Stránka 1 z 2
Napsal: 19.03.2003, 11:23
od Ondrey
.. kdy? na to ne?lapu a dávám si klidnou jízdu, tak se chová úpln? perfektn?. To samý na volnob?h.. Jak ?výcarský hodinky..
Ale jakmile mu chci trochu víc nalo?it, tak se za?ne cukat a jakoby se zadejchával. Po ?lápnutí na plyn vyrazí jak vyst?elenej, ale za chvíli si to jakoby rozmyslí a ztratí výkon..
Nevíte n?kdo, ?im by to mohlo bejt? Sví?kama???
Napsal: 19.03.2003, 11:58
od raddy
Ondrey píše:.. kdy? na to ne?lapu a dávám si klidnou jízdu, tak se chová úpln? perfektn?. To samý na volnob?h.. Jak ?výcarský hodinky..
Ale jakmile mu chci trochu víc nalo?it, tak se za?ne cukat a jakoby se zadejchával. Po ?lápnutí na plyn vyrazí jak vyst?elenej, ale za chvíli si to jakoby rozmyslí a ztratí výkon..
Nevíte n?kdo, ?im by to mohlo bejt? Sví?kama???
A mame to tu
Tvoj problem je velmi bezny na 200sx.
1, ake mas upravy na aute???
2, vyber sviecky a skontroluj ich, ci nie su zanesene. Ake mas sviecky (typ a teplota)? Zmensi medzeru medzi elektrodami na 0.9mm.
3, Vymen palivovy filter
4, Zacni sa obzerat po novej palivovej pumpe. Ja som si prave jednu objednal z USA. Je to walbro. Original pumpy zvyknu odchadzat (predsa len, bezi 10 rokov...) a maju maly vykon. Ak budes kupovat, kup lepsiu, poradim ti aku...
5, Skontroluj tlak paliva. Moze to byt aj blby FPR (fuel pressure regulator). Hodnoty a postup mas v tech. manuale. Pracicka na 10 min...
6, Skontroluj casovanie predzapalu!!! Je to najcastejsia pricina tvojich problemov...
Napis mi ake upravy mas (hlavne turbo, vyfuk.... veduce k zvyseniu vykonu), budem vediet lepsie poradit. Rovnaky problem riesim aj ja a mam nejake napady....
Napsal: 19.03.2003, 14:53
od Ondrey
raddy píše:A mame to tu
Tvoj problem je velmi bezny na 200sx.....
Úpravy nemám tém?? ?ádný..
1. (velmi) lehce zvý?enej tlak turba.
2. sportovní vzduchovej filtr
3. tuningový sví?ky
P?ed chvíli jsem vym?nil palivovej filtr, kterej byl zad?lanej a? hr?za. Plácnul jsem se p?es kapsu a koupil tlakovej. A hned se to tro?ku zlep?ilo.
Pak jsem taky vym?nil sví?ky, koupil jsem platinový BRISKy. Taky se to zlep?ilo. Po práci to pojedu vyzkou?et na dálnici a pak jedu ke známýmu, kterej d?lá po?íta?ovou diagnostiku a nechám se?ídit motor.
Napsal: 19.03.2003, 15:15
od raddy
Ondrey píše:raddy píše:A mame to tu
Tvoj problem je velmi bezny na 200sx.....
Úpravy nemám tém?? ?ádný..
1. (velmi) lehce zvý?enej tlak turba.
2. sportovní vzduchovej filtr
3. tuningový sví?ky
P?ed chvíli jsem vym?nil palivovej filtr, kterej byl zad?lanej a? hr?za. Plácnul jsem se p?es kapsu a koupil tlakovej. A hned se to tro?ku zlep?ilo.
Pak jsem taky vym?nil sví?ky, koupil jsem platinový BRISKy. Taky se to zlep?ilo. Po práci to pojedu vyzkou?et na dálnici a pak jedu ke známýmu, kterej d?lá po?íta?ovou diagnostiku a nechám se?ídit motor.
VELMI dobra rada: Nastav medzeru na svieckach na 0.9mm (ak je stand. vacsia). B)
Napsal: 19.03.2003, 15:27
od Ondrey
raddy píše:VELMI dobra rada: Nastav medzeru na svieckach na 0.9mm
Myslis, ze je na doporucenejch svickach vetsi mezera?
Napsal: 19.03.2003, 15:55
od raddy
Ondrey píše:raddy píše:VELMI dobra rada: Nastav medzeru na svieckach na 0.9mm
Myslis, ze je na doporucenejch svickach vetsi mezera?
1.2 mm byva standard na platinovych.
Napsal: 19.03.2003, 16:38
od Ondrey
raddy píše:1.2 mm byva standard na platinovych.
Aha.. to sem nev?d?l..
Já to te? po?ádn? vyzkou?im a pak se uviví. Kdy? to bude blbnout dál, tak ty sví?ky tro?ku poupravim..
Napsal: 20.03.2003, 10:55
od Ondrey
to raddy:
Kde jsi koupil to cerpadlo? Jakej je to typ? A hlavne kolik stoji?
<!--EDIT|Ondrey|Mar 20 2003, 10:57 AM-->
Napsal: 20.03.2003, 13:50
od raddy
Ondrey píše:to raddy:
Kde jsi koupil to cerpadlo? Jakej je to typ? A hlavne kolik stoji?
Kupil som ho na <a href='
http://fuel-pumps.net/gensym-89.html' target='_blank'>
http://fuel-pumps.net/gensym-89.html</a> , stoji okolo 100USD, je to walbro a malo by stacit tak na 350k. B)
Napsal: 21.03.2003, 10:13
od Ondrey
V?era jsem byl u toho známýho na diagnostice. Jednak m? sjel za to, co v tom aut? mám za sví?ky (i kdy? jsou podle m? dobrý..
) no a pak prom??il tlak benzínu. P?i maximálnim zatí?ení ?erpadlo dávalo asi 3,5 baru a to je dost málo.
Tak?e je to jasný, benzínový ?erpadlo je v hajzlu. Tak?e budu muset sehnat nový.
To raddy:
Myslí?, ?e ten Walbro je dobrej? Já jsem tam nena?el ?ádnou technickou specifikaci, tak?e ani nevim, jekej tlak to ?erpadlo dává. Akorát tam pí?ou, ?e jsou high performance..
Jo a netu?í?, kolik bude stát po?tovný? To je celkem darda, co?
Napsal: 24.03.2003, 08:09
od raddy
Ondrey píše:
V?era jsem byl u toho známýho na diagnostice. Jednak m? sjel za to, co v tom aut? mám za sví?ky (i kdy? jsou podle m? dobrý..
) no a pak prom??il tlak benzínu. P?i maximálnim zatí?ení ?erpadlo dávalo asi 3,5 baru a to je dost málo.
Tak?e je to jasný, benzínový ?erpadlo je v hajzlu. Tak?e budu muset sehnat nový.
To raddy:
Myslí?, ?e ten Walbro je dobrej? Já jsem tam nena?el ?ádnou technickou specifikaci, tak?e ani nevim, jekej tlak to ?erpadlo dává. Akorát tam pí?ou, ?e jsou high performance..
Jo a netu?í?, kolik bude stát po?tovný? To je celkem darda, co?
Regulovany tlak paliva v 200sx je 1,96 bar. Je to tlak pri volnobehu. Max tlak je 2,45 bar, to je vtedy ked nie je vakuum v hadicke k FPR. Cize tvoj problem moze byt sposobeny zlym regulatorom tlaku- FPR (dava prilis vysoky tlak). Novy stoji tak 2000-3000 Kc.
Co sa tyka pumpy, ta pomoze vzdy, hlavne ak planujes nejake upravy. Tato pumpa je upgrade pre 200sx a ma vykon 190l/h, co je dost na nejakych 350 k. Origos pumpa ma tusim okolo 100l/h. Tlak je vzdy O.K., problem je v objeme pri tomto tlaku....
Skontroloval ti aj predzapal? Ake si mal hodnoty?
<!--EDIT|raddy|Mar 24 2003, 09:01 AM-->
Napsal: 24.03.2003, 10:55
od Ondrey
raddy píše:... Zkontroloval ti aj predzapal? Ake si mal hodnoty? ...
P?edzápal jsem nekontroloval.. Ale zdá se mi, ?e je to celý v pohod?, proto?e se to chvílema dává do normálu. Problém je, ?e to nevydr?í..
No a hlavn? jsme m??ili tlak tý pumpy a zjistili jsme, ?e dává 3.8 baru, co? je dost málo, ?e jo.
Koukal jsem na ty stránky Fuel-pumps a ty parchanti nemaji v objednávce uvedenou ?eskou republiku!
<!--EDIT|Ondrey|Mar 24 2003, 12:10 PM-->
Napsal: 24.03.2003, 12:38
od raddy
Ondrey píše:raddy píše:... Zkontroloval ti aj predzapal? Ake si mal hodnoty? ...
P?edzápal jsem nekontroloval.. Ale zdá se mi, ?e je to celý v pohod?, proto?e se to chvílema dává do normálu. Problém je, ?e to nevydr?í..
No a hlavn? jsme m??ili tlak tý pumpy a zjistili jsme, ?e dává 3.8 baru, co? je dost málo, ?e jo.
Koukal jsem na ty stránky Fuel-pumps a ty parchanti nemaji v objednávce uvedenou ?eskou republiku!
Ondrey, este raz :rolleyes: . Regulovany tlak paliva, t.j. ten co ide z FPR je 1,96 bar. Kde ti meral tlak paliva? Ak to bolo za FPR, je to strasne MOC
. V tech. manuale mas obrazok, kde to treba merat. Je jedno aky tlak ide priamo z pumpy, dolezite je co ide z FPR do motora...
Predzapal je velmi dolezity a ak je nastaveny prilis neskoro (viac ako 15 BTDC), sposobuje prave tento problem. Jeho vyskytovanie je dane hlavne teplotou vonkajsieho vzduchu. Ak je studeny, AFM nameria vacsie hodnoty a davkuje viac benzinu a motor dava vacsi vykon. No a to je prave dovod, ze tento problem sa nevyskytuje vzdy. Urcite si daj zmerat predzapal, je to rychle a lacne riesenie (lacnejsie ako nova pumpa :rolleyes: ).
Ja mam v USA znameho, co mi ju posle. Skus v cechach zistit dostupnost tejto pumpy. Walbro je fakt dobra znacka. Potom mas este moznost kupit bosch, tu je kat. cislo
0580 254 040
Moze stat tak 6000 - 7000 Kc. Je vsak vacsia a hlucnejsia ako Walbro a ma trosku zlozitejsiu montaz. Vykon je rovnaky.
Takisto zmensi medzeru na svieckach na 0.9mm nic tym nepokazis a na 90% ti to pomoze B)
Budem mudrejsi az sam nahodim novu pumpu
a zmeram tlak paliva. Mozno mam blby FPR, nie je to nic zvlastne.
Napsal: 24.03.2003, 17:52
od Ondrey
raddy píše:... Budem mudrejsi az sam nahodim novu pumpu
a zmeram tlak paliva. Mozno mam blby FPR, nie je to nic zvlastne...
OK.. diky za radu, jeste to zkusim nejak poresit..
Zitra dam vedet, jak to dopadlo..
Jo a dival jsem se na cenu ty pumpy od Bosche, vychazi na nejakych 5.300,- Kc, coz neni zly..
<!--EDIT|Ondrey|Mar 24 2003, 05:53 PM-->
Napsal: 26.03.2003, 13:52
od Ondrey
to Raddy:
Clovece, ja vazne nevim, cim to bylo, ale zda, se ze to prestalo!
Zkontroloval jsem svicky (svicky mely od vyrobce mezeru mezi kontaktama lehce pres 0,9 mm) s civkama, trochu to vsechno vycistil a poupravil a jede to zase jak vystreleny.. Vypada to, ze uz bude potreba jenom seridit predzapal, ale to necham na nejakej servis.
Jo a ten tlak benzinu byl merenej pred FPR.