Stránka 1 z 2

el. palivové pumpy

Napsal: 15.01.2007, 20:48
od Steve
může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 :?: kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík

Re: el. palivové pumpy

Napsal: 15.01.2007, 21:04
od stiloman
Frelon píše:může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 :?: kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík
škoda,žes neřekl před hodinou....právě jsem nahodil walbro :D

Napsal: 15.01.2007, 21:30
od Martin_534
jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct :)
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák

Napsal: 15.01.2007, 22:43
od Steve
Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct :)
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... :( byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!

modrá-hnědá
žlutá-zelená
žlutá
bílá-hnědá
černá

takže hlasujem,já bych byl pro černou...

Napsal: 15.01.2007, 22:45
od Kentoya
kua 5 a já myslel že 4, no je fakt, že jsem měl pumpu naposledy v ruce před rokem

Napsal: 15.01.2007, 22:54
od stiloman
Frelon píše:
Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct :)
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... :( byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!

modrá-hnědá
žlutá-zelená
žlutá
bílá-hnědá
černá

takže hlasujem,já bych byl pro černou...
odpoj konektor :D

Napsal: 15.01.2007, 22:58
od Kentoya
ono to dost dobře odpojit nejde :D

Napsal: 15.01.2007, 23:02
od stiloman
mám pocit,že hned ten první zprava je + pro pumpu

Napsal: 15.01.2007, 23:10
od Martin_534
tady by mělo bejt vidět vše potřebný
Obrázek
snad jen barvy drátů:
Obrázek

Napsal: 15.01.2007, 23:55
od Mirek
proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?

Napsal: 16.01.2007, 00:09
od Steve
z toho moc moudrý nejsem,podle toho schématu by to měl bejt černý se žlutým pruhem B/Y (main harness),kterej sem tam samozřejmě neviděl :? ...jěště na to mrknu,každopádně díky

Napsal: 16.01.2007, 00:12
od Steve
Mirek píše:proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
:lol:
v jednoduchosti je síla!

Napsal: 16.01.2007, 05:48
od buky300zx
Vy mate 4 kable?Ja mam len dva.

Napsal: 16.01.2007, 06:06
od stiloman
buky300zx píše:Vy mate 4 kable?Ja mam len dva.
my máme pět :D :D :D

Napsal: 16.01.2007, 06:33
od Mirek
Frelon píše:
Mirek píše:proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
:lol:
v jednoduchosti je síla!
Se smejes, ale ja to tak delal kdyz sem kombinoval konektor S14 ele s vyvodama pumpy S13 a zabralo to chvilinku, mas tam 2 plus co si pamatuju...pres nejakou normalni zkousecku by to melo jit poznat. To silnejsi jde na pumpu, to slabsi plus slo bud na mereni hladiny nebo hladovy oko..to si ted nepamatuju presne.