el. palivové pumpy
Napsal: 15.01.2007, 20:48
může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík
škoda,žes neřekl před hodinou....právě jsem nahodil walbroFrelon píše:může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík
nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
odpoj konektorFrelon píše:nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
modrá-hnědá
žlutá-zelená
žlutá
bílá-hnědá
černá
takže hlasujem,já bych byl pro černou...
Mirek píše:proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
my máme pětbuky300zx píše:Vy mate 4 kable?Ja mam len dva.
Se smejes, ale ja to tak delal kdyz sem kombinoval konektor S14 ele s vyvodama pumpy S13 a zabralo to chvilinku, mas tam 2 plus co si pamatuju...pres nejakou normalni zkousecku by to melo jit poznat. To silnejsi jde na pumpu, to slabsi plus slo bud na mereni hladiny nebo hladovy oko..to si ted nepamatuju presne.Frelon píše:Mirek píše:proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
v jednoduchosti je síla!