Stránka 1 z 2
spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 00:42
od Marwe
Milí Dvoukilleři jelikož jsem novým členem a dvoukilo vlastním cca 3 týdny, chtěl bych se vás zeptat na pár věcí. až svého mazlíčka dám do perfektního stavu, chtěl bych udělat pár úprav. Ovšem jelikož je to prozatím auto na denní ježdění ( než dostavím pracovní vůz) nerad bych aby mě sežralo i s botama
Proto se chci zeptat jak rapidně se zvýší spotřeba např vykucháním výfuku a úpravou sání? Určitě je vás tu spousta profíků co s tím má zkušenosti
za všechny názory a připomínky předem děkuji
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 06:32
od Woyta
Nejvic spotrebu ovlivnuje prava noha.
Se stage 1 jde jezdit za 9-12. Bezne na nadrz ujedu 400-450km
Na dalnici az 550km
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 08:25
od Tosho
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 09:09
od Marwe
Tak to je naprosto vklidu, když jsem to udělal u svého BMW spotřeba mi okamžitě vylítla z nějakých cca 10l na krásných skoro 15l a to úplně normální jízdou
při ostřejší jízdě byl 20l standart což je dost děsivý! chci se jen zeptat stage 1 je myšleno úpravy bez zásahu do turba a střev motoru rozumím-li tomu dobře ? jak říkám jsem čerstvým členem a pomalu objevuji taje dvoukílek a jeho úprav
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 09:13
od Fizzbiker
když jsi čerstvý tak neptej na veci co se tu už minimalne 100x řešily opět použij tačítko "HLEDAT"...
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 11:21
od blázen
stage2 10-14 možná 15 ..
podle toho ,jak často tomu přitlačíš na plynový pedál
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 19:23
od mara_m
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 21:18
od Woyta
Ze by zazracnej olej Liqui Moly Mos2?
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 21:21
od Design
Si tady stežujete a ja každy den projedu 1000 kč po meste:D
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 14.07.2011, 22:57
od Fire
Design: To bych blil
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 15.07.2011, 07:28
od kenivruh
Take upravu ktore nezvysuju vykon nemaju vplyv na spotrebu. Spotreba rastie len umerne narastajucemu vykonu. Ci mas 200 koni alebo 500 koni, ked ides 130 po dialnici, spotreba je +/- rovnaka.
Narast spotreby voci zvysenemu tlaku je na urovni 12-18% na kazde 3 psi, co je teda celkom dost.
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 15.07.2011, 08:59
od Design
Fire píše:Design: To bych blil
Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:D
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 15.07.2011, 09:04
od Fizzbiker
Design píše:Fire píše:Design: To bych blil
Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:D
jen proto že sem se nestavil když jsem jel okolo???
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 15.07.2011, 09:07
od Design
Asi jo člověče ale melibychom toho zavčas zanechat než dostanem za uši že to tady zase zasíráme!
Re: spotřeba versus úpravy
Napsal: 15.07.2011, 09:38
od Marwe
no já když jezdím hodně něžně... do těch max 3500rpm a tak se mi podařila kombinovaná spotřeba neuvěřitelných 7.9 čemuž jsem sám nevěřil... ale jak říkám byla to opravdu hooodně lehká noha
prostě předpisová jízda...