Stránka 1 z 8
FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ
Napsal: 11.03.2007, 21:16
od NISMOO7
ODSTAVENIE EGR :-D -JEDNODUCHO UCPAT PRIVOD SPALIN/SDERIOZNE UTESNIT
;-)
Napsal: 11.03.2007, 23:51
od adner
ty fakt jezdíš na smrad z vejfuku? EGR je první,co letí komínem... ;-)
Napsal: 11.03.2007, 23:56
od NISMOO7
ide von
Napsal: 12.03.2007, 00:04
od adner
jasně,nic jinýho s tím dělat nemusíš a motoru to fakt prospěje(sání plný sraček,ventily atd...)nechci ti do toho kecat,ale jestli máš pořád ještě vyhřívaný sání,tak toho se taky rychle zbav(teda,pokud nejezdíš v tuhejch mrazech)nemluvě o tom,že se podstatně zjednoduší rozborka
Napsal: 12.03.2007, 00:07
od NISMOO7
musí ist preč aj regulácia vzduch/výfuk/ ;-)
Napsal: 12.03.2007, 00:25
od adner
všechno pryč,ECU je to jedno,tu zajímá jenom AFM,CAS a water temp.nechal jsem ještě benzin temp a samozřejmě čidlo detonací.Veškeré solenoidy pryč i ovládání tureb(řeším manuálně)taky PCV ventily a všechny air regulátory mimo volnoběhu.bezvadně se vyčistí motorprostor
Napsal: 12.03.2007, 00:34
od NISMOO7
sa mi nechce veriť,že ti to neblbne,tzv.kolśanie ot. a skapinanie :-D
Napsal: 12.03.2007, 00:44
od adner
je to na dlouho-zejtra
Napsal: 12.03.2007, 00:47
od NISMOO7
Ok ahoj
Napsal: 12.03.2007, 09:10
od Milda
adner: sakrys, budu k Tobe muset nekdy zajet na exkursi, s fotakem a poznamkovym blockem
Napsal: 12.03.2007, 10:30
od NISMOO7
Napsal: 12.03.2007, 23:45
od mike
chlapci az uvidite anderuv peclive uklizen prostor kolem motoru ani se vam nebude chtit verit co vidite cistota sama :-D :-D
Napsal: 12.03.2007, 23:48
od NISMOO7
to má určite pripravené na nosku hihih musím sa ho to opýtať
Napsal: 13.03.2007, 01:05
od adner
nismo nula sedum,dem na to.
sundáš sací parohy a všechny hadičky odpojíš,trubičky velkou silou vykroutíš z těla až po nich zůstane díra.(i z klapek)Malé zalepíš,velké vyřízneš závit a zatočíš ucpávku.Zůstane jediný vývod-podtlak k brzdám.Pokud nechceš zrušit posilovač spojky,připoj ho k posilovači brzd a můžeš zrušit jeho reservoir tank se všema hadicema.Ventily příd.vzduchu zrušíš všecny mimo volnoběžný.Tlakovou nádobku pro hot start(reg tlaku paliva)zruš taky.Přisávání vzduchu do výfuku taktéž zlikviduj komplet celé.Na vyrovnávací trubici je několik vývodů.Dva použiješ na otvírání bovu,jeden na přívod k boost kontroleru,zbytek uřízneš zavaříš.Všechny solenoidy okolo motoru zlikviduješ,konektory ustřihneš,už je nebudeš nikdy potřebovat.Oba wastegate spojíš dohromady a připojíš k boostkontroleru.Aktivní uhlí letí jakbysmet.Zbyde po něm trubka odvětrání nádrže-necháš volnou-nasaď molitanovou hubici.Sondy zůstanou funkční,potenciometr samo taky.Power transistor dej na jiné místo-někam,kde je zima.Pokud ten odejde,tak proto že byl přehřátej.Hicas už máš doufám venku,ušetří to spoustu místa a kilo.O jízdě nemluvě.Jeho řídící jednotku musíš nechat-ovládá servo.ABS je na tobě.Já ho zrušil.(dělá kravál, je těžkej a vedení k brzdám je zbytečně složité)EGR už jsme řešili,o těch plastovejch trubkách kolem air filtru ti ani říkat nemusím.Nejlíp,když dáš hřib(KN)pak tam konečně vznikne prostor,kudy může vzduch k chladiči.Má to jedinou nevýhodu-když jedeš na volnoběh víc jak 50,tak kolísá volnoběh,občas to chcípne(to platí,když máš filtr přímo na AFM).Věc zvyku-jezdím s kvaltem,jak na motorce.Vrtuli na chladiči spal-hoří dobře .Dej elektrickou-získáš spoustu místa.Určitě jsem na něco zapomněl-ptej se.A chce to pořádný díry do nárazníku-na hladič i interkůlery.Kup si velký-v létě je to hodně znát a taky můžeš jezdit pro T25 smrtelný tlaky.
Napsal: 13.03.2007, 01:27
od NISMOO7
NO KLÍMA LETELA VON AKO 1.AJ TAK NEFUNGOVALEA A CHL.VRTULU SOM POUŽIL AKO ZÁCHRANNÉ CHLADENIE