: S13/S14 díly - altík, starter, svody a další
Napsal: 27.03.2011, 21:22
Aktuální věci v posledním postu - Motor, turbo, převodovka je fuč.
Mám v autě motor kterej je škoda aby stál... Komprese jsou 10.0/10.5/10.0/10.0
Jediný vady co měl, tak mu klepe jedno nebo dvě hydra. A trochu se dusil, při prudším sešlápnutí plynu a nešel přes 3000ot/min, což by měla dělat buď AFMko nebo palivovka, ale spíš bych to tipoval na palivovku, protože už s ní byly problémy dřív. Vždycky startoval na drc, kromě zmíněnýho problému s pumpou kdy za tepla nechtěl startovat. To je ale vyřešeno, je furt v autě, a nehodlám ho vytahovat do tý doby než si pro to někdo přijede. Takže je možnost to slyšet a vidět. Motor nebyl trápenej na driftech, jen občasný předjíždění a trochu svižnější projíždky, ale málo kdy se dostal vubec nad 5000 otáček. Olej tam byl 10W40 MoS2.
Cena 12.000,- komplet s turbem i se sadou 16 ks repasovaných hydroštelů.
Cena 10.000 za motor bez turba
Cena 2.000 za turbo
Cena 2.000 za repas hydra
Dál tu je převodovka, řadila perfektně v jakýchkoliv otáčkách. Jediný co dělalo bordel byla zpátečka, kdy občas nechtěla zapadnout, ale to vyřešilo trochu popojet do předu a pak šla řadit dobře.
Cena 3.000,-
Komplet facelift přední brzdy - kotouče, třmeny, a desky (najeto cca 12.000 km)
Cena 2.500,-
Komplet zadní brzdy - kotouče (zralý na stočení) desky nemám tušení jak vypadaj, a třmeny sou dobrý tak na náhradní díly.
+ další třmeny který by měli fungovat dobře.
Cena: 1.500,-
Dál tu je hromada dílů z interieru, co nebudu potřebovat.
Palubka jak nová - 500,-
Origo kaple - 200,-
Sedačka spolujezdce facelift - 300,-
Tapecírunky - na dotaz
Koberec - za odvoz
Nismo hlavice černá ("žárovka") - 600,-
Mám v autě motor kterej je škoda aby stál... Komprese jsou 10.0/10.5/10.0/10.0
Jediný vady co měl, tak mu klepe jedno nebo dvě hydra. A trochu se dusil, při prudším sešlápnutí plynu a nešel přes 3000ot/min, což by měla dělat buď AFMko nebo palivovka, ale spíš bych to tipoval na palivovku, protože už s ní byly problémy dřív. Vždycky startoval na drc, kromě zmíněnýho problému s pumpou kdy za tepla nechtěl startovat. To je ale vyřešeno, je furt v autě, a nehodlám ho vytahovat do tý doby než si pro to někdo přijede. Takže je možnost to slyšet a vidět. Motor nebyl trápenej na driftech, jen občasný předjíždění a trochu svižnější projíždky, ale málo kdy se dostal vubec nad 5000 otáček. Olej tam byl 10W40 MoS2.
Cena 12.000,- komplet s turbem i se sadou 16 ks repasovaných hydroštelů.
Cena 10.000 za motor bez turba
Cena 2.000 za turbo
Cena 2.000 za repas hydra
Dál tu je převodovka, řadila perfektně v jakýchkoliv otáčkách. Jediný co dělalo bordel byla zpátečka, kdy občas nechtěla zapadnout, ale to vyřešilo trochu popojet do předu a pak šla řadit dobře.
Cena 3.000,-
Komplet facelift přední brzdy - kotouče, třmeny, a desky (najeto cca 12.000 km)
Cena 2.500,-
Komplet zadní brzdy - kotouče (zralý na stočení) desky nemám tušení jak vypadaj, a třmeny sou dobrý tak na náhradní díly.
+ další třmeny který by měli fungovat dobře.
Cena: 1.500,-
Dál tu je hromada dílů z interieru, co nebudu potřebovat.
Palubka jak nová - 500,-
Origo kaple - 200,-
Sedačka spolujezdce facelift - 300,-
Tapecírunky - na dotaz
Koberec - za odvoz
Nismo hlavice černá ("žárovka") - 600,-