Stránka 1 z 2
					
				spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 00:42
				od Marwe
				Milí Dvoukilleři jelikož jsem novým členem a dvoukilo vlastním cca 3 týdny, chtěl bych se vás zeptat na pár věcí. až svého mazlíčka dám do perfektního stavu, chtěl bych udělat pár úprav. Ovšem jelikož je to prozatím auto na denní ježdění ( než dostavím pracovní vůz) nerad bych aby mě sežralo i s botama 

 Proto se chci zeptat jak rapidně se zvýší spotřeba např vykucháním výfuku a úpravou sání? Určitě je vás tu spousta profíků co s tím má zkušenosti 

za všechny názory a připomínky předem děkuji 

 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 06:32
				od Woyta
				Nejvic spotrebu ovlivnuje  prava noha.
Se stage 1 jde jezdit za 9-12. Bezne na nadrz ujedu 400-450km
Na dalnici az 550km
			 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 08:25
				od Tosho
				
			 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 09:09
				od Marwe
				Tak to je naprosto vklidu, když jsem to udělal u svého BMW spotřeba mi okamžitě vylítla z nějakých cca 10l na krásných skoro 15l a to úplně normální jízdou 

 při ostřejší jízdě byl 20l standart což je dost děsivý! chci se jen zeptat stage 1 je myšleno úpravy bez zásahu do turba a střev motoru rozumím-li tomu dobře ? jak říkám jsem čerstvým členem a pomalu objevuji taje dvoukílek a jeho úprav 

 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 09:13
				od Fizzbiker
				když jsi čerstvý tak neptej na veci co se tu už minimalne 100x řešily opět použij tačítko "HLEDAT"...
			 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 11:21
				od blázen
				stage2 10-14 možná 15 ..  

  podle toho ,jak často tomu přitlačíš na plynový pedál
 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 19:23
				od mara_m
				
			 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 21:18
				od Woyta
				Ze by zazracnej olej Liqui Moly Mos2?  

 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 21:21
				od Design
				Si tady stežujete a ja každy den projedu 1000 kč po meste:D
			 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 14.07.2011, 22:57
				od Fire
				Design: To bych blil  

 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 15.07.2011, 07:28
				od kenivruh
				Take upravu ktore nezvysuju vykon nemaju vplyv na spotrebu. Spotreba rastie len umerne narastajucemu vykonu. Ci mas 200 koni alebo 500 koni, ked ides 130 po dialnici, spotreba je +/- rovnaka. 
Narast spotreby voci zvysenemu tlaku je na urovni 12-18% na kazde 3 psi, co je teda celkom dost.
			 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 15.07.2011, 08:59
				od Design
				Fire píše:Design: To bych blil  

 
Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:D
 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 15.07.2011, 09:04
				od Fizzbiker
				Design píše:Fire píše:Design: To bych blil  

 
Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:D
 
jen proto že sem se nestavil když jsem jel okolo???  

 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 15.07.2011, 09:07
				od Design
				Asi jo člověče ale melibychom toho zavčas zanechat než dostanem za uši že to tady zase zasíráme!
			 
			
					
				Re: spotřeba versus úpravy
				Napsal: 15.07.2011, 09:38
				od Marwe
				no já když jezdím hodně něžně... do těch max 3500rpm a tak se mi podařila kombinovaná spotřeba neuvěřitelných 7.9 čemuž jsem sám nevěřil... ale jak říkám byla to opravdu hooodně lehká noha 

 prostě předpisová jízda...