turbo - problém
Napsal: 04.06.2011, 13:33
				
				takže první problém s nissanem, vyzkoušeny dva budíky na tlak turba oba ukazujou podtlak na volnoběch -0.6 a pri boostu max. tlak 0.2 baru vyjmečně to jde na 0.3 baru, auto neškube, drží volnoběch a jede plynule
turbo má minimální vůle, nepouští olej, nehulí má minimální prasklinu kolem westgate a nic nenasvědčuje tomu že by bylo v háji
zkoušel jsem natlakovat soustavu snad všechno jsem zkoušel postříkat mýdlovou vodu a hledal jestli něco netěsní a nic už neobjeveno, tlak úplně nepatrně klesal ale to je myslím tím že motor nebyl v poloze kdy jsou všechny ventili zavřený
při tlakování jsem si všimnul jedný věci a to že jakmile jsem pustil do okruhu vzduch tak i jenom na 0.1-0,2 baru reagoval westgate a zacla se hýbat ta tyčka
a při zkušební jízdě s odpojenou westagate jsem to dokázal natlakovat jenom na 0.5 baru a to až v 5500 rpm.
je možný že by byla třeba v hajzlu ta pružina ve westage ze už neudrží žádnej tlak a i když je odpojená tak se přes ní dostávaj výfukový plyny
EDIT: doplním že turbo je normal t25 a motor v seriovem stavu
			turbo má minimální vůle, nepouští olej, nehulí má minimální prasklinu kolem westgate a nic nenasvědčuje tomu že by bylo v háji
zkoušel jsem natlakovat soustavu snad všechno jsem zkoušel postříkat mýdlovou vodu a hledal jestli něco netěsní a nic už neobjeveno, tlak úplně nepatrně klesal ale to je myslím tím že motor nebyl v poloze kdy jsou všechny ventili zavřený
při tlakování jsem si všimnul jedný věci a to že jakmile jsem pustil do okruhu vzduch tak i jenom na 0.1-0,2 baru reagoval westgate a zacla se hýbat ta tyčka
a při zkušební jízdě s odpojenou westagate jsem to dokázal natlakovat jenom na 0.5 baru a to až v 5500 rpm.
je možný že by byla třeba v hajzlu ta pružina ve westage ze už neudrží žádnej tlak a i když je odpojená tak se přes ní dostávaj výfukový plyny
EDIT: doplním že turbo je normal t25 a motor v seriovem stavu
 ať udělám co udělám furt nic, asi to bude vážně turbo, to by tam musela být netěsnost jako kráva, která tam nikde prostě není aby to tlačilo i v 6000rpm 0.2 baru a pri odpojeným actuatoru jenom 0.5 baru teď co jsem večer zkoušel projet tak to už ani nejede, turbo tam začne sičet jak blázen ale žádnej zátah nic, jdu to hodit ze skály nemám na to už nervy
  ať udělám co udělám furt nic, asi to bude vážně turbo, to by tam musela být netěsnost jako kráva, která tam nikde prostě není aby to tlačilo i v 6000rpm 0.2 baru a pri odpojeným actuatoru jenom 0.5 baru teď co jsem večer zkoušel projet tak to už ani nejede, turbo tam začne sičet jak blázen ale žádnej zátah nic, jdu to hodit ze skály nemám na to už nervy 
