Stránka 1 z 2
					
				Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 22.05.2011, 17:07
				od kenivruh
				Pri vysokych otackach mi klesne tlak v sani pri plnom plyne z 0.5b na -0.5b. Robi to pravidelne na 2 aj 3 stupen. Rozdiel v otackach kedy to robi je par stoviek +/-. Juknite na obrazok kde je jasne vidno o co ide.
 
Obmedzovac to nie je, ani fuel cut, ani nic podobne co by ovladala ecu.
 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 22.05.2011, 17:10
				od hajecek88
				chladenie funguje jak ma ?
			 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 22.05.2011, 17:19
				od kenivruh
				hajecek88 píše:chladenie funguje jak ma ?
Ano funguje. A na okraj, aku to ma suvislost?
 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 22.05.2011, 17:30
				od hajecek88
				ked som par krat jel do kopca a nemal som v poradku chladeni tak mi to robilo nieco podobne akurat ne v takejto velkej miere 

 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 22.05.2011, 18:57
				od adner
				Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
			 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 23.05.2011, 06:51
				od kenivruh
				adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden 

 Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.
Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.
 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 23.05.2011, 08:28
				od MaxX
				kenivruh píše:adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden 

 Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.
Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.
 
  
Pak to sem napiš kdyby měl někdo stejný problém? 

 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 30.05.2011, 07:09
				od kenivruh
				Bolo to tym co pisali. Hadica od filtra po turbo sa podtlakom splasla a zavrela privod vzduchu. Poriesene, setko ide jak ma  

 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 30.05.2011, 21:57
				od vmille
				
 to je drsna zavada, mas moc ziznive turbo nebo mekou hadici  

hlavne ze jsi na to prisel
 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 30.05.2011, 22:10
				od Trinom
				a nebo ucpanej filtr 

 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 30.05.2011, 22:20
				od adner
				začal bych se o ten filtr zajímat..
			 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 31.05.2011, 10:40
				od kenivruh
				Makka hadica. Seriova skratena, zdeformovana, bez vnutornej pruziny  

 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 31.05.2011, 12:32
				od adner
				stejně bys měl mít podtlak minimální,je možné že je ten filtr malý..
			 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 31.05.2011, 12:47
				od Fizzbiker
				ta hadice je bez pruziny opravdu jak igelitka z tesca... takze se nedivim jinak pro porovnani mozno zmerit tlak pred turbem se šiškou a bez šišky...
			 
			
					
				Re: Strata tlaku vo vyssich otackach
				Napsal: 31.05.2011, 13:17
				od kenivruh
				Jojo tlak pomeram. Kedze u serie je tam diera pre hadicku od hot start solenoidu tak tam pichnem budik na tlak a uvidime. 
Filter tam mam apexi power intake, snad by nemal byt restriktivny. Podla mna skor ide o ten prietok ako je tam, ze vytvara podtlak na steny hadice (bernouliho efekt ci jak sa to vola).